Τουριστική Αγορά τ. 277

75 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ A ν αναρωτιέστε πως το Orlando πέτυχε μια τέτοια, ιδιαίτε- ρα εντυπωσιακή επίδοση ο George Aguel, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του τουριστικού οργανισμού Visit Orlando μιλά για όλα αποκλειστικά στην «ΤΟΥΡΙ- ΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» ! Στον αθλητισμό, ισχυρίζονται πως οι παραδόσεις και τα ρεκόρ είναι για να σπάνε και προς αυτή την κατεύθυνση «βάδισε» και η πόλη του Orlando που έγινε ο πρώτος προορισμός στις ΗΠΑ, ανεβάζοντας αισθητά τον πήχη των προσδοκιών και για άλλες αμερικανικές πόλεις. Το Orlando, από τη στιγμή κατά την οποία προσέλκυσε πάνω από 72 εκα- τομμύρια επισκέπτες, «σκαρφάλωσε» στην κορυφή των πόλεων των ΗΠΑ με τον μεγαλύτερο αριθμό τουριστών. Σήμερα, ο ετήσιος συνολικός βαθμός επίδρασης του τουρισμού προσεγγίζει τα επίπεδα των 70 δισ. δολαρίων, ενώ την ίδια στιγμή 1 στους 3 εργαζομένους έχει άμεση σχέση με την εν λόγω βιομηχανία. Ρεκόρ «κόντρα» ακόμη και σε στοιχεία της φύσεως! «Το στοιχείο που προσδίδει ακόμη μεγα- λύτερη αξία σε αυτό το επίτευγμα για το Orlando, είναι το γεγονός ότι το συγκε- κριμένο ρεκόρ επιτεύχθηκε παρ’ όλο που η πόλη βρέθηκε αντιμέτωπη με έναν από τους πλέον καταστροφικούς τυφώνες της σύγχρονης ιστορίας. Ο Irma, στα τέλη του καλοκαιριού του 2017 επί 2 εβδομάδες “χτυπούσε” ανεπανόρθωτα την περιοχή και κατ’ επέκταση έκανε απαγορευτική ακόμη και τη σκέψη για κάποιον ενδιαφε- ρόμενο να επισκεφθεί ένα από τα εντυπω- σιακά θεματικά πάρκα-αξιοθέατα» ση- μειώνει ο George Aguel. Συνεχίζοντας, αναφέρει: «Επιπροσθέτως, εξυπακούεται πως το χρονικό διάστημα που ακολού- θησε τον τυφώνα Irma, κάθε άλλο παρά κανονικότητα επικράτησε στην ευρύτερη περιοχή της Florida. Οι δε ζημιές σε επί- πεδο υποδομής, ανήλθαν σε μερικές δε- κάδες δισεκατομμύρια δολάρια! Παρ’ όλα αυτά, δεν λυγίσαμε και προσπαθήσαμε να υπερβούμε κατά το δυνατόν πιο γρήγορα τις εναντίον μας συνθήκες, όπως είχαν διαμορφωθεί ελέω του τυφώνα Irma. Κάτι, που αποδείχτηκε στην πράξη μια ρεαλιστική υπόθεση, αφού το σύνολο της επιχειρηματικής σκηνής του Orlando αντι- λαμβάνεται τη βαρύτητα και τη σημασία που “παίζει” ο τουρισμός στην καθημερινή οικονομική ζωή της πόλης, αλλά και στον τομέα της απασχόλησης. Ως Visit Orlando ταχύτατα επεξεργαστήκαμε, σχεδιάσαμε και λανσάραμε μια σειρά από ενέργειες και δράσεις που είχαν ως αποκλειστικό στόχο-ζητούμενο να καταδείξουμε το πώς οι τουριστικές περιοχές και τα αντίστοιχα αξιοθέατα κατάφεραν να αντιμετωπίσουν με αποτελεσματικότητα την πρόκληση που ορθώθηκε μπροστά τους με τη μορφή του τυφώνα Irma και πως ήταν σε λειτουρ- γική εγρήγορση και πάλι, αναμένοντας να υποδεχτούν επισκέπτες-τουρίστες. Προς αυτή την κατεύθυνση επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε τόσο τα social media όσο και περισσότερο “παραδοσιακές” μορφές και κανάλια επικοινωνίας. Στις καμπάνιες μας χρησιμοποιήσαμε αυθεντικές εικόνες αληθινών επισκεπτών του Orlando, οι οποίοι σε πραγματικό χρόνο έδειχναν να απολαμβάνουν και να σχολιάζουν τα πλεονεκτήματα και τις συνολικές παροχές που προσφέρει η πόλη μας. Η ταχύτητα της αντίδρασής μας σε συνδυασμό με την καθαρότητα και τη δύναμη του μηνύματός μας, συνετέλεσε ώστε το turn-around story μας να είναι άμεσο όσο και αποτελεσματικό». Σε αυτό τα σημείο, αξίζει να ανα- φέρουμε πως έχει υπολογιστεί ότι η τουριστική βιομηχανία συνεισφέρει στο Orlando περί τα 70 δισ. δολάρια ετησίως! Όσο για τα μεγέθη της απασχό- λησης, κάτι παραπάνω από το 35% του εργατικού δυναμικού της πόλης (του- λάχιστον 1 στους 3) απασχολείται σε κάποια επιχείρηση που σχετίζεται άμεσα με τον τουρισμό. Επιλογές ψυχαγωγίας για όλους! Όμως, αλήθεια, τι το… μαγικό διαθέτει το Orlando ώστε να προσελκύει περίπου 70 εκατομμύρια τουρίστες σε ετήσια βάση; Έχει κάποιες έντονες ιστορικές καταβολές, μνημεία ή ιστορικά αξιοθέ- ατα που το βοηθούν να… «εκτοξευθεί» στην κορυφή της λίστας με τους πλέον επισκέψιμους προορισμούς στις ΗΠΑ; Κάθε άλλο! Το Orlando αποτελεί την «πρωτεύου- σα των θεματικών πάρκων» σε παγκό- σμιο επίπεδο, καθώς εκεί εδρεύουν 7 από τα κορυφαία θεματικά και θαλάσσια “ Το Visit Orlando θεωρείται ο επίσημος τουριστικός οργανισμός της πόλης, ενώ σκοπός του είναι να κάνει αποτελεσματικό branding, προώθηση, προβολή και «επιθετική» πώληση του προορισμού «Orlando» σε παγκόσμιο επίπεδο! ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=