Page 91 - PC Master τ. 285

R
eview
91
PC Master
Luck, ενώ παράλληλα κερδίζουμε skill
points που έχουν μία σειρά από εξαιρετικά
ενδιαφέρουσες χρήσεις. Τα βασικά skill
trees είναι δύο: το Mystic Warrior και το
Occult Hunter. Στο πρώτο μονοπάτι ανή-
κουν κατά βάση όσα skills κάνουν ζημιά εκ
του συστάδην (π.χ. Cleave), αλλά και κά-
ποια που επιτρέπουν στον Van Helsing να
ξεπαστρεύει από μέση απόσταση, όπως το
Earthquake. Κάθε skill έχει επίπεδα ισχύος
που επηρεάζουν το βασικό effect του, ενώ
μπορούμε να επενδύσουμε πάνω τους και
πόντους που ξεκλειδώνουν τα λεγόμενα
Powerups, καθένα από τα οποία ενισχύει
το skill είτε παθητικά είτε δίνοντάς μας ένα
bonus effect στο επόμενο χτύπημα (π.χ.
+50% εύρος/damage, stun κ.λπ.). Τα skills
ανώτερου tier έχουν συνήθως μεγαλύτερη
αποτελεσματικότητα και προσφέρονται για
μαζικές εκκαθαρίσεις, αλλά ταυτόχρονα
κοστίζουν αρκετά σε mana, ενώ για να τα
ανεβάσουμε επίπεδο απαιτούν περισσότε-
ρους πόντους σε σύγκριση με αυτά του
πρώτου tier.
Ο δρόμος του Occult Hunter δείχνει να
ταιριάζει περισσότερο στο ύφος/lore του
τερατοκυνηγού μας και περιλαμβάνει skills
που απαιτούν τη χρήση όπλων ή μαγείας
εξ αποστάσεως, όπως Scattershot, ηλε-
κτρικές εκκενώσεις, δηλητηριώδεις ριπές
και άλλα παρόμοια κόλπα για όσους θέ-
λουν να αποφύγουν τις στενές επαφές.
Στην πράξη, αμφότερες οι διακλαδώσεις
αποδεικνύονται εξίσου αποτελεσματικές
ενώ είναι δυνατή και η ανάμειξή τους, πα-
ρότι το παιχνίδι ευνοεί αρκετά την εξειδί-
κευση, αφενός με το χωρισμό των skills σε
tiers, που υποχρεώνει τον παίκτη να επεν-
δύει συνεχώς στο ίδιο δέντρο ώσπου να
ξεκλειδώσει τις πιο φονικές ικανότητες,
αφετέρου με τα Mastery μπόνους που
ενεργοποιούνται σταδιακά.
Στη συνέχεια, έχουμε στη διάθεσή μας
τα Perks, τα Tricks και τις Αύρες. Τα Tricks
είναι activated abilities ενώ οι αύρες χαρί-
ζουν παθητικά effects τα οποία αφορούν
κυρίως τη μάχη. Αμφότερα καταναλώνουν
skill points για την εκμάθηση/ενίσχυσή
τους και φτάνουν έως το πέμπτο επίπε-
δο. Τα Perks είναι ιδιαίτερη περίπτωση,
αφού δε βρίσκονται στη διάθεσή μας
εξαρχής αλλά προστίθενται στη σχετική
λίστα όσο κερδίζουμε reputation (σκοτώ-
νοντας τέρατα και ολοκληρώνοντας
quests) ή καλύπτουμε ορισμένες προϋπο-
θέσεις. Κάθε φορά που ο σχετικός δεί-
κτης γεμίζει, μπορούμε να επιλέξουμε
και να ενεργοποιήσουμε ένα από αυτά
έως τοn μάξιμουμ αριθμό των 10, αλ-
λά χρειάζεται προσοχή γιατί είναι οι
μοναδικές επιλογές που δεν μπορού-
με να ακυρώσουμε εφόσον αλλάξου-
με γνώμη στην πορεία. Αντίθετα,
υπάρχει NPC ο οποίος (με το αζημίωτο)
μας ξαναδίνει πίσω τα ability και skill
points που έχουμε ξοδέψει, οπότε είναι
δυνατόν στο ίδιο playthrough να δοκιμά-
σουμε διάφορα builds χωρίς ιδιαί-
τερο περιορισμό (λεφτά υπάρ-
χουν).
RUSALKAS ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ
Συμπληρωματικά σε όλα αυτά λειτουργεί
καλά το μαντέψατε– το loot που συλλέ-
γουμε κατά τις περιπλανήσεις μας, αφού
monster-slayer χωρίς το κατάλληλο gear
είναι σαν κόκα κόλα χωρίς ανθρακικό.
Υπάρχουν τα κλασικά slots για όπλα
(
ranged/melee), πανοπλία, μπότες, ζώνη,
δαχτυλίδια κ.λπ. με τα αντικείμενα που βρί-
σκουμε να χωρίζονται σε πέντε κατηγορίες
σπανιότητας/ποιότητας: Common (λευκά),
Magic (μπλε), Rare (χρυσά), Epic (μπορδο-
ροδοκόκκινα) και Set items (πράσινα). Οι
δύο τελευταίοι τύποι είναι αρκετά δυσεύ-
ρετοι ενώ πάσχουν κι από σχετική έλλειψη
ποικιλίας, αφού συγκεκριμένα quests και
συγκεκριμένα kills θα σας δίνουν πάντα το
ίδιο Epic αντικείμενο, ενώ το να φτιάξετε
κάποιο πλήρες σετ στο ίδιο playthrough εί-
ναι όνειρο απατηλό. Περιορισμοί στο είδος
της πανοπλίας που μπορεί να κάνει equip o
Van Helsing δεν υπάρχουν (πέρα από level
requirement), οπότε μένει στην κρίση του
παίκτη ποια κομμάτια θα προτιμήσει. Εξάλ-
Πολύ βολική η απευθείας σύγκριση των items
που μαζεύουμε με τα equipped, αν και ορισμέ-
να stats παραλείπονται.
Καλό το tower defense, αλλά ο Van Helsing
προτιμά την πιο hands-on προσέγγιση.
Η βιομηχανική επανάσταση αλλοίωσε το πρόσωπο της Borgova εν τη απουσία των Van Helsing.
Κάτω από το
διασκεδαστικό
hack’n’slash κοχλάζει
ένας ατμοσφαιρικός
κόσμος γεμάτος
αναχρονιστικό χιούμορ
και γοτθικό ρομαντισμό.