Page 116 - PC Master τ. 292

R
eview
PC Master
116
E
νας Αμερικανός, ένας Ρώσος,
μία Γερμανίδα (όχι, δεν υπάρ-
χει Πόντιος) και άπειρα ζόμπι.
Zombie apocalypse κατά τη
διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου
Πολέμου. Πρωτοτυπία;
Πφφφφφ, τι είναι αυτό;
29
+1 ΜEΡΕΣ
Το παιχνίδι ξεκινά με τον Αμερικανό
στρατιώτη, μόνο αλλά όχι ανυπεράσπιστο.
Το Α και Ω του παιχνιδιού είναι το safe-
house. Αν ο generator του καταστραφεί,
τότε χάνουμε το παιχνίδι, όπως επίσης θα
γίνει και αν υποκύψουμε στις απέθαντες
ορδές. Κατά τη διάρκεια της μέρας μπο-
ρούμε να απομακρυνθούμε από τη σχετική
ασφάλεια του safehouse και να ψάξουμε
για scrap metal, το οποίο χρησιμεύει για
την αγορά νέων όπλων (κάθε χαρακτήρας
έχει μοναδικά όπλα), την αναβάθμιση της
πανοπλίας μας και των αμυνών του safe-
house. Καθώς επιβιώνουμε, ανεβαίνουμε
levels και ξεκλειδώνουμε νέα όπλα και αυ-
τόματα turrets, ενώ οι πιθανότητες να
βρούμε τους υπόλοιπους δύο συντρόφους
(
τους οποίους μπορούμε να χειριστούμε
όποτε επιθυμούμε) αυξάνονται.
Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι εξαιρετικά
περιορισμένος. Έχουμε το safehouse, δύο
levels δεξιά του και δύο levels αριστερά
του. Εφόσον πρόκειται για 2d sidescroller
και δεν υπάρχει ίχνος platforming, τα levels
δεν προσφέρουν τίποτα εκτός από τυχαίες
ποσότητες scrap metal και ζόμπι να πυρο-
βολήσουμε (και ελαφρώς διαφορετικό
background). Έτσι ο παίκτης αναγκάζεται
να κάνει το ίδιο πράγμα κάθε μέρα: Προ-
στατεύω το safehouse το βράδυ, το πρωί
«
κυνηγάω» upgrades, rinse and repeat. Το
καλό είναι πως το παιχνίδι αυξάνει τη δυ-
σκολία με έναν ομαλό τρόπο και παρουσιά-
ζει νέα είδη ζόμπι κάθε δύο με τρεις in-
game μέρες, οπότε πάντα θα υπάρχει ένα
challenge. Αν πεθάνετε, θα ξεκινήσετε πάλι
από την αρχή της τελευταίας μέρας και έτσι
δεν θα χρειαστεί να farmάρετε τα πάντα
από την αρχή. Επαναλαμβανόμενο όσο δεν
πάει, ενώ το replay value είναι ανύπαρκτο,
αλλά το shooting κομμάτι του παιχνιδιού το
βρήκα ικανοποιητικό. Βασικά, το παιχνίδι
παραμένει διασκεδαστικό όταν αποφασίζει
να λειτουργεί…
30
ΟΙ ΜEΡΕΣ ΣΟυ, 30 ΚΑΙ ΤΑ
FRAMEs ΣΟυ…
Το artwork είναι διά χειρός Gonzossm
(
ψάξτε τον στο YouTube, ενδέχεται να
έχετε δει κάποια animations του) και είναι
πολύ ελκυστικό, παρά την απαραίτητη…
μουντίλα που επικρατεί, ενώ το anima-
tion των χαρακτήρων είναι συμπαθητικό.
Τα γραφικά όμως χάνουν αρκετή από την
αίγλη τους από το γεγονός πως η μεγα-
λύτερη ανάλυση που επιτρέπει το παιχνίδι
είναι 1366x768 (;), ενώ δεν επιτρέπει να
κρατάμε την ανάλυση αυτή και να είμαστε
σε windowed mode. Το επόμενο πρόβλη-
μα στη λίστα είναι εξαιρετικά περίεργο.
Άσχετα με την ανάλυση στην οποία τρέχει
και τα graphic presets (τρία όλα και όλα –
σοβαρά, τι παίζει με τον αριθμό «3» σε αυ-
τό το παιχνίδι;), το παιχνίδι υποφέρει από
input lag, κάτι που σημαίνει πως ανά τα-
κτά διαστήματα οι κινήσεις σας δεν θα
εκτελούνται άμεσα, αλλά με καθυστέρη-
ση 1-2 δευτερολέπτων! Το φαινόμενο αυ-
τό είναι πολύ συχνό όταν βρίσκεστε στο
safehouse, ενώ όσο περισσότερα ζόμπι
σφαγιάζονται τόσο πέφτουν και τα frames
τα οποία παραμένουν «κλειδωμένα» στα 30
για κάποιον ανεξήγητο λόγο. Τσκ τσκ τσκ…
Εξαιτίας αυτών των προβλημάτων, αδυ-
νατώ να σας προτείνω να ξοδέψετε
5
για
αυτό το παιχνίδι. Αγοράστε σε περιόδους
εκπτώσεων με μεγάλη επιφύλαξη.
DEADLY 30
3
σύντροφοι, 30 μερόνυχτα, αμέτρητα ζόμπι!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon,
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Στο ίδιο σύστημα παίζω Just Cause 2 με
60
FPS. Όχι με το Deadly 30. ΑΠΑΡΑΔΕ-
ΚΤΟ!
62
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Η δυσκολία θα σας κρατήσει
κολλημένους…
• …
μέχρι να σας αγανακτήσει ο
τεχνικός τομέας!
Αν δεν θέλετε να «κάψετε»
εγκεφαλικά κύτταρα, αφήστε το
καλύτερα
n
Είδος:
2
d sidescroller shooter
n
Ανάπτυξη:
Ignatius Zuk/Ignatio Villagomez
n
Έκδοση:
Headup Games
n
Διάθεση:
Steam
n
Τιμή:
4,99
n
Επιρροές:
Zombies. Τι άλλο;
n
Εναλλακτι-
κές προτάσεις:
Lone Survivor, Dust: An Elysian Τail
Ωχ!
Αααααα, η οθόνη μου!