Τουριστική Αγορά τ. 286

34 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Νέας πνοής branding καμπάνια - Αξιολόγηση των διεθνών εκθέσεων - Έμφαση στην ψηφιακή διάσταση - Ειδικές καμπάνιες για τα χιονοδρομικά κέντρα και τα νησιά του Β. Αιγαίου Δημήτρης ΦραγκάκηΣ Γενικός γραμματέας του ΕΟΤ «E ίμαι θιασώτης της λογικής πως δεν συνεχίζεις να κάνεις κάτι από συνήθεια ή επειδή έτσι έμαθες, εάν αυτό δεν είναι αποδοτικό. Στην καθημερινή μου πρακτική δεν υφίστανται στερεότυπα και παγιωμένες αντιλήψεις. Εάν κάτι είναι αποτελε- σματικό, εφαρμόζεται. Σε αντίθετη περίπτωση, αλλάζει!» . Ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Του- ρισμού (ΕΟΤ) σε μια αποκαλυπτική όσο και εκ βάθρων συνέντευξη ξετυλίγει τις σκέψεις του σχετικά με τις επιμέρους πτυχές της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας. Κύριε Φραγκάκη, έχοντας συμπληρώσει κάτι παραπάνω από 5 μήνες στη θέση του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, ποια εικόνα έχετε σχηματίσει για τον Οργανισμό, τον τρόπο λειτουργίας και τα στελέχη του; Ο πρωθυπουργός της χώρας με τίμησε με την επιλογή μου ως γενικού γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ενός ιστορικού Οργανισμού, που έχει συμβάλλει ώστε η τουριστική βιομηχανία στη χώρα μας να διαθέτει τη μορφή και τα μεγέθη που απολαμβάνει σήμερα. Αναμφίβολα, ο ΕΟΤ έχει σημαντικές δυνατότητες, γνώση κι εμπειρία, ενώ διακρίνεται και από συγκεκρι- μένες λειτουργικές αδυναμίες. Ξέρετε, δια- πνέομαι από τη λογική πως δεν συνεχίζουμε να κάνουμε ό,τι γινόταν μέχρι πρόσφατα, γιατί, απλώς, έτσι έχουμε συνηθίσει. Αντιθέ- τως, όταν ο Οργανισμός προβαίνει στην πα- ραμικρή κίνηση, αυτή οφείλει να βασίζεται σε συγκεκριμένα δεδομένα και στοιχεία! Όσο για το ανθρώπινο δυναμικό του, αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς διακρίνεται από μεθοδικότητα, πολύτιμη τεχνογνωσία, θέληση για προσφορά κι εργατικότητα. Μετασχηματίζοντας τον ΕΟΤ της επόμενης ημέρας!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=