Τουριστική Αγορά τ. 278

78 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ forward thinking για την προβολή που κάνουμε στα ακίνη- τα θεωρείται πραγματικά μοναδική, κάτι για το οποίο εξάλλου έχουμε βραβευτεί στα Tourism Awards. Άρα, μπορούμε να ισχυριστούμε πως είστε μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που προβάλλει «σωστά» τα ακίνητα; Αλήθεια, αρκεί αυτό από μόνο του; Αποτελεί ακράδαντο «πιστεύω» μας πως η σωστή προβολή είναι η βάση της επιτυχίας. Ακολουθεί ο υποψήφιος επισκέπτης, ο οποίος σε εμάς δεν ανα- ζητεί ένα κατάλυμα απλώς και μόνο προκειμένου να πραγματοποιήσει μία διανυκτέρευση, αλλά έναν χώρο που θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο, ώστε να διαμορφώσει το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου να βιώσει μία ολοκληρω- μένη τουριστική εμπειρία. Τόσο ο ίδιος όσο και οι οικείοι ή η παρέα του. Για να αντιληφθείτε το value proposition που καλούμαστε –από μέρους των ίδιων των δυνητικών πελατών– να διασφαλί- σουμε: Τα αιτήματα που δεχόμαστε δεν εξαντλούνται στο… στεγνό «θέλουμε ένα κατάλυμα για 10 άτομα», αλλά μέσω αυτών αξιοποιούν την ευκαιρία και μας συστήνονται κυριολεκτικά. Για παράδειγ- μα, περιγράφουν ποιοι είναι, για ποιον λόγο αναζητούν το κατάλυμα, όπως λ.χ. για να γιορτάσουν μία επέτειο, να ξεκου- ραστούν, να εξερευνήσουν την περιοχή κ.ά. Με την πρώτη επαφή, θεμελιώνουμε μία εκτενή διαδικασία επικοινωνίας μέσω της οποίας πληροφορούμαστε σε πλήρη έκταση τις επιθυμίες τους, προκειμένου να τους προτείνουμε το κατάλυμα που θα τις ικανοποιήσει στον μέγιστο βαθμό! Σε ορισμένες περιπτώσεις, λαμβάνουμε αιτήματα δίχως καν να αναφέρεται ο προορισμός, καθώς μας αναφέρουν απλώς το όνειρό τους για διακοπές. Όνειρο, το οποίο συν-διαμορφώνουμε προκειμένου να το κάνουμε πραγματι- κότητα. Με τα όσα προανέφερα γίνεται αντιληπτό πως η συγκεκριμένη διαδικα- σία απέχει αρκετά εν συγκρίσει με την… τυποποιημένη διαδικασία που επεξη- γείται με την προσέγγιση «εντοπίζω ένα ακίνητο για να διανυκτερεύσω και το κλείνω». Εμείς δεν παρέχουμε υπηρεσίες διανυκτέρευσης, αλλά ολοκληρωμένες εμπειρίες. Δεν καλύπτουμε ανάγκες για στέγη, αλλά ικανοποιούμε επιθυμίες και όνειρα για μοναδικές διακοπές. Τα ακίνητα που διαθέτετε απευθύνο- νται αποκλειστικά σε ενδιαφερόμε- νους υψηλού εισοδήματος και αντί- στοιχης οικονομικής επιφάνειας; Εδώ ίσως και να υπάρχει μία παρανό- ηση. Σαφώς και υπάρχουν ακίνητα που ξεπερνούν τις αρκετές χιλιάδες ευρώ την ημέρα. Στη συλλογή μας, όμως, μπορεί κάποιος να βρει πανέμορφα ακίνητα με εξαιρετικό value for money. Βίλες που μπορεί να είναι πιο οικονομικές και συμφέρουσες για μία παρέα ή μία μεγάλη οικογένεια σε σύγκριση με ένα ξενοδοχείο. Την ίδια στιγμή με τη βίλα, οι ενδιαφερόμενοι διασφαλίζουν ιδιωτι- κότητα, πολυτέλεια, οικογενειακή ατμό- σφαιρα και, φυσικά, πληθώρα παροχών. Αντιλαμβάνομαι πως αρκετοί μπορεί να εμφανίζονται διστακτικοί απέναντι στο συγκεκριμένο προϊόν, διότι πολύ απλά δεν το έχουν δοκιμάσει. Όμως, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι στους πλέον σημα- ντικούς προορισμούς παγκοσμίως οι βί- λες και τα πολυτελή τουριστικά ακίνητα αυξάνουν. Υπάρχει τεράστια ζήτηση από ανθρώπους που, έχοντας αξιολογήσει αυτά που πληρώνουν με αυτά που λαμ- βάνουν, είναι πιστοί στο συγκεκριμένο τουριστικό προϊόν. Πώς διαμορφώνεται η παγκόσμια αγορά πολυτελών τουριστικών ακι- νήτων σήμερα; Πόσο εύκολο είναι για μία ελληνική εταιρεία να πρωταγωνι- στήσει σε αυτήν; Όπως προανέφερα, η συγκεκριμένη αγορά βιώνει έντονη ανάπτυξη διεθνώς. Υπάρχουν καθιερωμένοι τουριστικοί προορισμοί, όπως λ.χ. η Καραϊβική, το Μπαλί, η Ίμπιζα, οι Σεϊχέλλες, οι Μαλ- δίβες, και φυσικά η Κρήτη, το Ιόνιο και το Αιγαίο, με εξαιρετικές προτάσεις σε πολυτελείς βίλες. Ταυτόχρονα, υπάρχουν και προορισμοί που δεν είναι ευρέως γνωστοί στην Ελλάδα, όπως λ.χ. η Αφρι- κή, η οποία διαθέτει εξαιρετικές επιλογές σε «ειδικά» όσο και πολυτελή ακίνητα.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=