Page 17 - PC Master τ. 293

17
PC Master
Ο
ταν η Bethesda εξαγόρασε τα δικαι-
ώματα για τη σειρά Fallout από την
Interplay, πολλοί ήταν αυτοί που
θεώρησαν πως η αλλαγή ιδιοκτησίας θα
σήμαινε το τέλος για την πολυαγαπημένη
σειρά. Ευτυχώς, οι φόβοι μας διαψεύστη-
καν όταν το 2008 κυκλοφόρησε το Fallout
3
και ακόμη περισσότερο το 2010, όταν εί-
χαμε την ευτυχία να δούμε το Fallout New
Vegas. Όλοι πιστέψαμε ότι θα βλέπαμε πιο
συχνά νέες προσθήκες στη σειρά...
Έκτοτε έχουν περάσει 3 χρόνια και δεν
έχουμε σχεδόν τίποτα για το
Fallout 4, πέρα από μερικές
σκόρπιες φήμες για το ότι θα
λαμβάνει χώρα στη Μασαχουσέ-
τη και πως πιθανώς να έχει ανα-
φορές, εκτός των άλλων, και στη
μυθολογία Cthulhu (κάτι για το
οποίο είχαμε πάρει μία μικρή
γεύση στο Dunwich Building του
Fallout 3) εκ στόματος Kotaku. Οι
φήμες έγιναν ακόμη πιο έντονες
προς τα τέλη του έτους, χάρη
στη φάρσα με το κωδικό όνομα
«
Survivor 2299», που έγινε και το
αγαπημένο θέμα συζήτησης των απαντα-
χού Fallout fans μέχρι τη στιγμή που απο-
δείχτηκε ότι μας δουλεύανε ψιλό γαζί. Τώ-
ρα τελευταία ακούγεται και μία νέα φήμη
(
που ελπίζω να είναι ράδιο αρβύλα), που
θέλει την Electronic Arts να αγοράζει τα δι-
καιώματα της σειράς από την Bethesda· κά-
τι που φυσικά δεν θέλω σε καμία περίπτω-
ση να συμβεί.
Αλήθεια, ρε Bethesda, δεν άκουσες τον
Pete Hines όταν δήλωνε πως «αγοράσαμε
τα δικαιώματα επειδή θέλαμε να φτιάξουμε
περισσότερα από ένα (Fallout)»; Ή μήπως
στόχος ήταν να φτιάξετε απλώς 2 παιχνίδια
και μετά να αφήσετε τη σειρά να μαζέψει
σκόνες σε κάποιο ράφι, κι εμάς να αδημο-
νούμε εις μάτην;
Πάμε όμως σε κάτι διαφορετικό, μια και
κοντοζυγώνουν οι μέρες για την κυκλοφο-
ρία του Reaper of Souls: Τις τελευταίες μέ-
ρες γίνεται πανικός στο Battle.net σχετικά
με τις επικείμενες αλλαγές και ειδικά την
κατάργηση του Auction House γενικότερα.
Κάποιοι υποστηρίζουν πως η κατάργησή
του είναι λάθος εκ μέρους της εταιρείας και
κάποιοι άλλοι (όπως και ο γράφων) πως το
Diablo 3 Auction House ήταν και παραμένει,
μέχρι τη στιγμή που θα εξαλειφθεί από την
οθόνη του PC μου, ένα από τα σημαντικό-
τερα προβλήματα-μειονεκτήματα-πατάτες
της Blizzard.
Όλοι ξέρουν πως η εν λόγω εταιρεία
αγαπά το χρήμα σχεδόν τόσο όσο και η EA,
αλλά η επιλογή της να μετατρέψει μία από
τις πιο αγαπημένες σειρές Hack n’ Slash
RPG σε μία lootgrind εμπειρία με απώτερο
σκοπό το κέρδος ήταν σίγουρα το κερασά-
κι στην τούρτα (hint: καλύτερα να το δοκι-
μάσετε στο WoW, μπας και φάτε τη δου-
λειά των Κινέζων gold-sellers!). Ευτυχώς,
όμως, τα πράγματα αλλάζουν και είναι πο-
λύ πιθανό να στρώσει κάπως το παιχνίδι.
Όπως και να έχει πάντως, εγώ έχω ήδη
προπαραγγείλει την Collector’s Edition (αν
είναι να πληρώσω για ένα game, τουλάχι-
στον να έχω και 2-3 καλούδια παραπάνω!)
και περιμένω εναγωνίως τη στιγμή που θα
αρχίσω να σπάω κεφάλια με τον Crusader
μου! Α! Παραλίγο να το ξεχάσω: Σύμφωνα
με τις τελευταίες πληροφορίες, δεν θα
χρειαστεί να ανεβάσουμε κάθε χαρακτήρα
από το level 1, γιατί με την έλευση του
Reaper of Souls όλοι οι χαρακτήρες μοιρά-
ζονται τα ίδια levels (κανονικά και paragon).
Αυτά τα ολίγα και σας εύχομαι καλή συνέ-
χεια σε ό,τι κι αν κάνετε!
PC
Το τρολάρισμα από τους fans πάει σύννεφο!
Δυστυχώς ήταν φάρσα!
BETHESdA, FAllouT
κΑι κρυφΤΟυλι...
Του Χρήστου «Vaerghar» Βλάχου
War. War never changes...
Πρώτη μούρη ο Malthael!