Τουριστική Αγορά τ. 290

88 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Το ξαφνικό ξέσπασμα του COVID-19 έχει επηρεάσει σοβαρά την παγκόσμια βιομηχανία φιλοξενίας. Η υγιεινή και η καθαριότητα των ξενοδοχείων έχει γίνει το επίκεντρο του σχεδίου ανάκαμψης στην εποχή του COVID-19. ΘΕΜΑ Η τουριστική κίνηση σταδιακά επανέρχεται αλλά απ’ ό,τι φαίνεται ο κόσμος δεν θα είναι ποτέ ίδιος. Από την αναβαθμισμένη σημασία της υγιεινής και καθαριότητας μέχρι δεκάδες άλλες συνήθειες και επιθυμίες, τάσεις και ανάγκες των τουριστών που έχουν αλλά- ξει, είναι ορατό ότι μια νέα εποχή για τα ξενοδοχεία είναι ήδη εδώ. Σε τι αφορούν αυτές οι αλλαγές; Πόσο θα διαρκέσουν; Σε ποιο βαθμό θα υιοθετηθούν; Παραθέ- τουμε σκέψεις, εκτιμήσεις και πληροφο- ρίες από διαφορετικές αξιόπιστες πηγές και επιφυλασσόμαστε να επανέλθουμε. Υγιεινή και καθαριότητα στην πρώτη γραμμή Η υγιεινή και η καθαριότητα παραμέ- νουν στην πρώτη γραμμή των προτεραι- οτήτων της ζήτησης (κριτηρίων επιλογής καταλύματος) με τα ξενοδοχεία να αντα- ποκρίνονται σε αυτό, είτε υπακούοντας στις σχετικές κρατικές διατάξεις είτε με επιπλέον μέτρα που προβάλλουν κατάλ- ληλα, ώστε να ισχυροποιήσουν το αίσθη- μα ασφάλειας στους πελάτες τους. Όλες οι μεγάλες αλυσίδες, αλλά και πολλές μικρότερες επιχειρήσεις, δημιούργησαν σχετικά ψηφιακά φυλλάδια και ειδικές σε- λίδες στο site τους για να προβάλλουν τα μέτρα που λαμβάνουν και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού. Σήμερα, η υγιεινή και η καθαριότητα δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις παραδοσιακές μεθό- δους καθαριότητας από το προσωπικό, αλλά και με χρήση τεχνολογικών λύσεων. Αυστηρότερες διαδικασίες, τεχνολογίες απολύμανσης, σημεία απολύμανσης σε κοινόχρηστους χώρους προβλέπεται ότι ήρθαν για να μείνουν. Ο ρόλος της τεχνολογίας Ο ρόλος της τεχνολογίας στη διασφά- λιση της υγιεινής και της καθαριότητας είναι ένα πολυεπίπεδο θέμα. Περιλαμβά- Η επίδραση της πανδημίας στον σχεδιασμό των ξενοδοχείων Ο Covid-19 έκανε Check-in

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=