Page 111 - PC Master τ. 296

111
PC Master
chest το οποίο θα περιέχει influence (τη
νομισματική μονάδα του παιχνιδιού), stat
bonuses ή, αν είμαστε εξαιρετικά τυχεροί,
καρδούλες που κάνουν heal ή health
upgrades. Οι πλέον παρατηρητικοί θα
βρουν επιπλέον μυστικά σε κάποια δωμά-
τια, τα οποία μπορεί να κρύβουν μέσα
τους άλλα καλούδια, όπως παθητικά
bonuses (spirits) ή δυνάμεις μίας χρήσης,
τα λεγόμενα breaths.
Και πώς εξοντώνονται αυτοί οι εχθροί,
ρωτάτε; Μα, εδώ είναι που το brawling
κομμάτι του παιχνιδιού αναλαμβάνει δρά-
ση. Οι εχθροί μπορούν να δεχτούν πολλά
χτυπήματα από το σπαθί μας πριν τα κακα-
ρώσουν, ενώ αν τους χτυπήσουμε λίγες
φορές συνεχόμενα, θα αποκτήσουν ένα
κίτρινο περίγραμμα γύρω από το σώμα
τους, δηλώνοντας πως είναι έτοιμοι να κα-
τακτήσουν τους αιθέρες! Όταν βρίσκονται
στην κατάσταση αυτή, είναι staggered, κά-
τι που σημαίνει πως μπορούμε να τους εκ-
σφενδονίσουμε στον κοντινότερο τοίχο,
spike pit ή και στους φίλους του, για να
κάνουμε τρελή ζημιά. Το ίδιο μπορούμε να
κάνουμε και στα pots που υπάρχουν διά-
σπαρτα σε κάθε δωμάτιο, δημιουργώντας
ένα αυτοσχέδιο παιχνίδι γκολφ. Ο μηχανι-
σμός αυτός θα σας σώσει τη ζωή ενάντια
σε πανίσχυρους εχθρούς, εχθρούς που τη-
λεμεταφέρονται ή που φέρουν ασπίδες.
Επιπροσθέτως, το ρεπερτόριο των κινήσε-
ων διαθέτει dashes με τα οποία μπορείτε
να αποφύγετε ranged επιθέσεις, spells τα
οποία ξοδεύουν το mana που αναπληρώ-
νεται μόνο του και ένα parry με το οποίο
αποκρούετε και τάχιστα αντεπιτίθεστε, το
οποίο όμως τιμωρεί τον παίκτη χωρίς λόγο
με ένα μεγάλο animation το οποίο δεν
διακόπτεται, αν ο τελευταίος δεν το πετύ-
χει σωστά. Ουσιαστικά το λάθος του τον
βάζει σε μία δυσάρεστη θέση η οποία αυ-
ξάνει την π ιθανότητα να δεχτεί ένα επι-
πλέον χτύπημα που θα μπορούσε άνετα
να αποφύγει. Τέλος, οφείλω να προειδο-
ποιήσω πως το Ascendant δεν έχει επι-
λογή αλλαγής πλήκτρων, κάτι που ση-
μαίνει πως ο ήδη δύσκολος χειρισμός
του πληκτρολογίου θα σας ζορίσει. Προ-
σωπικά, προτίμησα το πιστό gamepad
μου and I never looked back...
Θεοσ εξ ουραΝου
Αν εξαιρέσουμε την πληθώρα αντικει-
μένων που εμφανίζονται τυχαία σε κάθε
playthrough σας, έξτρα πόντους στο
replayability του τίτλου δίνουν τα
blessings, τα οποία παρέχουν διαφορετι-
κά bonuses ανάλογα σε ποιο slot του χα-
ρακτήρα σας θα τα εφαρμόσετε (όπλο,
σώμα ή spell). Ενάντια επίσης στη φιλο-
σοφία πολλών rogue-likes να σας απο-
κρύπτουν αρκετές πληροφορίες, στο
Ascendant μπορείτε ανά πάσα στιγμή να
δείτε πολλά στατιστικά του χαρακτήρα
σας, καθώς και να δείτε όλα όσα ξεκλει-
δώσατε και μπορείτε να βρείτε στον κό-
σμο του παιχνιδιού. Με το κάθε
playthrough να παίρνει περίπου 1 ώρα
μέχρι να τερματιστεί, το Ascendant θα
καταναλώσει δεκάδες ώρες από το χρόνο
σας, αν του δώσετε την προσοχή σας.
Πρόκειται για ένα άρτιο δείγμα rogue-
like/ brawler με τόνους replayability, πα-
νέμορφη αισθητική (αν δεν το προδίδουν
ήδη αρκετά τα screenshots) και εξίσου
ταιριαστή μουσική επένδυση. Α, σας είπα
πως υπάρχει και local co-op για δύο παί-
κτες;
Με το κάθε playthrough
να παίρνει περίπου
1
ώρα μέχρι να
τερματιστεί, το
Ascendant θα
καταναλώσει δεκάδες
ώρες από το χρόνο σας,
αν του δώσετε την
προσοχή σας.
R
eview
88
%
ΘεΤΙΚα-αρΝΗΤΙΚα
n
Είδος:
2
d rogue-like brawler
n
Ανάπτυξη:
Hapa Games
n
Έκδοση:
Hapa Games
n
Διάθεση:
Steam
n
Τιμή:
7,50
n
Επίσημο Web site:
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Windows XP, 2,4GHz Intel Core 2 Duo, 2GB RAM, nVidia GTS 260/AMD Radeon 4850, 2GB χώρο στο σκληρό
n
Επιρροές:
Άλλα rogue-likes, 2d platformers/brawlers
n
Εναλλακτική πρόταση:
Binding of Isaac, Risk of Rain
ευχάριστα προκλητικό και εθιστικό
gameplay
Replayability μέχρι να καεί ο
επεξεργαστής σας
Δεν διαθέτει δυνατότητα αλλαγής
πλήκτρων
Το parry system τιμωρεί βάναυσα
τον παίκτη
Η οθόνη όπου «στολιζόμαστε» με blessings. Ο αριθμός των διαθέσιμων slots διαφέρουν από χα-
ρακτήρα σε χαρακτήρα.
Σαν πολύ δεν γέρνει ο πύργος σου, εσένα;
Κίτρινο outline= διαφήμιση αεροπορικής εται-
ρείας!