Page 137 - PC Master τ. 285

137
PC Master
Bilaros:
Παλιά shooters.. Από πού να ξε-
κινήσω;
Fairy:
Ξεκίνα με Doom :P
Maladroid:
Εγώ ούτε καν Quake δε με
φαντάζομαι να παίζω πλέον.
Archanger:
Γενικά τα FPS γερνάνε γρή-
γορα, προσωπικά ακόμα και το Half Life 2
πλέον δεεεεεεεεν...
Bilaros:
Τιιιιιι;!;! Ιεροσυλία, κύριε!
Maladroid:
Όπα, Κώστα, κάτσε. Λόγω
γραφικών λες ή και gameplay;
Archanger:
Για γραφικά πάντα.
Fairy:
Πειράζει που εγώ θα τα έπαιζα
(
και τα παίζω δηλαδή) όλα αυτά μέχρι σή-
μερα;
Alkis21:
Εγώ πρέπει να πω ότι ως, κατά
βάση retrogamer, νιώθω πολύ άβολα με
αυτή τη συζήτηση και τρώγομαι να πω ότι η
μούρη σας γερνάει, όχι τα παιχνίδια.
Archanger:
Τι να πω, ρε παιδιά. Εδώ δεν
αποτολμώ να ξαναβάλω το τρισμέγιστο
Deus Ex λόγω γραφικών. Το βλέπω τρομε-
ρά και στα RTS. Γενικά, ό,τι προσπαθεί να
είναι στην αιχμή της τεχνολογίας, τείνει να
γερνάει άσχημα, πλην ελαχίστων και πολύ
ιδιαίτερων εξαιρέσεων.
Alkis21:
Πιστεύω ότι θα είχε ενδιαφέρον
να επιχειρήσουμε μια αντιθετοαντιστροφή.
Δηλαδή: ποια στοιχεία έχουν κάποια παλιά
παιχνίδια που τα κάνουν unplayable; Αυτά
που είναι ακόμα playable, παρά την ηλικία
τους, τι στοιχεία έχουν και το πετυχαίνουν
αυτό;
Maladroid:
Πρέπει όμως να βγάλουμε
απέξω τον παράγοντα νοσταλγία.
Alkis21:
Δεκτό.
Archanger:
Αν το πάρουμε έτσι, θεωρώ
πως τα πιο “αγέραστα” είναι τα adventures.
Alkis21:
Πχ. στο θέμα των γραφικών,
παιχνίδια που βγήκαν μια εποχή και εντυ-
πωσίασαν κυρίως για τα γραφικά τους, δύ-
σκολα μου κάνουν κλικ πια. Όμως, παιχνί-
δια που ακόμα και τότε τα γραφικά ήταν
δευτερεύων τομέας και όλοι μιλούσαν για
το gameplay, αυτά βρίσκω πως ακόμα στέ-
κονται μια χαρά.
Fairy:
Νομίζω δεν είναι μόνο θέμα νο-
σταλγίας, αλλά και εποχής. Δηλαδή, τότε
κάποια games μας άρεσαν και χαράχτηκαν
στις μνήμες μας επειδή εκείνη την εποχή
δεν είχαμε δει κάτι ανάλογο ώστε να εντυ-
πωσιαστούμε.
Archanger:
Και η αισθητική είναι πολύ
σημαντική: παιχνίδια τα οποία έχουν πιο
ζωγραφιστά” γραφικά και όχι
superultradimensional φωτορεαλιστικά πο-
λύγωνα ας πούμε, στέκονται καλύτερα σή-
μερα.
Maladroid:
Ναι, το turning point είναι το
προ- και μετα- 3D, κυρίως.
Bilaros:
Ενδιαφέρουσα προοπτική, δεν
το είχα σκεφτεί έτσι.
Alkis21:
Συμφωνώ, το πρώιμο 3D ήταν
πολύ άσχημο!
Σχολιάζοντας την επικαιρότητα
ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ
Μαρίλη
«
Fairy»
Νίκολη
Ο retrogamer δεν ξεχνά,
τα remakes απαξιά! Παί-
ζει αδιαμαρτύρητα όλα τα
παλιά της αγαπημένα
classics, εκτός του
Arkanoid που της φέρνει
νύστα. Κυκλοφόρησαν
φωτογραφίες όπου εμφα-
νίζεται να χρησιμοποιεί
ένα κόκκινο joystick για
να κερδίσει σε παράνομα
τουρνουά Red Alert, κά-
που στην Ταϊτή, αλλά η
ίδια ισχυρίζεται ότι έχουν
πειραχτεί με Instagram.
Κώστας
«
Archanger»
Μαυραγάνης
Βρέθηκε στα δικαστήρια
απέναντι από τις Blizzard
και Valve μετά τις εμπρη-
στικές του τοποθετήσεις
κατά Starcraft και Half-
Life 2, αλλά ο συνήγορός
του Kyle Katarn επενέβη
και όλες οι κατηγορίες
αποσύρθηκαν. Πάντα με-
γαλόψυχος, ανακοίνωσε
ότι με ένα remake του
Dune στη Source 2... τα
ξεχνάει όλα.
Αντώνης
«
maladroid»
Βαλασιάδης
Παραλίγο να απαρνηθεί
το απόλυτο role-model
του Tex Murphy, αλλά τε-
λικά έστριψε δια
του…Gabriel Knight.
Ξαναπαίζει Day of the
Tentacle και Warcraft 2
αγόγγυστα, αλλά φοβάται
τα pixel της Shodan. Στον
ύπνο του βλέπει ότι όπο-
τε πατάει το “fire” στο
Another World, ο ήρωας
αυτοπυροβολείται.
Άλκης
«
alkis21»
Πολυράκης
Αμετανόητος retrogamer,
παρότι βλέπει ενίοτε
εφιάλτες όπου κουβαλάει
τρεις σελίδες inventory,
αλλά κανένα item δεν εί-
ναι ικανό να τον βγάλει
απ’ το αδιέξοδο. Λέγεται
ότι διατηρεί συλλογή από
εικοσάρικα και πενηντά-
ρικα (όχι ευρώ..) που τα
ρίχνει κρυφά στην Amiga
του όποτε νοσταλγεί μια
παρτίδα Kick Off. Κανείς
δεν ξέρει τι θα συμβεί αν
της τα ταΐσει μετά τα με-
σάνυχτα…
Βασίλης
«
Bilaros»
Κασαπίδης
Προσπάθησε να αναμε-
τρηθεί με τα text
adventures, αλλά τα βρή-
κε μπαστούνια και ξέσπα-
σε στον κακομοίρη τον
Katarn. Ελπίζει σε
remake του Deus Ex, αλ-
λά ως τότε έχει τα mods
και το Broken Sword να
του κρατάνε παρέα και
να τον προστατεύουν
από τα αδέσποτα Grue.
Αναπόφευκτα θα έρθει κάποια στιγμή που και αυτά τα γραφικά ίσως μας φαίνονται ξεπερασμένα.