Τουριστική Αγορά τ. 277

24 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ και σουίτες που θα εκτείνονται σε δέκα ορόφους, ένα roof-top εστιατόριο και μια πισίνα που θα έχουν εντυπωσιακή, πανοραμική θέα στην πόλη και στην Ακρόπολη. Απώτερος σκοπός, είναι να αποτελέσει ένα πολυτελές σημείο διαμονής στην ελληνική πρωτεύουσα. Σημειώνεται δε, πως θα πρόκειται για το τρίτο μόλις ξε- νοδοχείο του ίδιου brand (Grand Hyatt) στην Ευρώπη και το πρώτο στην Ελλά- δα. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος Εξαγορών και Ανάπτυξης της Hyatt International: «Θεωρούμε πως η Αθήνα μεταβάλλεται σταδιακά σε έναν δημοφιλή προορισμό για το weekend. Δεν σας κρύβω πως αντιμετωπίζουμε την Αθήνα ως μια άλλη Βαρκελώνη σε επίπεδο δυναμικής και ανάδυσης στο διεθνές τουριστικό στερέωμα. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που αποτελεί μια από τις πιο παλιές πόλεις στον κόσμο, με εξαιρετικά πλούσια προϊστορία, μοναδι- κά αρχαιολογικά και ιστορικά μνημεία, με μια υπό διαμόρφωση Ριβιέρα που θα προσθέσει αξία και θα προσελκύσει του- ρισμό ανώτερου οικονομικού επιπέδου, δημιουργική γαστρονομία και γεύσεις, εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες και προϊόντα κ.ο.κ. Υπάρχει, λοιπόν, μια αίσθηση πως προσφέρεται για διασκέ- δαση, αναψυχή και αναζωογόνηση! Από την πλευρά μας, ως brand, θέλουμε να είμαστε παρόντες στη διαδικασία ανέλι- ξης και περαιτέρω ανάπτυξης της ίδιας της πόλης, συμβάλλοντας με τις δυνά- μεις μας προς αυτή την κατεύθυνση». Υπογραμμίζεται πως η Hyatt Hotels Corporation, που εδρεύει στο Σικάγο των ΗΠΑ, διαθέτει ένα portfolio που απαρτίζεται από 14 premier brands, που με τη σειρά τους περιλαμβάνουν περισσότερες από 700 ξενοδοχειακές μονάδες σε παραπάνω από 50 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι «φρενήρεις» ρυθμοί οικονομικής ανάπτυξης προοιωνίζουν ζήτηση, ευκαιρίες και κέρδη! O κ. Aoyama επίσης εξετάζει μια σειρά από απαραίτητες προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι χώρες της Νότι- οανατολικής Ευρώπης, ώστε η Hyatt να αναζητά ευκαιρίες ανάπτυξης, δρα- στηριοποίησης και διείσδυσης στη γεω- γραφική αυτή περιοχή. Ήδη, μάλιστα, η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες για δύο ξενοδοχεία στην Τουρκία και τη Βουλγα ρία, ενώ επεξεργάζεται τις λεπτομέρειες για ορισμένα ακόμη. «Ξέρετε, έχω την τύχη να εποπτεύω μια ευρύτερη γεωγρα- φική περιοχή, που με τη σειρά της βιώνει κάτι παραπάνω από σημαντικούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης και κατ’ επέκταση η προσέλκυση και διακίνηση κεφαλαίων βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του καθη- μερινού ενδιαφέροντος. Αυτό είναι κάτι που οδηγεί σε αύξηση της ζήτησης και δη- μιουργεί ευκαιρία για εμάς προκειμένου να προσφέρουμε υψηλής ποιοτικής στάθμης προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν σας κρύβω πως τελευταία έχω εντείνει τις προσπάθει- ες και τις συζητήσεις με ενδιαφερόμενα μέρη, που με τη σειρά τους επιθυμούν να συνεργαστούν με την Hyatt. Ένας ακόμη καταλυτικός παράγοντας που βοηθά σημαντικά στην άνθηση της περιοχής σε επίπεδο οικονομικών, δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι απαρτίζεται από χώρες οι κάτοικοι των οποίων μέχρι πρότινος διέθε- ταν περιορισμένο κατά κεφαλήν εισόδημα και πλέον βιώνουν μια αντιστροφή της κα- τάστασης προς τα πάνω. Ξαφνικά, λοιπόν, βρίσκονται με περισσότερα χρήματα που μπορούν να δαπανήσουν, οπότε νομοτε- λειακά θα αναζητήσουν να… γευτούν την όμορφη πλευρά της ζωής, που συνδέεται με αγαθά και υπηρεσίες της τουριστικής βιομηχανίας. Στόχος μας είναι τα αμέσως επόμενα χρόνια να βρισκόμαστε τουλάχι- στον σε κάθε πρωτεύουσα των χωρών που απαρτίζουν τη γεωγραφική περιοχή που εποπτεύω» τόνισε ο κ. Aoyama. Η (διαφορετική) ρωσική πραγματικότητα Η εξιστόρηση της εξελικτικής πορείας μιας σειράς χωρών της Νοτιοανατολι- κής Ευρώπης φέρνει για τον κ. Aoyama μνήμες από το κοντινό παρελθόν και δη σε ό,τι αφορά τη Ρωσία, αλλά και τις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών (ΚΑΚ). Βλέπετε, ο ίδιος βίωσε τη δυναμική εμφάνισή τους στο προσκή- νιο του διεθνούς τουρισμού, σε σημείο ώστε σήμερα να ανήκουν σε μια εντελώς ξεχωριστή κατηγορία τουρισμού, με έντονα στοιχεία και μοναδικά χαρακτη- ριστικά. «Η ρωσική επικράτεια και η εκεί δρα- στηριοποίησή μας παίζει θεμελιώδη ρόλο στην ενδυνάμωση των συνολικών μας μεγεθών. Γιατί, μπορεί να μην αποτελούμε τον μεγαλύτερο “παίκτη” του κλάδου σε επίπεδο απόλυτων αριθμών υπό την έν- νοια του πλήθους των ξενοδοχείων ή των διαθέσιμων δωματίων, εντούτοις κατέ- χουμε την αδιαμφισβήτητη πρωτιά σε ό,τι αφορά τα μεγέθη των upper scale τομέων. Εξάλλου, δεν υποστηρίζαμε ποτέ πως μας ενδιαφέρει η ποσότητα έναντι της ποιότη- τας. Κάθε άλλο! Μάλιστα, ένα ακόμη στοι- χείο που εξηγεί πολλά, είναι και το γεγονός πως κάθετι το διαχειριζόμαστε κεντρικά ως εταιρεία, δίχως να συνάπτουμε απα- ραίτητα συμφωνίες management με τρίτα μέρη και εν γένει συνεργάτες. Υπό αυτό το πρίσμα, ήμασταν η πρώτη διεθνής ξενο- δοχειακή αλυσίδα που διείσδυσε στο Μπα- κού, το Κιργιστάν, το Τατζικιστάν κ.λπ ., διά μέσω της δημιουργίας αντίστοιχων ξενο- δοχειακών εγκαταστάσεων υψηλής ποιοτι- κής στάθμης και αξίας!» υπογράμμισε ο κ. Aoyama. • ΡΕΠΟΡΤΑΖ “ Η Hyatt International βρί- σκεται ήδη σε συζητήσεις με επιχειρηματίες του κλάδου στη νησιωτική Ελλάδα (π.χ. στη Μύκονο) για τη σύναψη συμφωνιών συνεργασίας. Εκτιμάται δε, πως κατά την προσεχή διετία η εταιρεία αναμένεται να έχει σαφώς πιο έντονη παρουσία στη χώρα μας, προσφέροντας στους επισκέπτες της μοναδική φιλοξενία και upscale υπηρεσίες. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=