Τουριστική Αγορά τ. 285

33 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ επιλογές πήγαν στο 11%. Οι πιο ενεργές και περιπετειώδεις επιλογές διακοπών είδαν σημαντική αύξηση στις ηλικίες 18 με 24, καθώς φέτος ανήλθαν στο 13% έναντι του 6% το 2018. Αυτό δείχνει και την άνοδο της ζήτησης για διαφορετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Μακρινά ταξίδια Η δυνατότητα που παρέχεται σήμερα για πιο μακρινές πτήσεις σε προσιτές τι- μές επέτρεψε σε πολλούς Βρετανούς να πραγματοποιήσουν μακρινά ταξίδια τα τελευταία χρόνια. Τα φετινά στοιχεία επιβεβαιώνουν αυτή την τάση. Συγκεκριμένα, στις ηλι- κίες 18-34 καταγράφηκε άνοδος 13% στα ταξίδια προς την Ασία -φέτος ήταν 32% από 19% πέρυσι- ενώ στις ηλικίες 25-34 διπλασιάστηκαν σχεδόν τα ταξίδια προς τη Λατινική Αμερική (13% από 7%). Υπήρξε, τέλος, μια αξιοσημείωτη άνοδος στις πιο μικρές ηλικίες (18-24) σε ταξίδια στη Βόρεια Αμερική κατά 11% και στην Αφρική κατά 5%. Αν μαζέψουμε τα παραπάνω σε λίγες λέξεις, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως το τρίπτυχο προσιτή πολυτέλεια, δυνατότητα για προσωπικές επιλογές κι άνετη πτήση, αναμένεται να αποτελέσει «οδηγό» για τα ταξιδιωτικά γραφεία στη Βρετανία, ενόψει της επόμενης σαιζόν, προκειμένου να διαμορφώσουν ανάλογα τα τουριστικά πακέτα που θα προσφέρουν στο βρετανικό κοινό. Αντιστοίχως, κι οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις που θα ανταποκριθούν στις τάσεις των Βρετανών, προσφέροντας κάτι το διαφορετικό στη διαμονή τους, μάλλον θα βγουν κερδισμένες. •

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=