Τουριστική Αγορά τ. 286

18 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Σε ικανοποιητικά επίπεδα κινήθηκε η έκθεση 100% Hotel Show που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο. Τις εντυπώσεις έκλεψε η υψηλή ποιότητα των επισκεπτών και τα πρωτότυπα πρότζεκτ που παρουσιάστηκαν. Στο επίκεντρο, το θέμα των ψηφιακών πωλήσεων κι η ψηφιακή διαχείριση των ξενοδοχείων. Καινοτομία και ποιότητα στο 100% Hotel Show Οι ψηφιακές υπηρεσίες στο επίκεντρο O περασμένος Νοέμβριος απο- τέλεσε εκθεσιακό μήνα για τον τουριστικό κλάδο. Η έναρξη έγινε με το έβδομο 100% Hotel Show που πραγματο- ποιήθηκε 15 με 18 Νοεμβρίου στο MEC Παιανίας. Στην έκθεση παρουσιάστηκαν πολλά και πρωτότυπα πρότζεκτ, ενώ εντύπωση έκαναν κι αρκετά καινοτόμα προϊόντα κι υπηρεσίες που απευθύνο- νται σε τουριστικές επιχειρήσεις. Η διοργάνωση κινήθηκε σε πάρα πολύ καλά επίπεδα, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε η υψηλή ποιότητα των επισκε- πτών της έκθεσης, πολλοί εκ των οποί- ων επέδειξαν σημαντική επενδυτική δι- άθεση, αλλά κι ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις εξελίξεις της ξενοδοχειακής αγοράς. Ανάμεσα στους εκθέτες ήταν κι η «Του- ριστική Αγορά» που έχει συμπληρώσει 30 χρόνια παρουσίας στην ενημέρωση για την τουριστική βιομηχανία της χώ- ρας μας. Οι παρουσιάσεις Η έκθεση παρουσίασε για πρώτη φο- ρά εφαρμοσμένα case studies δημιουρ- γίας ξενοδοχειακής εμπειρίας, μέσα από τον Αρχιτεκτονικό Φωτισμό και το Scent Marketing. Συγκεκριμένα, παρουσίασε το πείραμα «Rooms + Light», με τρεις lighting designers να αλλάζουν την εμπειρία ενός πανομοιότυπου δωματίου μέσα από τον φωτισμό. Επίσης, η διοργανώτρια εταιρεία συ- νεργάστηκε με τη Scent Plus, η οποία δημιούργησε το custom άρωμα της έκθεσης, με στόχο να παρουσιαστεί πρακτικά το Scent Marketing κι οι εφαρ- μογές που μπορεί να έχει στα ξενοδο- χεία. Σε επαφή που είχαμε με τη Scent Plus, αναφέρθηκαν στο μάρκετινγκ των αισθήσεων και την ανάδειξη των χώρων ενός ξενοδοχείου, που μπορεί να επιτευ- χθεί μέσω της όσφρησης και της ακοής. Εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός ότι τόσο η μουσική, όσο και το άρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=