Τουριστική Αγορά τ. 288

65 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ξενοδοχειακού προϊόντος, ώστε να το- ποθετηθεί επάξια στη διεθνή τουριστική αγορά και να διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί. Είναι ένα μοντέρνο και σύγχρονο τουριστικό προϊόν και πρέπει να ενταχθεί στο προϊοντολόγιο των tour operators, των travel agents και των travel consortia, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο υπεραξία στην επιχειρηματική τους σχέση με τους Έλληνες ξενοδόχους. Επιπλέον, στόχος μας είναι να ενερ- γοποιηθούν κάτω από την ομπρέλα του «Greek Breakfast» όλοι οι stakeholders του ελληνικού τουρισμού, ώστε να βγούμε προς τα έξω με ενιαία μηνύμα- τα και επικοινωνία. Πιστεύετε, με βάση τη μέχρι σήμερα εμπειρία σας, ότι το κόνσεπτ χρειάζε- ται ανανέωση; Και εάν ναι, προς ποια κατεύθυνση; Όπως προανέφερα, το πρόγραμμα ήδη μετρά μία δεκαετία. Τόσο οι στόχοι όσο και οι ανάγκες αλλά και το κοινό όπου απευθύνεται έχουν αλλάξει. Για να είναι σύγχρονο, ενδιαφέρον και προ- κλητικό, πρέπει να εκσυγχρονιστεί με καινούργια αισθητική και μηνύματα. Η νέα μας επικοινωνία θα προβάλει όλες τις συνιστώσες: από τον παραγωγό και τα προϊόντα μέχρι τις συνταγές, την παράδοση του τόπου και τον ξενοδόχο. Θα είναι πολυδιάσταση και θα περιλαμ- βάνει ένα μείγμα σύγχρονων τεχνικών που πρόκειται να ενεργοποιηθούν άμε- σα. Το στίγμα της νέας επικοινωνίας θα έχετε την ευκαιρία να το δείτε στο περί- πτερο του «Ελληνικού Πρωινού» στην ΧΕΝΙΑ, όπου οι επισκέπτες μας θα μπο- ρούν να ενημερωθούν για αυτό, ενώ θα προωθούνται ισότιμα οι παραγωγοί, τα τοπικά προϊόντα, οι προορισμοί και τα ξενοδοχεία. Μέσα από το φωτογραφικό υλικό και το «ντύσιμο» του περιπτέρου, θα διηγηθούμε την ιστορία του «Ελληνι- κού Πρωινού»: μία ιστορία όπου η συμ- βολή του ανθρώπινου στοιχείου είναι καθοριστική και αναπόσπαστη. Θεωρείτε ικανοποιητική –από πλευ- ράς αριθμού επιχειρήσεων– τη μέχρι σήμερα πορεία του Ε.Π.; Είναι γεγονός ότι έχουμε πετύχει τον αρχικό μας στόχο σε επίπεδο ποσοτι- κών και ποιοτικών δεδομένων. Θα πρέ- πει να λάβουμε υπόψη ότι το «Ελληνικό Πρωινό» είναι ένα δομημένο πρόγραμ- μα και προϋποθέτει την τήρηση συγκε- κριμένων προδιαγραφών που οδηγούν στην πιστοποίηση. Μόνο διασφαλί- ζοντας την απαιτούμενη εμπειρία του πελάτη μας, θα μπορούμε να πείσουμε το κοινό να επιλέξει αυτή τη βιωματική γαστρονομική εμπειρία. Τα standards θα συνεχίσουν να είναι υψηλά, αφού η πιστοποίηση τόσο των παραγωγών όσο και των ξενοδόχων καθώς και η σφρα- γίδα του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου είναι εγγύηση και αποτελούν αδιαπραγ- μάτευτες αρχές. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετω- πίζει μια επιχείρηση που υιοθετεί το Ε.Π.; Τα ανταποδοτικά οφέλη των μελών μας είναι πολλαπλά και στόχος μας είναι να τα κάνουμε περισσότερα. Για τους ξενοδόχους δημιουργούνται νέες προοπτικές συνεργασίας αλλά και επι- κοινωνία με ειδικά τμήματα της αγοράς που ενδιαφέρονται για ταξιδιωτικές γαστρονομικές εμπειρίες. Η αναβαθμι- σμένη εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες τους αλλά και η σφραγίδα και αξιοπιστία του Επιμελητηρίου τούς βοηθάνε να αναδειχθούν και να προχω- ρήσουν μαζί με πράκτορες που ειδικεύ- ονται στην πώληση τέτοιων πακέτων. Επιπλέον, το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του «Ελληνικού Πρωινού» αλλά και η εκπαίδευση, η τεχνογνωσία και οι βέλτιστες πρακτικές που τους προσφέρουμε προσμετρώνται στα συν του προγράμματος. Πολύ σύντομα θα είμαι σε θέση να ανακοινώσω ένα νέο πλέγμα δράσεων, το οποίο θα προσφέ- ρει ακόμα περισσότερα πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις που υιοθετούν το πρόγραμμα. Η πρόκληση που ίσως μπορώ να αναφέρω εντοπίζεται στην εσωτερική οργάνωση των επιχειρήσεων για την καθημερινή τήρηση των προδιαγρα- φών ή τη συνεργασία με τοπικούς πα- ραγωγούς που είναι σε θέση να καλύ- ψουν τη ζήτηση, τηρώντας τα ποιοτικά κριτήρια. Από την πλευρά μας, είμαστε πάντα δίπλα τους να προσφέρουμε την τεχνική βοήθεια και τις βέλτιστες πρα- κτικές. • “ Στόχος μας είναι να ενεργοποιηθούν κάτω από την ομπρέλα του «GreekBreakfast» όλοι οι stakeholders του ελληνικού τουρισμού. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=