Page 118 - PC Master τ. 296

R
eview
PC Master
118
Θ
υμάστε το Contra; Το πα-
μπάλαιο 2d sidescroller με
τα πολύχρωμα 8-bit γραφι-
κά, τα τρομερά power-ups
και την αβυσσαλέα δυσκο-
λία του; Θέλετε να παίξετε
ένα παιχνίδι που θέλει όσο τίποτε άλλο να
μοιάσει στον άρχοντα του είδους; Αν ναι,
τότε σας προτείνω ανεπιφύλακτα να...
αγνοήσετε το Chaos Domain.
ΧAΟΣ, OΠωΣ λEΜΕ «MEhhh»...
To gameplay του Chaos Domain είναι
εξαιρετικά απλό. Κινείστε δισδιάστατα από
την αριστερή μεριά της οθόνης στη δεξιά
και πυροβολείτε ό,τι βρεθεί στο διάβα σας.
Ο χαρακτήρας σας, ο οποίος μοιάζει (εί-
ναι;) με τον Ανούβη για κάποιον ανεξήγη-
το λόγο, στοχεύει μονάχα με το παραδο-
σιακό 8-way targeting (χρησιμοποιείτε μό-
νο το πληκτρολόγιο) και πεθαίνει με ένα
εχθρικό χτύπημα, ενώ οι διαθέσιμες ζωές
είναι περιορισμένες. Μόλις αυτές χαθούν,
επιστρέφετε στην αρχή του level. Μπορού-
με να πούμε με σιγουριά πως ακούγεται
παρόμοιο με το Contra, έτσι δεν είναι; Σω-
στά. Οι διαφορές μεταξύ των δύο παιχνι-
διών όμως δεν είναι τόσο επιγραμματικές,
όπως θα δείτε στη συνέχεια.
Τα γραφικά του Chaos Domain δεν ικανο-
ποιούν. Γνωρίζετε πως δεν είμαι απαιτητι-
κός όσον αφορά στον γραφικό τομέα, δεν
θέλω κάθε παιχνίδι να τρέχει στην τελευ-
ταία λέξη της τεχνολογίας. Άλλο το χαμηλό
fidelity όμως και άλλο τα μουντά και gener-
ic γραφικά. Τα πάντα είναι γκρι, με βαρετά
textures, ενώ η θολούρα είναι το μόνο
πράγμα που καλύπτει την ασχήμια του τίτ-
λου. Η μουσική, μία από τα ίδια, generic
ηλεκτρονικά beatάκια. Οι εχθροί στερού-
νται καλού σχεδιασμού και πρωτοτυπίας. Τα
bosses, δυστυχώς, επίσης πάσχουν από το
ίδιο πράγμα. Όχι μόνο επαναλαμβάνονται,
αλλά έχουν και τελείως anti-climactic (σε
τραγελαφικά επίπεδα) ρόλους. Τα bosses
στα παιχνίδια έχουν ως στόχο να ωθήσουν
τις ικανότητες του παίκτη στα άκρα και το
παρουσιαστικό τους πρέπει να το αντικατο-
πτρίζει αυτό. Στο Chaos Domain ο σχεδια-
σμός των bosses είναι επίπονα «χλιαρός».
Στο gameplay τα πράγματα δεν είναι κα-
θόλου καλύτερα. Παρ’ όλο που υπάρχει
ένα upgrade system, όπου ανταλλάσσετε
λεφτά για πιο δυνατά power-ups, το παιχνί-
δι δεν επωφελείται καθόλου. Τα upgrades
είναι πανάκριβα (πρέπει να πέσει πολύ
grind για να μαζευτούν τα απαραίτητα λε-
φτά), ενώ τα ίδια τα power-ups είναι κοινό-
τοπα. Τέλος, το παιχνίδι δίνει την αίσθηση
ότι η κάμερα είναι πολύ κοντά στη δράση.
Αν λάβουμε υπόψη πως οι εχθροί μπορούν
να δεχτούν ζημιά μονάχα μόλις «εισέλ-
θουν» στη οθόνη και δεν υπάρχει σχεδόν
καθόλου χρόνος να προετοιμαστεί ο παί-
κτης, η πιο αποτελεσματική μέθοδος είναι
να πυροβολείτε συνέχεια και να εύχεστε να
μη σας χτυπήσουν οι εκρήξεις που προκα-
λούν τα όπλα των πιο δυνατών αντιπάλων
σας (οι οποίοι ξεχωρίζουν από τους υπόλοι-
πους επειδή έχουν διαφορετικό χρώμα) μέ-
σα από platforms τα οποία καλύπτουν τους
εχθρούς αλλά όχι εσάς. Το Chaos Domain
θέλει πολύ να ξεπεράσει το Contra. Δυστυ-
χώς, τη μάχη τη χάνει αποφασιστικά...
CHAOS DOMAIN
Άμες δε γ’ εσόμεθα πολλώ κάρρονες... Not!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Windows 7 64-bit, Intel i7-950, Radeon
HD4890, 6GB Ram
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Επί της οθόνης επικρατούσε «χάος»,
αλλά οι επιδόσεις παρέμεναν σταθερές.
Μετά από αρκετό trial and error, οι κόποι μου
αποφέρουν (λίγους) καρπούς.
Επειδή οι εχθροί (όπως εσείς) μπορούν να
βάλλουν κάθετα ή διαγώνια, αυτό το περβάζι
καθίσταται ασφαλές...
34
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Μονάχα για τους σκληροπυρηνικούς
old school-άδες
Απωθητικά γραφικά
Gameplay κάτω του μετρίου
n
Είδος:
2
d sidescroller shooter
n
Ανάπτυξη:
Holy Warp, Black Wing Foundation
n
Έκδοση:
Kiss ltd.
n
Διάθεση:
Steam
n
Τιμή:
9,99
n
Επιρροές:
Το gameplay του Contra
n
Εναλλακτική πρόταση:
Sine Mora, Metal Slug 3
Το πρώτο boss.
ΖΖΖΖζζζζζ...