Τουριστική Αγορά τ. 286

16 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ μεγάλη θεματολογία που αφορά όλους όσοι δραστηριοποιούνται στη φιλοξε- νία κέρδισε το έντονο ενδιαφέρον πολ- λών επισκεπτών. Το πρόγραμμα του Digi Hotel δι- ήρκησε και τις 3 ημέρες της έκθεσης. Ξεπέρασε τις 20 ώρες, κατά τη διάρκεια των οποίων 60 ομιλητές, ανέλυσαν και παρουσίασαν πληθώρα θεμάτων κι απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις που αφορούν τον σύγχρονο Έλληνα ξενοδό- χο. Στο μικροσκόπιο των ειδικών τέθηκε η τουριστική σαιζόν του 2019, κατά την οποία σημειώθηκαν στοιχεία αστάθειας και χαμηλών προκρατήσεων, ενώ σημα- δεύτηκε από την κατάρρευση του tour operator, Thomas Cook. Data και case studies Οι εξειδικευμένοι ομιλητές παρουσί- ασαν στατιστικά στοιχεία, στρατηγικές και case studies με καλές πρακτικές για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων, ενώ εκτίμησαν ότι το 2020 θα είναι μια χρονιά σταθεροποίησης για τον ελληνικό τουρισμό. Οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες, οι τρόποι προσέλκυσής τους μέσω απευ- θείας κρατήσεων, η μεγιστοποίηση της κερδοφορίας και το πώς αυτή επιτυγχά- νεται, μέσω της δυναμικής τιμολόγησης και της «τέχνης» του yield management, κι o καθορισμός personas ήταν θέματα που αναλύθηκαν με λεπτομέρεια. Σε ένα μεγάλο πάνελ, συζητήθηκε η ορθή κατανομή των καναλιών πωλήσεων, το προφίλ των πελατών και τα ποσοστά ακυρώσεων. Μια ομιλία γεμάτη έμπνευ- ση, με θέμα «Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο», παρουσίασε η Google Greece. Κατά τη δεύτερη ημέρα του Digi Hotel, κυριάρχησε το θέμα της προβολής, της προώθησης και των εμπειριών, όπου αναλύθηκε όλο το φάσμα της ψηφιακής διαφήμισης κι οι δυνατότητες που αυτή δίνει στον ξενοδόχο να προβληθεί και να προσελκύσει στοχευμένη πελατεία. Ιδιαί- τερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι ομιλίες για το Search Marketing, δηλαδή τα στοι- χεία εκείνα που πρέπει να διαθέτει ένα ξενοδοχείο στο ψηφιακό του πορτφόλιο, ώστε να είναι ορατό στις αναζητήσεις, το περιεχόμενο, η σωστή στρατηγική του, το Blogging και το Email marketing, οι σύγχρονες πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και το funnel optimization. To Digi Hotel εγκαινίασε και μια νέα επί- καιρη ενότητα με θέμα τις Εμπειρίες. Ένα πάνελ ειδικών ανέλυσε το θέμα «Από την Εμπειρία της Κράτησης στην Εμπειρία του Ταξιδιώτη» και μίλησαν για τη δημι- ουργία υπεραξίας, μέσα από την πώληση των εμπειριών, την αξιολόγηση και την επιρροή των influencers, αλλά και το Digital Destination Marketing. Καινοτομία και παράδοση Θετικά σχόλια απέσπασε και το Hotel Megatrends, που φέτος είχε κεντρικό θέμα «Καινοτομία και παράδοση». Πέντε αρχιτέκτονες και designers παρουσίασαν αντιστοίχως πέντε καινοτόμα concepts χώρων φιλοξενίας, σε μια επιφάνεια 355τ.μ., τοποθετώντας την αρχιτεκτονική και το design στο επίκεντρο, ως βασικά εργαλεία δημιουργίας υπόβαθρου αξέχα- στων εμπειριών. Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν ένα Reception Lounge, ένα Boutique Room, ένα Studio Room, ένα Εστιατόριο στη Φύση κι ένα Smartech Space σε πραγματικές συνθήκες. Η καινο- τομία του Megatrends δεν περιορίστηκε μόνο στους προαναφερθέντες χώρους, καθώς ακριβώς δίπλα δημιουργήθηκε ένα ειδικός χώρος, προκειμένου να πραγμα- τοποιηθεί μία σειρά διαλέξεων με θεματι- κές ενότητες γύρω από την αρχιτεκτονική, τα υλικά κατασκευής, το marketing, την τεχνολογία, την οικολογία, τα trends φιλο- ξενίας κ.ά. • ΡΕΠΟΡΤΑΖ “ Στην Xenia παρουσιάστηκε μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών για το παρόν και το μέλλον του τουρισμού. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=