Page 88 - PC Master τ. 292

R
eview
PC Master
88
H
Forever Entertainment S.A.
είναι μία εταιρεία
development με έδρα τη
Βαρσοβία που ιδρύθηκε το
2010.
Σε αυτό το σύντομο
χρονικό διάστημα, έχει προ-
λάβει να αναπτύξει αρκετές δραστηριότη-
τες στο χώρο του gaming, ιδιαίτερα σε
handheld συσκευές, με αποτέλεσμα να
διαθέτει ήδη δύο θυγατρικές εταιρείες στο
Τόκιο και την Γκντύνια και να έχει εισαχθεί
στο χρηματιστήριο της Πολωνίας. Αν και
ευρωπαϊκή εταιρεία, σε αυτά τα τρία χρό-
νια ζωής, έχει ρίξει το βάρος της στην
ασιατική αγορά, ιδιαίτερα της Ιαπωνίας και
της Κίνας. Τα παιχνίδια της μέχρι πρόσφα-
τα ανήκαν στην κατηγορία των
casual/action τίτλων, κατά κανόνα με ήρω-
ες γνωστούς πρωταγωνιστές πολωνικών
κινουμένων σχεδίων.
Το Violett είναι η πρώτη προσπάθεια της
Forever στον τομέα των παιχνιδιών σκέ-
ψης. Διαφημίστηκε ως «ένα φανταστικό
2.5
D point and click adventure game».
Αποφάσισα να κάνω τη χάρη στους Πολω-
νούς δημιουργούς να διαφωνήσω μαζί
τους. Τι εννοώ; Αν αποδεχτώ το χαρακτη-
ρισμό και το κρίνω ως adventure game,
δεν θα μπορέσω να το βαθμολογήσω με
περισσότερο από 30%, το πολύ. Κι αυτό
γιατί, για τους λόγους που θα εξηγήσω πα-
ρακάτω, αποτυγχάνει λίγο έως πολύ σε
όλους τους σημαίνοντες τομείς για ένα
adventure. Μπορώ να το δω μόνο ως αμι-
γώς puzzle game, που απλώς δανείζεται
κάποια στοιχεία από adventures, αφού,
κατά τη γνώμη μου, απευθύνεται αποκλει-
στικά στους οπαδούς της συγκεκριμένης
κατηγορίας παιχνιδιών.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ
Η Violett είναι ένα μικρό κορίτσι, απροσ-
διόριστης ηλικίας – ίσως 13 ετών, ίσως λί-
γο μεγαλύτερη. Όταν η οικογένειά της με-
τακομίζει σε ένα σπίτι στην εξοχή, το παίρ-
νει όπως θα το έπαιρναν τα περισσότερα
παιδιά της ηλικίας της: όχι πολύ καλά. Σε
όλη τη διάρκεια του ταξιδιού με το αυτοκί-
νητο παρέμεινε μουτρωμένη και η διάθε-
σή της δεν άλλαξε όταν έφτασαν στον
προορισμό τους. Μία λογομαχία μεταξύ
των γονιών της δεν τη βοήθησε να νιώσει
καλύτερα, έτσι αποφάσισε να αποσυρθεί
στο καινούργιο της δωμάτιο για να ακού-
σει μουσική στο γουόκμαν της – λεπτομέ-
ρεια που κατά πάσα πιθανότητα τοποθετεί
την ιστορία μας στη δεκαετία των 80s. Κάτι
όμως της τραβά την προσοχή: σε μία τρύ-
πα στον τοίχο του δωματίου της φαίνεται
πως υπάρχει κάτι που γυαλίζει. Όταν βάζει
το χέρι της μέσα, ανακαλύπτει ένα παρά-
ξενο μενταγιόν με τέσσερα πετράδια.
Προς μεγάλη της έκπληξη, αυτό αποδει-
κνύεται μαγικό, και πριν προλάβει να αντι-
δράσει συρρικνώνεται σε μέγεθος μυρμη-
γκιού και τηλεμεταφέρεται στον παράξενο
κόσμο που βρίσκεται στην άλλη πλευρά
του τοίχου.
Όλα τα παραπάνω τα παρακολουθούμε
στην εισαγωγή του Violett, το οποίο πα-
ρουσιάζεται σε μορφή παλιομοδίτικου δισ-
διάστατου καρτούν. Όσο κι αν φαίνεται
απίστευτο, ουσιαστικά πρόκειται για το με-
γαλύτερο μέρος του σεναρίου, αφού στο
υπόλοιπο παιχνίδι δεν υπάρχει διήγηση,
ούτε εξελίσσεται κάποια ιστορία. Απλώς,
λύνουμε τον ένα γρίφο μετά τον άλλον
για να προχωρήσουμε παρακάτω. Αν και το
ξεκίνημα μοιάζει ιδανικό και εξόχως ενδια-
φέρον, δείχνοντας να προμηνύει ένα κλα-
σικό παραμύθι στο στυλ της Αλίκης στη
Χώρα των Θαυμάτων, μάταια στη συνέχεια
περιμένουμε να συμβεί κάτι, αφού η αλ-
ληλεπίδραση με τους χαρακτήρες που συ-
ναντάμε είναι μηδαμινή και επιφανειακή.
Καθένας από αυτούς δείχνει να επιτελεί
μόνο έναν σκοπό, που αφορά στον εκά-
στοτε γρίφο που προσπαθούμε να λύσου-
με. Εξαίρεση αποτελούν οι σελίδες ενός
VIOLETT
Κάποια αντικείμενα συλλέγονται πολλές φο-
ρές.
Η αγωνία των γονιών του κοριτσιού.
Η Violett σκέφτεται τη λύση του γρίφου φωναχτά.
Υπερρεαλιστική ταλαιπωρία
Του Άλκη Πολυράκη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
CPU Intel Core i5 3570, GPU Geforce
GTX 650 2GB, 8GB RAM, Windows 7
UItimate, ανάλυση 1920x1080.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Άριστες στα maximum settings