Τουριστική Αγορά τ. 289

80 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ φροντίζουν να διαφημίζουν τα προϊόντα που είναι κατασκευασμένα από υλικά ανακυκλώσιμα, ανακυκλωμένα ή φιλικά προς το περιβάλλον. Το ίδιο μπορεί να κάνει και ο ξενοδόχος με τη σειρά του. Τα έπιπλα ως φορέας τοπικής ταυτότη- τας και πολιτισμού Ίσως ακούγεται βαρύγδουπο αλλά είναι απλό και ταυτόχρονα σημαντικό. Η ενσωμάτωση τοπικών στοιχείων απο- τελεί ένα συνεχώς αυξανόμενου ενδια- φέροντος στοιχείο τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στο σύνολο της εμπειρίας του ταξιδιώτη. Τα έπιπλα μέσω του σχεδι- ασμού και των υλικών τους αποτελούν φορέα πολιτιστικών αξιών. Σκεφτείτε μια κλασική καρέκλα παραδοσιακού καφενείου. Έχει χαρακτήρα αναντικα- τάστατο, κανένα πλαστικό ή ακόμα και ξύλινο κάθισμα δεν θα μπορέσει να προσφέρει την ίδια εμπειρία στο πελάτη. Έπιπλα φτιαγμένα από τοπικά υλικά, με παραδοσιακό σχεδιασμό, από τοπικούς τεχνίτες μεταφέρουν στον επισκέπτη την κουλτούρα της περιοχής και δημιουρ- γούν μοναδική ατμόσφαιρα. Εξετάστε τη συγκεκριμένη περίπτωση. Επίσης, στην αγορά θα βρείτε έπιπλα που αν και δεν θα μπορούσε να τα ονομάσει κανείς πα- ραδοσιακά, προσεγγίζουν αυτό το στυλ. Δείτε τα και αποφασίστε. Πολυμορφικά έπιπλα Τα πολυμορφικά έπιπλα μπορούν να αλλάξουν σχήμα και να καλύψουν κάποιες ανάγκες, όπως την ανάγκη μετατροπής ενός καναπέ σε κρεβάτι. Τα έπιπλα αυτά δεν χρησιμοποιούνται, συνήθως, σε ξενοδοχεία και μάλιστα υψηλών κατηγοριών, αλλά συχνά τα συ- ναντάει κανείς σε ενοικιαζόμενα δωμάτια ή ξενοδοχεία που θέλουν να επιτύχουν μια ευελιξία στη δυνατότητα μεταβολής των αριθμού ατόμων που μπορούν να φιλοξενηθούν. Αυτή η δυνατότητα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν αφορά οικογένει- ες με παιδιά. Η αυξανόμενη σημασία του γραφείου Ανάμεσα στα πράγματα που έχουν μεταβληθεί με την υγειονομική κρίση, είναι το ζήτημα της απομακρυσμένης ερ- γασίας. Πολλοί έχουν προσαρμόσει την εργασία τους σε νέα δεδομένα. Οι υπο- λογιστές έχουν γίνει αναπόσπαστο κομ- μάτι της καθημερινότητας, όχι μόνο στο επίπεδο διασκέδασης αλλά και εργασίας. Δουλεύει κανείς στο ξενοδοχείο που πάει διακοπές; Φυσικά όχι, μόνον όσοι βρί- σκονται στο ξενοδοχείο είτε για δουλειά (όπως συχνά συμβαίνει στα ξενοδοχεία πόλης) αλλά ακόμα και σε αυτούς που βρίσκονται σε διακοπές, ένα γραφείο θα τους φανεί πολλαπλά χρήσιμο. Ο σύγχρονος ταξιδιώτης χρειάζεται ένα γραφείο ακόμα και στα ταξίδια αναψυ- χής. Το γραφείο έχει πολλαπλές χρήσεις για τον πελάτη, όπως το να ακουμπάει κάποια προσωπικά του αντικείμενα ή συ- σκευές, να στηρίζει το laptop ή το tablet του όσο ψάχνει κάτι στο Internet, ακόμα και να κάνει έρευνα μέσα από το room directory του ξενοδοχείου, σχετικά με το τι μπορεί να κάνει στην περιοχή. Η απομακρυσμένη εργασία έχει δη- μιουργήσει σαφώς την ανάγκη για ένα χώρο εργασίας στα δωμάτια των ξενο- δοχείων περισσότερο από ποτέ άλλοτε. Τα ξενοδοχεία οφείλουν να συνειδητο- ποιήσουν ότι αυτή η ανάγκη δεν αφορά μόνο σε μικρό μέρος αλλά σε ένα όλο και μεγαλύτερο μέρος των πελατών τους. Να είστε σίγουροι ότι όποιος επιθυμεί ή είναι απαραίτητο να εργαστεί έστω και για λίγη ώρα, θα εκτιμήσει ένα άνετο και λειτουργικό γραφείο. Επίσης, με τόσες ηλεκτρονικές συσκευές και φωτογρα- φικό εξοπλισμό (μια και ζούμε στην εποχή της εικόνας και του Instagram) πολλοί πελάτες χρειάζονται να κάνουν τις απαραίτητες φορτίσεις και backup των φωτογραφικών μηχανών τους, αλλά και των υπόλοιπων συσκευών που έχουν μαζί τους. Θα μπορούσε να γράψει και να αναφερθεί επί μακρόν σε μια σειρά από άλλα χαρακτηριστικά των επίπλων τα οποία θα πρέπει να έχει υπ’ όψιν του ο ξενοδόχος που βρίσκεται στη φάση επι- λογής επίπλων. Όπως τα υλικά κατασκευ- ής, η ποιότητα κατασκευής και η αντοχή στο χρόνο και στη σκληρή επαγγελματι- κή χρήση των επίπλων. Όλα αυτά τα «τεχνικά χαρακτηριστικά» των επίπλων έχουν το βάρος τους στην τελική επιλογή. Δεν θα επεκταθούμε να τα αναλύσουμε σε αυτό το άρθρο, αφού βασικός μας στόχος είναι να δώσουμε μια γενική εικόνα και για τις νέες τάσεις στα έπιπλα. Ωστόσο, ζητήστε να ενημε- ρωθείτε –αν ήδη δεν γνωρίζετε– από το προμηθευτή των επίπλων σας τις διαφορές των υλικών, την ανθεκτικότητα της κατασκευής τους και άλλα πρακτικά στοιχεία τα οποία θα σας φανούν ιδιαί- τερα χρήσιμα. Εδώ, όπως σε σε πολλά άλλα σημεία, η επιλογή ενός αξιόπιστου προμηθευτή, με εμπειρία και γνώση του χώρου του αλλά και των ιδιαιτεροτήτων που μπορεί να έχει ένα ξενοδοχείο, θα σας φανεί πολύτιμη. Καλή έρευνα και καλές επιλογές! “ Μία ανακαίνιση επαγγελματικού χώρου είναι εξαιρετικά σημαντικό να πραγματοποιείται μέσα σε συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, έτσι ώστε να ικανοποιούνται οι ανάγκες της επιχείρησης. ”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=