Page 102 - PC Master τ. 291

R
eview
PC Master
102
O
λοι μας λατρεύουμε τα βα-
μπίρ, έτσι δεν είναι; Αν βά-
λουμε στο μείγμα και σπα-
θιά, μπόλικο αίμα, άθλιο σε-
νάριο, βαριεστημένο voice
acting και μία καυτή βρικο-
λακίνα, τι παίρνουμε; Μία B-Movie! Αν τώρα
του πετάξουμε και κάμποσα experience
points, levels και ορδές τεράτων, έχουμε
φτιάξει ένα low-budget action rpg που ευ-
χόμαστε να ξεχαστεί τόσο γρήγορα όσο εμ-
φανίστηκε!
ΑIΜΑ, ΔAκΡυΑ (Αν ΤΟ
ΑγΟΡAΣΑΤΕ) κΑΙ ΙΔΡΩΤΑΣ!
Η ιστορία μας ξεκινά έξω από έναν αρ-
χαίο ναό. Έχουν περάσει 9 μέρες από τότε
που έληξε η μεγάλη μάχη ανάμεσα σε βρι-
κόλακες και ανθρώπους. Παρά τις τρομερές
απώλειες, οι άνθρωποι αναδείχτηκαν νικη-
τές και πλέον ετοιμάζονται να εισέλθουν
στο ναό, ώστε να θέσουν υπό τον έλεγχό
τους το αρχαίο artifact Blood Seal. Το παι-
χνίδι δεν μπαίνει στον κόπο να μας εξηγή-
σει γιατί αυτό το αντικείμενο είναι σημαντι-
κό, ούτε για ποιον ακριβώς λόγο ο Jeremy –
ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού– πρέπει να
γίνει bonded με την Alysa –την καυτή βα-
μπιρογκόμενα που λέγαμε– αλλά ξέρουμε
ότι και τα δύο είναι απαραίτητα, για κάποιο
λόγο, ώστε να επιβιώσει το ανθρώπινο εί-
δος. Κατά τη διάρκεια της αποστολής, μία
ομάδα βρικολάκων κλέβει την Blood Seal
και μετατρέπει τον Jeremy σε βρικόλακα.
Έτσι λοιπόν, ο ήρωάς μας ξεκινά για ένα
επικίνδυνο ταξίδι ώστε να πάρει πίσω την
Blood Seal, να θεραπευτεί από το βαμπιρι-
σμό και να σώσει την ανθρωπότητα από βέ-
βαιο αφανισμό!
Η πλοκή του παιχνιδιού είναι τόσο κλισέ
και γελοία, που μπορείτε σχεδόν να μαντέ-
ψετε τι θα γίνει στη συνέχεια. Για να κατα-
λάβετε το μέγεθος της γελοιότητας και της
έλλειψης ενδιαφέροντος εκ μέρους των
developers να εξηγήσουν γιατί συμβαίνει
κάτι, θα σας πω ότι στα πρώτα 10 περίπου
λεπτά παιχνιδιού, το φεγγάρι καταστρέφε-
ται! Αν δεν το καταλάβατε, θα σας το επα-
ναλάβω: το φεγγάρι καταστρέφεται! Έτσι,
απλά! Κι εκεί που θα λέγαμε ότι τα μαλλιά
του Jeremy θα γίνουν ξανθά καρφάκια και
θα αρχίσει να μοιράζει Kamehameha δεξιά
κι αριστερά... το παιχνίδι συνεχίζει σα να μη
συνέβη και τίποτα το φοβερό! Αυτό δεν λο-
γίζεται ως σεναριακή ανατροπή, αλλά ως
μία προσπάθεια εμπλουτισμού του παιχνιδι-
ού με την προσθήκη αδικαιολόγητα βλακω-
δών καταστάσεων. Στην ουσία, δεν πρόκει-
ται να δείτε καμιά σοβαρή σεναριακή ανα-
τροπή ή εναλλακτικό φινάλε, ακόμη κι αν
επιλέξετε την κακή επιλογή σε κάθε ηθικό
δίλημμα. Αν πάλι δώσετε διαφορετικές
απαντήσεις στους διαλόγους, τότε στην κα-
λύτερη περίπτωση θα δείτε κάποιες πολύ
μικρές αλλαγές εντός της συζήτησης και
στη χειρότερη (δηλαδή σχεδόν πάντα) δεν
θα αλλάξει τίποτε απολύτως στο διάλογο.
Οι χαρακτήρες είναι βαρετοί, με βάθος που
θα έκανε ακόμη και... κρέπα να ζηλέψει, και
διαλόγους τόσο άθλια δομημένους που δεν
θα πατάτε απλώς το Esc για να τους απο-
φύγετε, θα το γρονθοκοπείτε. Το αστείο
πάντως είναι πως ακόμη κι αν κάνετε ό,τι
πιο κακό περνάει από το χέρι σας, ο Jeremy
θα συνεχίζει να φέρεται σαν να θέλει να
θεραπευτεί από το βαμπιρισμό και να σώσει
την ανθρωπότητα.
Η ΕΠΑνΑλΗψΗ ΔΕν ΕΙνΑΙ
ΠΑνΤΑ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ
ΜΑθΗΣΗΣ
Ο χειρισμός του παιχνιδιού είναι πάρα πο-
λύ εύκολος. Κινείστε με τα πλήκτρα W, A, S,
D, επιτίθεστε με το αριστερό και το δεξί
πλήκτρο του ποντικιού, ενεργοποιείτε τα
special abilities με E, C και Shift, κάνετε άλ-
ματα ή ξεκινάτε συζήτηση με το Space και
τέλος αποφεύγετε επιθέσεις με το F. Από
τη στιγμή που ο Jeremy γίνεται βαμπίρ,
μπορεί πλέον να πίνει το αίμα των εχθρών
του για να θεραπευτεί και να χρησιμοποιεί
τις νεοαποκτηθείσες δυνάμεις του για να
φέρει τους αντιπάλους πιο κοντά ή για να
BLOOD KNIGHTS
Αν θέλετε να το απολαύσετε, μηδενίστε το
Speech Volume.
Η Alysa είναι χαρισματικό κορίτσι.
Το Inventory σας.
Τα καλά παιχνίδια πάνε στον Παράδεισο, τα κακά... βρικολακιάζουν!
Του Χρήστου «Vaerghar» Βλάχου
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core i5 – 3210M @ 2.50GHz, 6GB RAM,
GeForce GT 640M 1.600x900, Windows 7
64
bit.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το παιχνίδι έτρεξε άψογα, χωρίς το πα-
ραμικρό πρόβλημα.