Page 100 - PC Master τ. 293

R
eview
PC Master
100
K
ακό timing, Edge of Reality…
όταν έγραφα το άρθρο για τα
καλύτερα free-to-play παιχνί-
δια δεν είχε κυκλοφορήσει για
το ευρύ κοινό το δημιούργημα
της προαναφερθείσας εταιρεί-
ας, Loadout. Δυστυχώς άργησε. Κρίμα, για-
τί το Loadout είναι ένα από τα καλύτερα
free-to-play παιχνίδια που μπορείτε να
βρείτε εκεί έξω και άξιζε όσο τίποτα άλλο
μία θέση στη λίστα μου. Βρίσκεται αρκετά
χρόνια σε beta stage, αλλά αγνοούσα την
ύπαρξή του μέχρι λίγες μέρες πριν κυκλο-
φορήσει και από την πρώτη ώρα ενασχό-
λησης μαζί του με έπεισε για την εξαιρετι-
κή ποιότητά του αλλά και για το δίκαιο μο-
ντέλο οικονομίας. Let’s get to it!
A guN, A guN… My
kiNgdOM FOR A guN!
Παρακάτω ακολουθεί η πιο
βαρετή παρουσίαση παιχνιδιού
που θα δείτε σε αυτό το περιοδικό. Η αλή-
θεια είναι πως το Loadout δεν πρωτοτυπεί
στον τομέα του gameplay καθόλου. Αυτό
που πετυχαίνει περίφημα, όμως, είναι να
συνδυάζει κομμάτια από άλλα παιχνίδια
του είδους, να προσθέτει 20 κιλά καφρίλας
και άφθονο weapon customization, για να
φτιάξει ένα από τα καλύτερα 3rd person
shooters που έχετε παίξει ποτέ. Έχουμε
και λέμε λοιπόν: Δύο αντίπαλες ομάδες με
τέσσερις παίκτες η καθεμία, όπου ο κάθε
παίκτης έχει δύο όπλα που κατασκευάζει ο
ίδιος (θα επανέλθουμε σε αυτό αργότερα),
ένα αντικείμενο όπως ασπίδα, χειροβομβί-
δες, turrets κ.ά., οι οποίες ρίχνονται σε ένα
map για να αγωνιστούν σε λίγα αλλά καλά
game modes. Έχουμε το κλασικό death-
match, όπου κάθε ομάδα σκοράρει μονάχα
όταν αποκτά το blute (τη νομισματική μο-
νάδα του παιχνιδιού) του μακαρίτη αντιπά-
λου (σαν το Kill Confirmed mode από τα
πρόσφατα Call of Duty), ένα capture the
flag mode όπου αντί για σημαία έχουμε
μία… βαριοπούλα, την οποία ο carrier μπο-
ρεί να χρησιμοποιήσει σαν melee όπλο, και
το πατροπαράδοτο control point capture
mode. Τέλος, το αγαπημένο μου, όπου
οι δύο ομάδες μαζεύουν blute crys-
tals και τα πετούν σε συγκεκρι-
μένους κάδους διάσπαρ-
τους στο χάρτη, με την
ομάδα που θα φτάνει
έναν συγκεκριμένο
αριθμό να στέφεται νι-
κήτρια. Η συνεργασία
των παικτών στην
πλειονότητα των
game modes είναι
απαραίτητη για τη νίκη. Αυτό, όπως και σε
κάθε παιχνίδι του είδους, είναι δίκοπο μα-
χαίρι. Εννοείται πως η ομάδα που συνεργά-
ζεται και επικοινωνεί θα βλέπει περισσότε-
ρες νίκες και, φυσικά, θα διασκεδάζει με το
παιχνίδι. Στον αντίποδα, λόγω του εξαιρετι-
κά μικρού μεγέθους της ομάδας, ο αδύνα-
μος κρίκος θα τραβάει τους υπόλοιπους
τρεις πίσω. Ειδικά σε μερικά παιχνίδια όπου
οι συμπαίκτες μου απλά δεν καταλάβαιναν
τι έπρεπε να κάνουν κατά τη διάρκεια του
ματς… Γρρρ!
Ωραία, ας μιλήσουμε για όπλα. Πόσα
όπλα έχει, ρωτάτε; Μιλιούνια, απαντώ! Το
Loadout δεν θα σας δώσει ένα οπλάκι στο
χέρι από μία περιορισμένη γκάμα. Αντ’ αυ-
τού, την πρώτη φορά που θα μπείτε στο
LOADOUT
Lock-in, roll out!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Ο επεξεργαστής μου βαστούσε αλλά με-
τά βίας. Πολλά frame drops όταν υπήρχε
πολύ on-screen δράση, αλλά το κοντέρ
δεν χτύπησε κάτω από 30fps.
Τι καλό κέρδισα σήμερα;
MVP; Ήρθε η ώρα να επιδείξω τις απίθανες
χορευτικές μου ικανότητες!
(
Σεξουαλικής φύσεως λεζάντα που λογοκρίθη-
κε από την αρχισυνταξία)