Τουριστική Αγορά τ. 286

113 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ άζονται πτήσεις, ξενοδοχεία, τιμές κ.λπ ., αλλά υπολείπεται κατά πολύ, προς το παρόν, των ιστοσελίδων που έχουν ως αντικείμενο τα ταξίδια. Το γεγονός πάντως πως έχει δημιουρ- γηθεί και συντηρείται το google.com/ travel δείχνει πως, αν μη τι άλλο, η διά- σημη μηχανή αναζήτησης προσπαθεί να κρατήσει μια πόρτα ανοιχτή στον τουρι- στικό κλάδο. Οπωσδήποτε, αυτό δεν συνιστά μια εύκολη υπόθεση, καθώς τόσο οι OTA όσο κι οι πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης έχουν αποκτήσει σημαντική ισχύ, ώστε, ακόμα και για τον γίγαντα που ακούει στο όνομα Google, η επιτυ- χής διείσδυση στον τομέα θα είναι χρο- νοβόρα και δύσκολη. Οι μελλοντικές κινήσεις θα δείξουν κατά πόσο η Google επιθυμεί να μπει σε αυτό τον τομέα πιο δυναμικά. Για την ώρα, οι υπεύθυνοι της εταιρείας υποστη- ρίζουν ότι η ένταξη των επιχειρήσεων μέσα στο «κουτί» προβολής είναι τυχαία κι ότι η Google δεν πληρώνεται για αυτό. Ωστόσο, είναι προφανές πως σε δεύτερο χρόνο, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις που θα θέλουν να είναι στη «μαγική τε- τράδα» μάλλον θα κληθούν να καταβάλ- λουν τον οβολό τους. Άλλωστε, κατά την παρουσίαση αυ- τού του νέου display από την Google, οι ιθύνοντες δήλωσαν ότι επιθυμούν να καταγράψουν πρώτα τη συμπεριφορά των χρηστών, προτού προχωρήσουν σε περαιτέρω εμπορικές κινήσεις. Οι ενστάσεις Το ζήτημα που δημιουργείται με τη νέα εφαρμογή είναι τα πραγματικά απο- τελέσματα αναζήτησης. Υπάρχουν στην κορυφή οι διαφημί- σεις, μπαίνει από κάτω και το «κουτί» με την τετράδα και τελικά ενδέχεται ακόμα και το πρώτο μη πληρωμένο αποτέλεσμα να είναι εκτός της οθόνης. Επιχειρήσεις που έρχονται ψηλά στις αναζητήσεις καταλήγουν στη δεύτερη σελίδα… Κάτι που γίνεται προβληματικό στην περίπτωση κατά την οποία η διαδικασία αναζήτησης λαμβάνει χώρα μέσω κινη- τού, όπου το scroll down θα πρέπει να διαρκέσει αρκετά, για να φτάσουμε σε αυτό που θα αποκαλούσαμε πραγματικά αποτελέσματα αναζήτησης. Όπως και να έχει, η ίδια η Google υποστηρίζει ότι η νέα της εφαρμογή θα δεκαπλασιάσει την κίνηση στις αναζητή- σεις ξενοδοχείων και καταλυμάτων. Το μέλλον θα δείξει αν έχει δίκιο ή όχι. • “ Προς το παρόν, οι υπεύθυνοι της εταιρείας υποστηρίζουν ότι η ένταξη των επιχειρήσεων μέσα στο «κουτί» προβολής είναι τυχαία κι ότι η Google δεν πληρώνεται για αυτό. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=