Page 139 - PC Master τ. 296

139
PC Master
Bilaros:
First-άντα problems.
Alkis:
Το αντιπαρέρχομαι και περνάω
στη δική μου επιλογή για την εταιρεία που
πλέον λατρεύω να μισώ. Τη γνώρισα μι-
κρή και άβγαλτη, την παίνεψα, την κανά-
κεψα, τη στήριξα. Την είδα να ανθίζει, να
χάνει το άχαρο εφηβικό στυλ, να μετα-
μορφώνεται σε μία όμορφη κυρία. Κι όταν
πια δείχναμε έτοιμοι ο ένας για τον άλ-
λον, με εγκατέλειψε άσπλαχνα. Μιλάω
φυσικά για την…
Maladroid:
Miley Cirus;
Alkis:
την Telltale Games. Από το
Bone: Out from Boneville μού είχε κινήσει
την περιέργεια, όταν οι περισσότεροι έβρα-
ζαν εναντίον των episodic games, τα οποία
ακόμα θεωρούνταν ταμπού. Δεν πτοήθηκε,
όμως, και στη συνέχεια ήρθαν τα Sam &
Max που την εδραίωσαν και βέβαια το εκ-
πληκτικό Tales of Monkey Island, για τα
οποίο έτρεμα αλλά με εξέπληξε ευχάρι-
στα. Όταν κυκλοφόρησε και το Back to the
Future, είχα πειστεί πλέον ότι πρόκειται για
ένα στούντιο που δεν παίρνει franchises
απλώς και μόνο για να αρμέξει τη δόξα του
ονόματος, αλλά τους φέρεται με το δέο-
ντα σεβασμό, με αποτέλεσμα να προκύ-
πτουν πολύ καλά adventures. Μέχρι την
αποφράδα μέρα που ανακάλυψε τα ζόμπι
της… και είπε αντίο για πάντα (;) στο αγα-
πημένο μου είδος. Με τα λεφτά των
adventurers που τη στήριζαν τόσα χρόνια
έφτιαξε τα The Walking Dead και τους άφη-
σε με το ποντίκι στο χέρι. Από μένα ζείτε,
ρε, τον απλό τον εργαζόμενο…
Maladroid:
Έτσι. Τον μεροκαματιάρη
inventory-οσυλλέκτη που έχει ποτίσει με
τον ιδρώτα του στρέμματα από dialogue
trees!
Bilaros:
Mini-παράπονο κι από μένα για
την Telltale: ’ντάξει, δεν ήσουν η επιτομή
του gameplay, αλλά μην το ξεφτιλίζουμε
το πράγμα! Βάλε και κάνα puzzle, λίγο
exploration ακόμα έστω!
Maladroid:
Μ’ αυτό συμφωνώ, με το μί-
σος επειδή γύρισε πλάτη στα adventures
όχι απόλυτα. Ναι, θα μου λείψουν τα Sam
&
Max και Wallace & Gromit αλλά προτιμώ
το Walking Dead από το Tales of Monkey
Island που το έκανε σαν τα μούτρα της. Αν
ήταν να κάνει έτσι και άλλες αγαπημένες
σειρές στο μέλλον, νομίζω ότι we dodged
a bullet που καταπιάστηκε με τα
interactive dramas.
Bilaros:
Μα έχουμε τους Chinese Room
γι’ αυτά! Σκέτη νιρβάνα, σου λέει, το δεύ-
τερο Amnesia…
Fairy:
Αγόρια, η ώρα πέρασε και η E.A.
έχει ξεγλιστρήσει σαν το χέλι. Ως εδώ! Από
πού να αρχίσω; Από το Origin; Από τον κα-
ταιγισμό των DLC για κάθε τίτλο; Από την
ιστορία με το SimCity και τον κόσμο που
περίμενε έστω ένα refund; Η E.A. έχει κά-
νει αμέτρητα λάθη για να την αφήσουμε
στην απέξω. Αφού ώρες ώρες νομίζω ότι
έχει επικεντρωθεί τόσο στα sports games
που στριμώχνει τα υπόλοιπα στον ελεύθε-
ρο χρόνο της…
Maladroid:
Ε, το κράξιμο στην E.A. είναι
πλέον ντεμοντέ. Εξάλλου εγώ δεν έχω συ-
ναντήσει κάνα χοντρό πρόβλημα με το
Origin, εδώ που τα λέμε. Βέβαια, το χρησι-
μοποίησα μόνο για το ME 3.
Bilaros:
Ούτε εμένα με ταλαιπώρησε, αν
και ξέρω πολλά horror stories με αυτό το
διαολεμένο software.
Maladroid:
Ε.Α. saved by the bell! Μαρί-
λη, κράτα το δηλητήριό σου, στο μέλλον
σίγουρα θα σου δοθεί η ευκαιρία να χτυπή-
σεις ωσάν την κόμπρα. Καλά μπάνια σε
όλους τους προδομένους εκεί έξω, μην ξε-
χνάτε ότι η καλύτερη θεραπεία για να ξε-
περάσουμε τα gaming (και μη) σεκλέτια
μας είναι η ηλιοθεραπεία!
PC
Ακόμα μία πολλά υποσχόμενη καλλιτέχνιδα που
ξεκίνησε καλά αλλά στην πορεία τα γκρέμισε
όλα σαν – oh, nevermind.
Valve, η αγάπη
θέλει δύο για να
ζεσταθεί. Ενίοτε
και τρεις,
δεν ξέρω αν
με πιάνεις…
Ποτέ δεν κατάλαβα πώς έμεινε άκληρο ένα τέτοιο αριστούργημα…