Page 67 - PC Master τ. 294

R
eview
67
PC Master
θα αποτελούσε μεγάλο κίνδυνο για τους
High Heavens. Έτσι, αποφάσισε να την
μετακινήσει σε ένα πιο ασφαλές μέρος,
επανδρώνοντας και πάλι τους σταυροφό-
ρους του φωτός στην αδελφότητα των
Horadrim, με σκοπό να προστατέψουν
τον κόσμο των Nephalem από την πέτρα
της κολάσεως. Στα βάθη της περιοχής του
Westmarch βρίσκεται μία μεγάλη κρύπτη,
η οποία μοιάζει με το πιο ιδανικό μέρος
για την ασφάλεια της Soul Stone. Όμως ο
Tyrael μάλλον υπολόγιζε χωρίς τον ξενο-
δόχο Malthael, ο οποίος εμφανίζεται ξαφ-
νικά μετά το τέλος της τελετής, κατα-
στρέφοντας τα σχέδια των Horadrim. Ο
πάλαι ποτέ αρχάγγελος της σοφίας επα-
ναπροσδιορίζεται, αυτοαποκαλούμενος
«
Άγγελος του Θανάτου», και εμφανίζεται
μπροστά στα έντρομα μάτια του Tyrael
και των σταυροφόρων με τη μορφή του
θεριστή ψυχών. Πριν προλάβουν να συ-
νειδητοποιήσουν τι συνέβη, οι Horadrim
αφανίζονται ο ένας μετά τον άλλον, ενώ
ένας από αυτούς καταφέρνει να επιζήσει
βλέποντας τη Soul Stone πλέον στα χέρια
του Malthael. Αμέσως, παίρνει εντολή
από τον Tyrael, ώστε να ζητήσει βοήθεια
από τον Nephalem που κατάφερε να σκο-
τώσει τον Diablo. Έτσι, λοιπόν, μετά από
ένα πολύ εντυπωσιακό cinematic, μετα-
φερόμαστε στην περιοχή του Westmarch,
με σκοπό να σώσουμε τον κόσμο των
θνητών από τον Reaper of Souls και τις
επιπτώσεις της Black Soul Stone στα χέρια
του. Χωρίς καν να το καταλάβουμε, έχου-
με βρεθεί στο πέμπτο κεφάλαιο του παι-
χνιδιού, σκοτώνοντας τέρατα, αναλαμβά-
νοντας quests και επιστρέφοντας για τα
καλά στον κόσμο που μέχρι σήμερα χαρο-
πάλευε από τα παράπονα για τις ελλεί-
ψεις του.
FARM-AΡω AΡΑ υΠAΡχω
Από τα πρώτα κιόλας λεπτά του Act V,
η διαφορά είναι εμφανής και ξεκάθαρη.
Με ευκολία θα λέγαμε πως το πέμπτο
chapter συμπεριλαμβάνει τη δράση, την
ένταση, τα bossfights και την απόλαυση
που μας είχαν δώσει όλα τα προηγούμενα
κεφάλαια μαζί. Παρ’ όλη τη σχετικά μικρή
διάρκειά του (6 ώρες), καταφέρνει να μας
χορτάσει από mobs, elites, bosses μέσα
από ένα ανελέητο click-party. Τα περι-
βάλλοντα ποικίλλουν, κρατώντας τη σκο-
τεινή και κολασμένη ατμόσφαιρα που
τους αρμόζει, ενώ ο σχεδιασμός της κάθε
τοποθεσίας είναι εμφανώς καλοδουλεμέ-
νος. Παρ’ όλο που τα λουστραρισμένα πε-
ριβάλλοντα και η εξαιρετική ατμόσφαιρα
ήταν ανέκαθεν τα δυνατά χαρτιά του Dia-
blo 3, στο expansion το επίπεδο σχεδια-
σμού ανέβασε κι άλλο τον πήχη. Οι σκο-
τεινοί δρόμοι του Westmarch αλλά και
του Pandemonium, στα οποία διαδραμα-
τίζονται κυρίως τα γεγονότα, είναι γεμά-
τοι side-quests, ενώ τα τέρατα παρελαύ-
νουν με θράσος σε κάθε απίθανο σοκάκι
και κρύπτη. Η τεχνητή νοημοσύνη των
mobs έχει βελτιωθεί αρκετά, το ίδιο βέ-
βαια συμβαίνει τόσο με τις ιδιότητες
(
skills) όσο και με το σχεδιασμό τους. Φυ-
σικά, από την ιστορία δεν λείπουν και πα-
λιές γνώριμες παρουσίες, οι οποίες δεν
διστάζουν να ξυπνήσουν αναμνήσεις, αλ-
λά και να σταθούν εμπόδιο στην επίτευξη
των στόχων μας.
Μία από τις βασικές ελλείψεις του main
Campaign στο D3 ήταν σίγουρα το κίνη-
τρο για replay, αφού οι επαναλαμβανόμε-
νες διαδρομές, σε συνδυασμό με την προ-
βλέψιμη ιστορία του κάθε κεφαλαίου, με-
τέτρεπαν τα runs σε πασιέντζα γραφείου.
Απ’ ό,τι φάνηκε, όμως, η Blizzard διάβασε
καλά τα μαθήματά της, λαμβάνοντας σο-
βαρά υπόψη το feedback και τα παράπο-
να της πλειονότητας των παικτών, εισά-
γοντας ένα mode το οποίο θα μπορούσε
να είχε φανεί σωτήριο για την τύχη του
παιχνιδιού αν είχε κυκλοφορήσει από την
αρχή. Συνεπώς, μετά το τέλος του πέ-
μπτου μέρους μάς δίνεται η ευκαιρία να
επιλέξουμε τη μετέπειτα πορεία μας στο
παιχνίδι, επιλέγοντας ανάμεσα στη συνέ-
χεια του campaign με διαφορετικό βαθμό
δυσκολίας και του Adventure Mode. Το εν
λόγω mode αποτελείται από έναν χάρτη ο
οποίος συγκεντρώνει όλες τις τοποθεσίες
και τα waypoints από όλα τα Acts του τίτ-
λου. Έτσι, χωρίς να χρειάζεται να αναβιώ-
νουμε κάθε φορά την ιστορία του cam-
paign, μπορούμε να χαθούμε μέσα στο
χάρτη του Adventure Mode, loot-άροντας
άφοβα, σκοτώνοντας τέρατα, αναλαμβά-
νοντας νέα side quests (σχετικά και άσχε-
τα με το campaign), αλλά και συλλέγο-
ντας αντικείμενα για να δημιουργήσουμε
portals προς τα Nephalem Rifts. Τα Rifts
ουσιαστικά αποτελούν dungeons παρό-
μοια με αυτά που ανοίγαμε μετά το patch
1.0.5,
αφού είχαμε οργώσει όλα τα acts
κυνηγώντας τους keywardens. Στο RoS,
τα Rifts είναι μεγάλες περιοχές γεμάτες
τέρατα και elites, τις οποίες καλούμαστε
να ξεκοκαλίσουμε καταλήγοντας στο με-
Το ερώτημα, λοιπόν,
είναι αν το Reaper Of
Souls θα καταφέρει να
δώσει όλα όσα έλειπαν
από τον τίτλο.
Παρ’ όλο που είχα μάθει απέξω κάθε γωνία
του Pandemonium, η επιστροφή σε αυτό ήταν
μία νέα εμπειρία!
Η καλλιτεχνική αξία του D3 βρίσκεται μέσα σε
αυτά τα animated comic strips.
Κολασμένη θέα...