Page 84 - PC Master τ. 296

R
eview
PC Master
84
H
Ubisoft αποφάσισε να μας
πει ένα παραμύθι, χρησιμο-
ποιώντας ως μέσο αφήγη-
σης το είδος των platform
RPGs. Το Child of Light είναι
το νέο πόνημα της εταιρείας
και αποτελεί μία μείξη κλασικών παιχνιδιών
πλατφόρμας (άλλωστε το παιχνίδι χρησι-
μοποιεί την UbiArt engine, η οποία αναπτύ-
χθηκε αρχικά για τα καινούργια Rayman)
και ιαπωνικών RPGs (κατά τα Final Fantasy
πρότυπα), με εξόφθαλμα καλή δουλειά
στον εικαστικό τομέα. Το παιχνίδι μάζεψε
πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας αρκε-
τά πριν κυκλοφορήσει, μέσω της UPLAY
πλατφόρμας της Ubisoft (με κάποια προ-
βλήματα στην αρχή), και τώρα καλούμαστε
να δούμε αν τελικά ανταποκρίνεται στον
όλο ντόρο.
THE STORY SO FAR
Στο Child of Light αναλαμβάνετε το ρό-
λο της Aurelia, μιας μικρής πριγκίπισσας
από την Αυστρία του 1895. Με την πραγ-
ματική της μητέρα εξαφανισμένη, ο πατέ-
ρας της Aurelia παντρεύεται εκ νέου, και
την ακόλουθη νύχτα η ηρωίδα μας πέφτει
σε έναν βαθύ ύπνο από τον οποίο δεν φαί-
νεται να ξυπνάει. Ενώ το σώμα της βρίσκε-
ται κοιμισμένο, εμείς βλέπουμε πως η «ου-
σία» της βρίσκεται σε έναν παράξενο, πα-
ραμυθένιο κόσμο, τη Lemuria. Εκεί συνα-
ντά την πυγολαμπίδα/light elemental εν
ονόματι Igniculus, ο οποίος θα είναι και
αναπόσπαστος σύντροφός μας για όλη
σχεδόν τη διάρκεια του παιχνιδιού. Λίγο
αργότερα, μαθαίνουμε πως η βασίλισσα
Umbra έχει κλέψει τον ήλιο, τα αστέρια και
το φεγγάρι από τη Lemuria. Και κάπως έτσι,
ξεκινά η διπλή μας αναζήτηση για τα κλο-
πιμαία και για την επιστροφή στον πραγμα-
τικό κόσμο, η οποία χωρίζεται σε 10 κεφά-
λαια.
Είναι αλήθεια πως το σενάριο του Child
of Light αποτελεί μία μείξη κλασικών πα-
ραμυθιών (βλ. «Ωραία Κοιμωμένη») και ανα-
τολικοευρωπαϊκών μύθων, η οποία έχει
στοιβάξει πολλά κλισέ εντός της. Βλέπο-
ντας συνολικά την ιστορία μετά τον τερμα-
τισμό του παιχνιδιού, μπορώ να πω ότι
πρόκειται για μία αξιοπρεπή προσπάθεια, η
οποία όμως δεν ξεχωρίζει. Οι χαρακτήρες
που συναντάς (κάποιοι από του οποίους θα
γίνουν μέλη της ομάδας σου) αναλώνονται
σε μία επιφανειακή, παιδική (με την κακή
έννοια) αντιμετώπιση των καταστάσεων
μέσα από τους διαλόγους τους. Δεν ξέρω
κατά πόσο η Ubisoft στόχευε σε συγκεκρι-
μένο κοινό, αλλά θα μπορούσε να δώσει
λίγο μεγαλύτερο βάθος και ουσία στο συ-
γκεκριμένο τομέα.
CHILD OF LIGHT
Μια φορά κι έναν καιρό...
Του Χρυσόστομου «Athotep» Τσαπραΐλη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core2 Duo E8400@3GHz, 4GB RAM,
GeForce GTX 650 2GB, Windows 7 64-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το παιχνίδι έτρεξε άψογα χωρίς το παρα-
μικρό πρόβλημα.
Level-up με ρυθμούς πολυβόλου στην αρχή
του παιχνιδιού.
Δείγμα του συστήματος μάχης.
Τα skill paths.