Page 108 - PC Master τ. 293

R
eview
PC Master
108
T
ο Half-Life 2 κυκλοφόρησε
το μακρινό 2004, όπου και
έκανε πάταγο, κατακτώντας
ειδική θέση στο Hall of Fame
του «PC Master» με την υψη-
λότερη βαθμολογία που δό-
θηκε σε παιχνίδι, της τάξεως του 101%. Το
Half-Life 2 έχει κατακτήσει και άλλες πρω-
τιές, αλλά μία πτυχή της επιτυχίας του
που αγνοούμε συχνά είναι η modding κοι-
νότητα που δημιούργησε. Η Source
engine στην οποία βασίζεται το παιχνίδι,
εκτός από ριζοσπαστική για την εποχή,
ήταν και mod-friendly, οπότε μόλις η δη-
μιουργός Valve διέθεσε το SDK (Source
Development Kit), οι απανταχού χρήστες
ξεκίνησαν σιγά σιγά να τροποποιούν το
παιχνίδι και να δημιουργούν μερικά από
τα πιο ξακουστά mods-to-games που σή-
μερα κυκλοφορούν στο Steam, όπως
Chivalry και Contagion (πρώην Zombie
Panic! Source), μεταξύ άλλων. Ένα από
αυτά ήταν ένα total conversion mod ονό-
ματι Insurgency: Modern Infantry
Combat, ένα multiplayer game με θέμα
τον πόλεμο στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν.
Η χαρακτηριστική προσοχή στο ρεαλισμό
των όπλων ήταν αυτό που το ξεχώρισε
από το σωρό και ανήκει στην Top 10 λίστα
του γράφοντος για τα καλύτερα mods.
Εννοείται πως δεν θα μπορούσα να
αγνοήσω τη μεταμόρφωση του mod σε
κανονικό παιχνίδι!
Ο ΠΟλΕΜΟΣ ΟΠωΣ ΤΟν
γνωΡΙζΟυΜΕ
Απλά πράγματα. Δύο ομάδες ρίχνονται
σε ένα map και το game mode αλλάζει τον
τρόπο που οι ομάδες αυτές συμπεριφέρο-
νται. Υπάρχουν αρκετά game modes για να
ικανοποιήσουν και τους πλέον απαιτητι-
κούς, ενώ στο παιχνίδι περιλαμβάνεται επί-
σης και ένα PvE mode, όπου μία μικρή
οκταμελής ομάδα ανθρώπων πρέπει να
«
οργώσει» ένα map γεμάτο με A.I. αντιπά-
λους, οι οποίοι αναγεννιούνται κάθε φορά
που οι παίκτες καταλαμβάνουν ένα
objective. Τα botακια θα σας υπερισχύουν
3
προς 1, οπότε η σωστή συνεργασία και
επικοινωνία μεταξύ των παικτών είναι απα-
ραίτητη. Αυτό το mode ήταν κατά το
launch του παιχνιδιού γελοία εύκολο, κα-
θώς η Α.Ι… έμπαζε από κάπου! Αυτό έχει
πλέον διορθωθεί και οι εχθροί σας είναι
πλέον αδίστακτοι και εξίσου φονικοί.
Τι γίνεται με το υπόλοιπο παιχνίδι, όμως;
Έχουμε και λέμε: Aναλαμβάνετε έναν συ-
γκεκριμένο ρόλο (τον οποίο μπορείτε να
αλλάξετε αν υπάρχει θέση κενή) και ανά-
λογα με την επιλογή σας, αλλάζει το δια-
θέσιμο οπλοστάσιό σας. Κάθε κλάση θα
έχει ένα κυρίως όπλο και ένα πιστόλι, ένα
εκρηκτικό, πανοπλία και ένα rig όπου θα
αποθηκεύονται τα πυρομαχικά. Το μοναδι-
κό στοιχείο του Insurgency που, για ακόμα
μία φορά, το κάνει να ξεχωρίζει, είναι το
εξής: Κάθε παίκτης θα έχει έναν περιορι-
σμένο αριθμό supply points με τα οποία θα
αγοράζει εξοπλισμό και εξαρτήματα για το
κυρίως όπλο του. Μπορείτε να αφήσετε το
πιστόλι για να προσθέσετε μία διόπτρα στο
όπλο σας. Μπορείτε να επιλέξετε light
armor ώστε να βάλετε ένα μεγαλύτερο rig
(
δυστυχώς οι επιλογές σας δεν αλλάζουν
τίποτα στην εμφάνιση του φαντάρου σας)
για να κουβαλάτε περισσότερες χειροβομ-
βίδες. Αν είστε αρκετά τρελαμένοι, έχετε
τη δυνατότητα να βγείτε σχεδόν γυμνοί
στο πεδίο της μάχης κουβαλώντας μονάχα
ένα RPG, ένα πιστολάκι και μία χούφτα
grenades! Η επιλογή βρίσκεται στα χέρια
INSURGENCY
7
χρόνια στα σκαριά!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3GHz, 2xRadeon
HD 4870, 4GB RAM, Windows Vista 32-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Μικρές και ανεπαίσθητες πτώσεις στο
framerate όταν γινόταν της κακομοίρας
επί της οθόνης. Με λίγες υποχωρήσεις
στην ποιότητα, το μηχάνημα δεν έπεφτε
κάτω από 60fps.
War… war never changes…
Ο τσαχπίνης insurgent αποφασίζει να αφήσει
τον κόσμο τούτο με έναν χορό!
«
Τι λέει, παιδιά; Τρίτος χωρά;»