Page 81 - PC Master τ. 296

R
eview
σας εναντίον των Αρχόντων του Πάγου,
αφετέρου… σε αυτό το σώμα υπάρχει χώ-
ρος μόνο για έναν. Και η περιπέτειά σας ξε-
κινά, με απώτερο στόχο την εύρεση της
μυθικής Worldheart.
O κOΣΜΟΣ ΤΟυ VERTIEL…
μοιάζει λίγο με τον Άρη του Mars: War
Logs, τουλάχιστον από άποψη φωτογρα-
φίας/καλλιτεχνικής επιμέλειας: η «κιτρινω-
πή» υφή που χαρακτήριζε το προηγούμενο
RPG της Spiders είναι διάχυτη και εδώ. Αν
και προσωπικά δεν με ξενίζει, μπορεί να
κατανοήσει κανείς ότι κάτι τέτοιο ενδεχο-
μένως να επηρεάσει αρνητικά ένα ποσοστό
των παικτών. Κατά τα άλλα, τα γραφικά
βρίσκονται σε αρκετά καλό επίπεδο και τα
εφέ ενίοτε είναι πραγματικά εντυπωσιακά,
αν και υπήρχε σαφώς περιθώριο βελτίωσης
όσον αφορά στα πρόσωπα των χαρακτή-
ρων, ιδιαίτερα κατά τις ομιλίες. Ο ήχος κι-
νείται σε αντίστοιχα αξιοπρεπή επίπεδα,
ακόμα και αν το voice acting σε κάποια ση-
μεία/χαρακτήρες θα μπορούσε να είναι κα-
λύτερο.
Προχωρώντας στο πραγματικό «ζουμί»
της υπόθεσης, δηλαδή το role-playing του
Bound By Flame, η Spiders έχει δανειστεί
πάρα πολλά στοιχεία από τα Witcher και
τους τίτλους της Bioware – ειδικότερα το
Dragon Age, δίνοντας παράλληλα ιδιαίτερη
έμφαση στον τομέα των μαχών και τη
στρατηγική ανάπτυξης του Vulcan, έτσι
ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαι-
τήσεις του σκληρού αυτού κόσμου. Και
όταν λέμε ότι έχει δοθεί έμφαση στις μά-
χες, το εννοούμε, καθώς, εν αντιθέσει με
τα περισσότερα RPGs όπου οι μάχες στην
αρχή είναι μάλλον εύκολες, στην περίπτω-
ση του Bound By Flame, από την αρχή
υπάρχει ο κίνδυνος να… φάτε πολύ ξύλο.
Ωστόσο, είστε κατάλληλα καταρτισμένοι
για να τα βγάλετε πέρα, απλώς χρειάζεται
στρατηγική και μελέτη – φανταστείτε κάτι
στα δεδομένα του πρώτου Witcher, όταν
ξεκινούσατε την ιστορία.
Ανά πάσα στιγμή έχετε πρόσβαση σε
δύο βασικά στυλ μάχης, τα οποία μπορείτε
και να βελτιώνετε, ξεκλειδώνοντας και
αναβαθμίζοντας skills: αυτό του Warrior και
αυτό του Ranger. Αργότερα προστίθεται
και το Pyromancer, ωστόσο αυτό στην ου-
σία είναι πάντα «ενεργό», δηλαδή δεν
υπάρχει κάποιου είδους «ενεργοποίησή»
του που να «κλείνει» κάποιο άλλο. Σαν
Warrior χειρίζεστε τη zweihander σπάθα (ή
άλλο αντίστοιχο μεγάλο όπλο) σας και σαν
«
σπέσιαλ» κίνηση έχετε μία μπροστινή
κλoτσιά, η οποία σπάει την άμυνα του αντι-
πάλου σας και τον πετάει πίσω, και τη δυ-
νατότητα μίας πολύ ισχυρής αντεπίθεσης
εάν βγάλετε εσείς άμυνα την τελευταία
στιγμή πριν «σκάσει» η επίθεση του αντιπά-
λου. Σαν Ranger, από την άλλη πλευρά,
χειρίζεστε δύο κοντά ξίφη και ακολουθείτε
τακτικές πιο γρήγορης μάχης: οι επιθέσεις
σας είναι πολύ ταχύτερες, ωστόσο η άμυνά
σας είναι αρκετά πιο αδύναμη σε σχέση με
τη Warrior stance. Ωστόσο, η «σπέσιαλ» κί-
νησή σας είναι μάλλον καλύτερη, καθώς
πρόκειται για ένα γρήγορο άλμα πίσω, το
οποίο πρακτικά σας ξεμπλέκει από πολλές
ζόρικες καταστάσεις (και αν το κάνετε την
τελευταία στιγμή, τότε «περνάτε» στον
αντίπαλο και ένα καλό χτύπημα). Φαντα-
στείτε κάτι σαν τα combat stances του
πρώτου Witcher, μόνο που στη συγκεκρι-
μένη περίπτωση επιλέγετε να αλλάξετε και
81
PC Master
Φέρνει λίγο σε Highlander, δεν νομίζετε;
Ακόμα και τα «νομιστεράκια» μπορούν να σας
κάνουν ζημιά.
Το πολλά υποσχόμενο
γαλλικό στούντιο
συνεχίζει την πορεία του
με τη νέα του
κυκλοφορία στην
«
αρένα» των παιχνιδιών
ρόλων, που αυτήν τη
φορά λαμβάνει χώρα σε
έναν dark fantasy κόσμο.
«
Κλισεδιάρικη» συνάντηση με elven πολεμιστή.
«
Δαβίδ εναντίον Γολιάθ» σε πιο… ελεύθερη απόδοση.