Page 93 - PC Master τ. 294

R
eview
93
PC Master
ρέσουν όλα τα αντικείμενα στο inventory
σας και το γεγονός πως για να αλλάξετε
όπλα έπρεπε συνέχεια να σταματάτε το
παιχνίδι; Ναι, όλα αυτά, καλώς ή κακώς, εί-
ναι εδώ. Ποιο το νόημα να χαθούν, έτσι και
αλλιώς; Όλα αυτά τα στοιχεία δίνουν στο
παιχνίδι αυτήν τη δυνατή ρετρό αίσθηση, η
οποία, τολμώ να πω, είναι ιδιαίτερα νο-
σταλγική. Βέβαια, η εγγενής υποστήριξη
για mouse και keyboard είναι ευπρόσδεκτη
(
κοιτάξτε που φτάσαμε, να λέμε και «ευχα-
ριστώ» για τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ!), δεν
θα με χαλούσε όμως ένα quick-inventory
που θα εξουδετέρωνε την ανάγκη για συ-
νεχόμενα pauses και μία πιο ευέλικτη κά-
μερα. Πάνω από όλα όμως, θα ήθελα σω-
στό optimization…
ΤΙ 60, ΤΙ 30...
Βλέπετε, σύμφωνα με τους developers,
η παρούσα έκδοση δεν αποτελεί τίποτα
άλλο από μία ελαφρώς αναβαθμισμένη
έκδοση του παλιού console παιχνιδιού,
στην οποία βασίστηκε και το πρώτο PC
port. Παιχνίδια σαν το RE4 ήταν
«
hardcoded», πράγμα που σήμαινε πως αν,
για τον οποιονδήποτε λόγο, το παιχνίδι
δεν απέδιδε στο framerate που έπρεπε,
το παιχνίδι δεν κολλάει αλλά μπαίνει σε
slow-motion, επειδή η μηχανή αντιλαμβά-
νεται διαφορετικά το χρόνο. Just Google
it, να μην τα πολυλογώ εδώ. Αλλά, εύλο-
γα θα ρωτήσει κάποιος, τι μας νοιάζει μιας
και το παιχνίδι είναι 5+ χρονών; Τρέχει
άνετα, έτσι δεν είναι; Ελάτε όμως που
ακόμα και εν έτει 2014, αυτός ο παλαιολι-
θικός κώδικας «γονατίζει» μηχανήματα τα
οποία δεν θα έπρεπε να «νιώθουν» από
παιχνίδια τέτοιου βεληνεκούς. Πολλές φο-
ρές τα frames πέφτουν αισθητά (λόγω του
slow-motion που είπαμε παραπάνω) για
κανέναν απολύτως λόγο, ενώ το ίδιο συμ-
βαίνει και στις cutscenes, με αποτέλεσμα
ο ήχος να χάνει το συγχρονισμό του με
όσα γίνονται επί της οθόνης. Το πρόβλημα
μπορεί να επιλυθεί αν στα options επιλέ-
ξουμε το framerate να γίνει capped στα
30
FPS, αλλά ακόμα και αυτό μετά βίας
αποτελεί συμβιβασμό. Δεν ξέρω πού οφεί-
λεται το πρόβλημα αυτό, μιας και το μηχά-
νημα πληροί τα minimum requirements,
ενώ πολλοί χρήστες καταγγέλλουν τα ίδια
στα Steam forums…
Κατά τα άλλα, έχουμε μία εμφανή αλλά
σε καμία περίπτωση ριζοσπαστική αναβάθ-
μιση στα μοντέλα των χαρακτήρων, αλλά
όχι στη γενικότερη γραφική πιστότητα του
τίτλου. Τα textures σχεδόν όλων των αντι-
κειμένων στο παιχνίδι ανήκουν στο μακρι-
νό 2005, ενώ οι προσθήκες είναι ανεπαί-
σθητες. Το μόνο που έχει αλλαχθεί είναι οι
cutscenes, οι οποίες πλέον αναπαρίστανται
με in-game γραφικά και όχι με άθλια pre-
rendered βιντεάκια. Ο ήχος και το voice-
acting έχει επίσης μείνει ανέγγιχτο στο πέ-
ρασμα του χρόνου, αν και εδώ δεν απαι-
τούνται αλλαγές. Είναι κακό, όπως αρμόζει
σε ένα παιχνίδι της Capcom. Κακό με την
καλή έννοια φυσικά.
Αν έχετε αρκετά ισχυρό μηχάνημα και
καίγεστε να παίξετε έναν αρκετά προσβά-
σιμο ρετρό τίτλο (ΧΑ! Ρετρό ένα παιχνίδι
του 2005! Κάποιοι συντάκτες τώρα νιώ-
θουν ιδιαίτερα... γηραιοί), δοκιμάστε το
άφοβα και αγνοήστε την γκρίνια μου. Το
παιχνίδι δεν θα σας απογοητεύσει. Τώρα, οι
έχοντες «μπακατέλες»... approach with
caution. Δαγκώνει...
Το gameplay
παραμένει 100%
αναλλοίωτο.
Συγχαρητήρια, Leon! Εξαιρετική διαπίστωση!
Για δείξε, ρε μάστορα, τη low-res πραμάτεια
σου!
Δεν ανεβαίνει ουδείς, αν δεν μου δώσετε πίσω
τα frames μου!
Αλίμονο αν έλειπαν τα QTEs…
56
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡνηΤΙΚΑ
Δεν θα βρείτε καλύτερη έκδοση από
την παρούσα!
Το κάκιστο (τουλάχιστον για τα
παλιά μηχανήματα) optimization
Μηδέν επιπλέον περιεχόμενο
Καμία αναβάθμιση στο gameplay
n
Είδος:
3
rd person shooter
n
Ανάπτυξη:
Capcom
n
Έκδοση:
Capcom
n
Διάθεση:
Steam
n
Τιμή:
19,99
n
Επίσημο Web site:
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Windows XP, Intel Core 2 Duo 2.4GHz/AMD Athlon X2 2.8GHz, 2GB RAM, nVidia GeForce 8800GTS/ATI Radeon HD4850, 15GB χώρο στο σκληρό
n
Επιρροές:
Τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς
n
Εναλλακτική πρόταση:
Resident Evil 5 και 6. Κλάσεις ανώτερα ports!