Τουριστική Αγορά τ. 281

94 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ 4 Wearable συσκευές Παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη κατηγορία βίωσε μια πορεία εκκίνησης που χαρακτηρίστηκε από το φαινόμενο του… σκωτσέζικου ντους, τελευταία, οι επιχειρήσεις της τουριστικής βιο­ μηχανίας δείχνουν να χρησιμοποιούν σταδιακά ολοένα και περισσότερο την εν λόγω τεχνολογία, προκειμένου να προσφέρουν στους πελάτες τους μια πιο προσωποποιημένη κι ενιαία εμπειρία! Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, η Walt Disney Company λάνσαρε ένα wearable, πλήρως προσωποποιημένο MagicBand, που είναι εξοπλισμένο με RFID, το οποίο με τη σειρά του συνδέεται στην εν γένει υποδομή των θεματικών πάρκων. Αποτέλεσμα; Να μειώνεται δραστικά ο χρόνος αναμονής και να «ανιχνεύονται» οι τοποθεσίες, τα θεάματα κι οι δραστηριότητες που επιλέγουν οι τουρίστες. Η γνώση και κατ’ επέκταση οι δυνατότητες περαι­ τέρω αξιοποίησης των δεδομένων που εξάγονται, συλλέγονται κι αναλύονται αναφορικά με την ανάπτυξη νέων προϊ­ όντων και υπηρεσιών κρίνεται πολύ­ τιμη. Τα δε οφέλη κάτι παραπάνω από προφανή… 5 Wi–Fi συνδεσιμότητα Στις μέρες μας, ο μέσος καταναλω­ τής, όταν ταξιδεύει, έχει έντονη επιθυμία να βρίσκεται πάντοτε συνδεδεμένος. Πόσο μάλλον, όταν αναζητά πληροφο­ ρίες κι εν γένει ιδέες, σχετικά με νέους ή ενδιαφέροντες προορισμούς, επιλογές που αφορούν μέρη για φαγητό, οδηγίες κατεύθυνσης σε σημεία ενδιαφέροντος είτε ακόμη και για να μοιραστεί την εμπειρία του με φίλους, μέσω social media κι άλλων πλατφορμών κοινωνι­ κής δικτύωσης. Αποτέλεσμα, η επέν­ δυση σε διαδικτυακές υπηρεσίες να βοηθά τις επιχειρήσεις να προσφέρουν στους πελάτες τους μια πιο απλή, αλλά ταυτόχρονα εξατομικευμένη εμπειρία, ενισχύοντας παράλληλα την επιχειρη­ σιακή αποτελεσματικότητα και τη λήψη ρεαλιστικών όσο και ορθών αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο. Επιπροσθέτως, ενισχύει τη φυσική και ψηφιακή ασφά­ λεια, προστατεύοντας την ιδιωτικότητα των δεδομένων! 6 Τεχνολογία Φωνής Εδώ και λίγο καιρό η Τεχνολογία Φωνής αποτελεί ακόμη μια ψηφιακή καινοτομία, η οποία με τη σειρά της ξε­ κινά να υιοθετείται από τον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού. Κι αυτό, καθώς ολοένα και περισσότεροι τουρί­ στες–πελάτες επιλέγουν να… εγκατα­ λείπουν την αναζήτηση μέσω πληκτρο­ λόγησης για χάρη των φωνητικών αλ­ ληλεπιδράσεων. Η ευκολία, η ταχύτητα, η διάδραση και η ακρίβεια αποτελούν ορισμένους από τους λόγους της επι­ λογής της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Σήμερα, πλήθος από ξενοδοχεία σε διε­ θνές επίπεδο έχει ξεκινήσει να πειραμα­ τίζεται με μια σειρά από συσκευές που ενεργοποιούνται με τη φωνή, ενώ στο κοντινό μέλλον η συγκεκριμένη τάση αναμένεται να βρει ακόμη περισσότε­ ρους μιμητές–οπαδούς στην τουριστική επιχειρηματική κοινότητα. • TECH “ Στις ΗΠΑ, η Walt Disney Company λάνσαρε ένα wearable, πλήρως προσωποποιημένο MagicBand, που είναι εξοπλισμένο με RFID, το οποίο με τη σειρά του συνδέεται στην εν γένει υποδομή των θεματικών πάρκων. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=