Page 96 - PC Master τ. 296

R
eview
PC Master
96
Π
ρέπει να ομολογήσω ότι πε-
ρίμενα πώς και πώς την κυ-
κλοφορία του δεύτερου
επεισοδίου του The
Serpent’s Curse, δυστυχώς
όμως ο φόρτος εργασίας και
ύλης του περιοδικού δεν μου επέτρεψαν
να ασχοληθώ νωρίτερα μαζί του. Ήρθε η
ώρα όμως και το πρώτο πράγμα που έχω να
πω, τώρα που έχω πλέον ολοκληρωμένη
εικόνα, είναι πόσο όμοιο είναι το πέμπτο
Broken Sword με τα δύο πρώτα και όχι μό-
νο στη φιλοσοφία του σχεδιασμού του.
Ακόμη και η σεναριακή εξέλιξη του παι-
χνιδιού παραπέμπει στα δύο πρώτα παιχνί-
δια της σειράς. Όλα ξεκινούν χαλαρά σε
σημείο αφέλειας, σιγά σιγά οι καταστάσεις
αρχίζουν να σοβαρεύουν και η ατμόσφαιρα
να γίνεται πιο σκοτεινή και στο τέλος οι
εξελίξεις και οι αποκαλύψεις γίνονται τόσο
καταιγιστικές που δεν σε αφήνουν να πά-
ρεις ανάσα!
YOU KNOW NOTHING,
GEORGE STOBBART
Όπως είχε ειπωθεί και στο review του
πρώτου επεισοδίου, ό,τι είχε διαφανεί από
το κεντρικό σενάριο φαινόταν να είναι
εξαιρετικά ενδιαφέρον και αρκετά «ψαγμέ-
νο», όπως άλλωστε συνέβαινε σε όλα τα
παιχνίδια της εταιρείας. Προσπαθώντας να
αποφύγω τα spoilers, θα σας πω μόνο ότι
το παιχνίδι περιστρέφεται γύρω από έναν
«
αιρετικό» πίνακα ζωγραφικής (τον επονο-
μαζόμενο Malediccio, όπως είδαμε και στο
review του πρώτου επεισοδίου), ο οποίος
στην ουσία αποτελεί ένα είδος χάρτη για
την ανεύρεση του Tabula Veritatis, δηλαδή
του «Βιβλίου της Αλήθειας». Δεν θα αναλύ-
σω τι ακριβώς υποτίθεται ότι είναι το
Tabula Veritatis, θα αρκεστώ να πω ότι
πρόκειται για ένα είδος γνωστικής βίβλου.
Από εκεί και πέρα, είναι μία πολύ καλή
ευκαιρία να κάνετε λίγο homework, με λέ-
ξεις-κλειδιά του τύπου: Καθαροί (Cathars),
Μοντσεγκέρ (Montsegur), Αλβιγηνή Σταυ-
ροφορία (Albigensian Crusade) και Γνωστι-
κισμός (Gnosticism). Πιστέψτε με, όσο πε-
ρισσότερο διαβάσετε επί του θέματος τόσο
περισσότερο θα εκτιμήσετε τη δουλειά
που έχει γίνει στο σενάριο του παιχνιδιού.
Η αλήθεια είναι ότι ακουμπά μάλλον ακρο-
θιγώς στο Γνωστικισμό, χωρίς να δείχνει
διάθεση να εμβαθύνει ιδιαίτερα στο θέμα.
Κάτι τέτοιο όμως είναι μάλλον αναμενό-
μενο, καθώς πρόκειται για ένα adventure
game και όχι μία παραθρησκευτική ελεγεία
για ένα θέμα για το οποίο οι περισσότεροι
γνωρίζουμε ελάχιστα. Και ως τέτοιο τα κα-
ταφέρνει άριστα, καθώς το όλο γράψιμο
και η υλοποίηση του σεναρίου δημιουρ-
γούν μία αρκετά σκοτεινή και δυσοίωνη
ατμόσφαιρα, αποφεύγοντας όμως τις
υπερβολές και οδηγώντας το παιχνίδι σε
ένα αρκετά εντυπωσιακό φινάλε, εφάμιλ-
λο (και αρκετά όμοιο πρέπει να ομολογή-
σω) με αυτό που είχαμε δει στο Shadow of
the Templars!
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ «ΒΙΑΣΥΝΗ»;
Και κάπου εδώ φτάνω στην κύρια αντίρ-
ρηση που έχω σχετικά με το σενάριο του
Serpent’s Curse. Ναι μεν είναι καλογραμ-
μένο και η πλοκή του είναι συναρπαστική,
από την αρχή μέχρι το τέλος, όμως για μία
ακόμη φορά παρατήρησα το ίδιο επανα-
λαμβανόμενο μοτίβο, το οποίο έγινε ακόμη
πιο εμφανές από το γεγονός ότι το παιχνίδι
κυκλοφόρησε σε δύο επεισόδια. Το πρώτο
«
μέρος» του παιχνιδιού λοιπόν είχε μία πιο
«
χαλαρή» πλοκή, ήταν ένα απλό αστυνομι-
κό θριλεράκι με κάτι αρκετά ενδιαφέρον
να κρύβεται πίσω του. Στο δεύτερο «μέ-
ρος», όπου και αρχίζουν πλέον οι αποκαλύ-
ψεις και το πραγματικό σενάριο έρχεται
στο προσκήνιο, οι σεναριακές εξελίξεις εί-
ναι τόσο καταιγιστικές, που κάποιες στιγ-
μές δημιουργούν την, ψευδή ομολογουμέ-
BROKEN SWORD 5:
THE SERPENT’S CURSE
Τεύχος Δεύτερο
Του Παύλου «ShadowCaster» Δημόπουλου
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i5-4670K, 16GB RAM, nVidia
GTX760 2GB, ανάλυση 1920x1080, Win-
dows 7 Ultimate 64bit SP1.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Κανένα απολύτως πρόβλημα.
Το περιβόητο Tabula Veritatis.