Page 104 - PC Master τ. 284

R
eview
PC Master
104
T
ο co-op είναι μία απλή έν-
νοια. Σημαίνει συνεργασία –
είτε σφαγιάζουμε ζόμπι, είτε
βάζουμε μπουγάδα είτε απλά
λύνουμε έναν γρίφο σε ένα
σκονισμένο υπόγειο, που με
πολύ αγάπη (μίσος) μας άφησαν οι αρχαί-
οι Templars. Τα τελευταία χρόνια όμως, το
co-op δεν είναι τίποτα άλλο από μία φτη-
νή δικαιολογία για τους developers να μας
πουλήσουν, ουσιαστικά, ένα single-player
παιχνίδι… X φορές. Αυτό γιατί ο παράγο-
ντας της παρέας κάνει διασκεδαστικό ακό-
μα και το πιο μέτριο brain-dead generic
shooter και αυτό είναι το selling point του
90%
των «co-op» games. Λίγα παιχνίδια εί-
ναι αυτά που έχουν σχεδιαστεί γύρω από
το co-op, όπως το Left 4 Dead, ή κατα-
φέρνουν να το ενσωματώσουν λαμπρά,
όπως το Portal 2.
Στη λίστα έρχεται να προστεθεί και το
Monaco, ένα παιχνίδι όπου μέχρι και τέσ-
σερις επίδοξοι ληστές θα προσπαθήσουν
να ληστέψουν τους πάντες και τα πάντα,
ώστε να ξεφύγουν από την αστυνομία,
αλλά και τους υπόλοιπους στυγνούς
εγκληματίες.
Ο κλEψΑΣ ΤΟυ κλEψΑνΤΟΣ
Παρ’ ότι το παιχνίδι παίζεται άνετα σε
single-player, τολμώ να πω πως είναι βαρε-
τό και ως έναν βαθμό, ανούσιο. Γι’ αυτό και
επιστράτευσα ένα φιλαράκι για να συνερ-
γαστούμε και να το αξιολογήσουμε.
Το πρώτο πράγμα που κάνει «μπαμ» είναι
τα γραφικά. Η γνωστή κατάσταση: «love it
or hate it», πράγμα που θα πει πως ναι μεν
θα σας δυσκολέψουν, αλλά μπορεί και να
σας κουράσουν/εκνευρίσουν. Δεν είναι
απαίσια, το αντίθετο μάλιστα. Όλα όμως τα
πράγματα μέσα στο παιχνίδι φαίνονται από
μία top-down προοπτική και είναι τρομερά
μικρά σε μέγεθος. Το μάτι θα αρχίσει να
εξοικειώνεται μετά από λίγη ώρα, παρ’ όλα
αυτά ο πρωτάρης θα δυσκολευτεί αρκετά
να καταλάβει τι βλέπει, θα χάνει το χαρα-
κτήρα του μέσα στο χάος που επικρατεί,
ενώ η απόλυτα αναγκαία για τις ανάγκες
του gameplay νοοτροπία του Diablo-ειδές
fog of war (όπου τα πάντα μαυρίζουν όταν
βγαίνουν από το field of view) δεν κάνει τη
διαδικασία ευκολότερη.
Απτόητοι, ο συντάκτης και ο buddy του,
ξεκινούν την προπόνηση, ώστε να γίνουν
οι καλύτεροι λήσταρχοι. Αυτό το καταφέρ-
νουν… ξεφεύγοντας από τη φυλακή! Τα
πλήκτρα που απαιτούνται για τις ανάγκες
του gameplay είναι πολύ λίγα. Έχουμε τα
τέσσερα κουμπιά κίνησης, ένα sneaking
key, ένα action key και το ποντίκι για τη
στόχευση και ενεργοποίηση αντικειμένων,
ενώ, τέλος, με το control φέρνουμε ένα
προσωρινό hud που εντοπίζει τους συμπαί-
κτες μας και μας εμφανίζει τα objectives
μας. Η όλη φιλοσοφία του Monaco είναι η
αλληλεπίδραση με αντικείμενα, κουνώντας
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-bit.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα απολύτως
πρόβλημα.
MONACO: WHAT’S
YOURS IS MINE
Δεν υπάρχει τίποτα πιο τρομακτικό από μία
αχαρτογράφητη περιοχή.
Όπως τονίζω και στο chat, αν δεν με κάνουν
revive, οι σύμμαχοί μου δεν μπορούν να προ-
χωρήσουν στην επόμενη οθόνη!
Η παρέα ετοιμάζεται για το infiltration!
Τα δικά μου, δικά μου και τα δικά σου… δικά μου
του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
Τα lockpicks ήταν ευγενική χορηγία του luminous_defex