Τουριστική Αγορά τ. 287

14 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Φ έτος ο ΕΟΤ υλοποιεί τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής της τελευταίας δεκαετίας με προϋπολογι- σμό ύψους 22,9 εκατ. ευρώ. Στο κομμάτι της διαφήμισης εντάσσεται η συνεργασία με 18 αεροπορικές εται- ρείες και 76 tour operators του εξωτερι- κού, με προϋπολογισμό 10,5 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα υλοποιείται προβολή σε ψηφιακά κανάλια του εξωτερικού ύψους 12,6 εκατ. ευρώ. Βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι το «Αll you want is Greece». Η επικοι- νωνιακή δομή των βίντεο εστιάζει στην εξέταση σε διαφορετικά κοινά-στόχους (target groups) του τι χρειάζονται, τι επι- θυμούν μετά από μια περίοδο «κλεισίμα- τος» θέτοντας το ερώτημα: «Τι πραγματι- κά ζητάει η ψυχή σας;» και, στη συνέχεια, στην προβολή της πρότασης – ιδανικής απάντησης, που είναι η Ελλάδα, με τα επιμέρους χαρακτηριστικά στοιχεία του τουριστικού της προϊόντος. Η καμπάνια «All you want is Greece» περιλαμβάνει 5 σύντομα βίντεο: ένα κε- ντρικό και 4 θεματικά για τον θαλάσσιο MARKETING Ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής των τελευταίων 10 χρόνων θα τρέξει ο ΕΟΤ σε μια καμπάνια έξι μηνών, με κεντρικό μότο «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα». Παράλληλα θα τρέξει η νέα πρωτότυπη καμπάνια «Sunshine Discount» ως αποτέλεσμα συνεργασίας του ΕΟΤ με την Aegean. η νεα καμπανια του εοτ Βασικοί άξονες το Last Minute και ο Θεματικός Τουρισμός

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=