Page 141 - PC Master τ. 296

141
PC Master
ντάζει το έδαφος και τα αμάξια. Το game-
play demo του Watch_Dogs σταματά και
αφήνει τους πάντες μόνους να μαζέψουν
τα σαγόνια τους από το έδαφος...
Είναι σχεδόν καταθλιπτικό να βλέπεις
πώς ένα τόσο όμορφο δείγμα γραφικών και
gameplay διαφημίζει με πραγματικά αρι-
στουργηματικό τρόπο μία μπασταρδεμένη,
υποσιτισμένη και, στην τελική, ανάξια του
hype playable έκδοση. Τα νέα λίγες εβδο-
μάδες πριν την επίσημη κυκλοφορία του
παιχνιδιού έπεσαν σαν βόμβα. Οι «next-
gen» εκδόσεις του παιχνιδιού για τα PS4 και
Xbone θα έτρεχαν στα 30FPS και σε ανάλυ-
ση υπό του 1080p. Τα trailers απλώς δεν
έδειχναν την ίδια γραφική πιστότητα, ενώ
ώρες μετά το launch οι φοβίες των πάντων
επιβεβαιώθηκαν. Τα γραφικά και ο κόσμος
γενικότερα είχαν υποβαθμιστεί αισθητά και,
φυσικά, τα σκάγια πήραν και την έκδοση
για PC. Όλα όσα είδαμε στο πρώτο demo
έχουν αλλοιωθεί ή δεν υπάρχουν πλέον.
Τόσο ρεαλιστική αλληλεπίδραση των NPCs
με τα τεκταινόμενα δεν υπάρχει, τα αμάξια
έχουν μονάχα έναν οδηγό μέσα τους, η λε-
πτομέρεια στα γραφικά είναι (είτε το πι-
στεύετε είτε όχι) υποδεέστερη από αυτή
του GTA IV, ενώ οι χρήστες κατηγορούν το
παιχνίδι για ένα κάρο άλλες παρασπονδίες.
Αν, από την άλλη, είστε χρήστης PC και
έχετε AMD καρτούλες... τα συλλυπητήριά
μου! Στο σύνολό του, παρ’ όλα αυτά, το
Watch_Dogs δεν είναι ένα κακό παιχνίδι,
όπως φαίνεται να υποστηρίζει η κοινή γνώ-
μη. Μιλάμε όμως για μία πραγματικά next-
gen εμπειρία; Και βέβαια όχι. Μα, θα μου
πείτε, πώς γίνεται το demo που εμφάνιζε
100%
in-game περιεχόμενο και έτρεχε σε
ένα «next-gen» PS4 να είναι τόσο κατώτερο
σε ποιότητα. Απαντώ ως εξής: αν το demo
εκείνο έτρεχε σε PS4, εγώ θα φορέσω ροζ
κορμάκι και θα βγω σε έναν δημόσιο χώρο
να χορέψω breakdance.
Η εκδότρια Ubisoft έκανε, κακά τα ψέμα-
τα, ένα πολύ καλό πράγμα. Έδειξε σύντο-
μα τις αλλαγές στα γραφικά του παιχνιδιού,
έτσι ώστε να αποφύγει περαιτέρω συ-
γκρούσεις. Όπως και να έχει όμως, η εται-
ρεία έπεσε θύμα του hype που η ίδια δημι-
ούργησε. Ηθικό δίδαγμα του μήνα: Μη δί-
νεις υποσχέσεις που δεν μπορείς να τηρή-
σεις. Δεν υπάρχει πιο άβολη και αποκαρ-
διωτική στιγμή από αυτή που οι φίλοι σου
ακούν το «τρομερό, απίστευτο, τρομεροα-
πίστευτο» ανέκδοτό σου που υποσχέθηκες
πως θα τους ξετρελάνει και αντί να πέσουν
κάτω από τα γέλια, κοιτάζουν ο ένας τον
άλλον και μετά όλοι μαζί εσένα και σου λέ-
νε «Αυτό ήταν;». Αν θέλετε να χρησιμοποιή-
σετε όλο αυτό το παραμύθι περί next-gen
και ανυπέρβλητων τεχνολογικών καινοτο-
μιών ώστε να κατευθύνετε μεγαλύτερο
κομμάτι της αγοράς προς τις κονσόλες, ας
είναι. Τουλάχιστον, φροντίστε να καλύψετε
καλύτερα το ψέμα σας στο μέλλον. Ελάτε,
μεταξύ μας τώρα, κύριοι: Πόσο next-gen εί-
ναι το Watch_Dogs όταν κυκλοφορεί ταυ-
τόχρονα σε PS4/Xbox One και σε PS3/Xbox
360;
Στο μεταξύ, αναμένω την έκδοση του
review μας και την άφιξη της νέας μου κάρ-
τας γραφικών, γιατί το Watch_Dogs είναι
και next-gen και απαιτεί DX11 κάρτα για να
τρέξει...
PC
Όταν η Sony και η Microsoft
παλεύουν να φτιάξουν μία
βαρκούλα, το PC gaming έχει ήδη
αναπτύξει την απαραίτητη τεχνολογία
για υπερατλαντικά ταξίδια.
Για το Watch_Dogs μπορείτε να αγοράσετε 5 διαφορετικές collector’s editions. Ορίστε ο συγκριτι-
κός πίνακας με το περιεχόμενο καθεμιάς. Για όνομα...
Εικόνα τραβηγμένη σε ένα booth της
περσινής Ε3. Για πείτε μου ξανά για τις
δυνατότητες των next-gen κονσολών!
To Watch_Dogs αναβλήθηκε για έξι περίπου
μήνες, ώστε να γίνει το απαραίτητο σουλού-
πωμα. Αν κρίνω από αυτά που βλέπουμε σή-
μερα, δεν θέλω να μάθω την κατάσταση του
παιχνιδιού τότε...