Page 11 - PCM265_preview

SEO Version

81
PC Master
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ
HEROES
Το έκτο κεφάλαιο της σειράς των Heroes
ανήκει (όπως όλα τα προηγούμενα) στην
κατηγορία των turn–based strategy games,
με το gameplay να χωρίζεται σε δύο δια-
φορετικά στάδια. Στο πρώτο (και κύριο)
στάδιο, αυτό της εξερεύνησης και της ανά-
πτυξης της οικονομίας σας, ελέγχετε έναν
ήρωα και εξερευνάτε το χάρτη του εκάστο-
τε σεναρίου, επιδιώκοντας να βρείτε επι-
πλέον resources, αντικείμενα με τα οποία
θα εξοπλίσετε το χαρακτήρα σας, αλλά και
τον τρόπο να επιτύχετε τα ζητούμενα κάθε
φορά objectives της single player
campaign. Στις περισσότερες αποστολές
θα έχετε τη διάθεσή σας ένα ή περισσότε-
ρα κάστρα, τα οποία στεγάζουν διάφορα
κτήρια παραγωγής στρατιωτικών μονάδων
ή παροχής επιπλέον bonuses (βελτίωση
μαχητικής ικανότητας, επιπλέον spells
κ.λπ.). Επενδύοντας τις resources που
συλλέγετε, μπορείτε να αναβαθμίσετε αυ-
τά τα κτήρια ή να κτίσετε νέα, ώστε να
αποκτήσετε τη δυνατότητα παραγωγής
ισχυρότερων μονάδων και να ενισχύσετε
την άμυνα του κάστρου σας σε περίπτωση
που κάποιος αντίπαλος αποφασίσει να σας
πολιορκήσει! Ο χάρτης κάθε σεναρίου είναι
γεμάτος από εχθρικές μονάδες, τις οποίες
θα πρέπει να εξοντώσετε για να προχωρή-
σετε προς το στόχο σας ή να αποκτήσετε
το αντικείμενο που φυλάσσουν, ενώ στις
περισσότερες περιπτώσεις θα βρεθείτε
αντιμέτωποι με αντίπαλους ήρωες που
προσπαθούν να σας εξοντώσουν. Μόλις
βρεθείτε σε θέση σύγκρουσης με κάποιο
αντίπαλο στράτευμα, θα περάσετε στο
δεύτερο στάδιο του παιχνιδιού, αυτό της
μάχης, η οποία διεξάγεται με το κλασικό
σύστημα των γύρων (turns). Σε κάθε turn ο
παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει όλες τις
μονάδες του, αλλά και να ενεργοποιήσει
κάποια special ability ή spell. Ο ήρωας έχει
κάποια συμμετοχή στη μάχη είτε με την
εκτέλεση ενός απευθείας χτυπήματος είτε
με την ενεργοποίηση ενός spell/ability, αλ-
λά δεν μπορεί να δεχθεί επιθέσεις ούτε να
χτυπήσει απευθείας τον αντίπαλο ήρωα και
η πιο σημαντική συμβολή του έγκειται
στην ενίσχυση των χαρακτηριστικών των
μονάδων που έχει υπό τις διαταγές του.
Μόλις ολοκληρώσουν τις κινήσεις τους και
οι δύο παίκτες, η turn ολοκληρώνεται και
ακολουθεί η επόμενη, μέχρι κάποιος από
τους δύο στρατούς να ηττηθεί. Η νικηφό-
ρος έκβαση μίας μάχης ανταμείβει τον παί-
κτη με experience points, που βοηθούν
ώστε ο ήρωας να ανέβει levels και να ξε-
κλειδώσει νέες abilities.
Συνοψίζοντας, σκεφθείτε το Might and
Magic Heroes VI ως ένα κράμα RPG και
strategy, περίπου όπως το King’s Bounty,
με τη διαφορά ότι στο Heroes VI τόσο το
στάδιο της εξερεύνησης όσο και οι μάχες
διεξάγονται σε γύρους. Επίσης, θα εξοικειω-
θείτε εύκολα με τη λογική του παιχνιδιού,
αν έχετε ασχοληθεί με κάποιο παιχνίδι της
σειράς Total War ή οποιοδήποτε άλλο
strategy game που διαθέτει διακριτές «φά-
σεις» εξερεύνησης–οικονομικής ανάπτυξης
και μάχης. Εξυπακούεται ότι οι βετεράνοι
των Heroes δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα
πρόβλημα προσαρμογής, όμως, προσωπικά
με ικανοποίησε ιδιαίτερα το ότι οι
developers έδωσαν μεγάλη βάση στην ομα-
λή «εισαγωγή» των νέων παικτών στη σειρά
μέσω ενός κατατοπιστικότατου και ευκολο-
νόητου tutorial, καθιστώντας το Heroes VI
ιδανικό σημείο εκκίνησης για τον gamer
που θα ήθελε να ξεκινήσει την ενασχόλησή
του με τη σειρά ή με το είδος των turn–
based strategy games γενικότερα. Επιπρό-
σθετα, η single player campaign παρουσιά-
ζει σταδιακά τα χαρακτηριστικά, τα κτήρια
και τις μονάδες του παιχνιδιού, φροντίζο-
ντας ώστε να «εκπαιδεύσει» τον παίκτη στη
χρήση τους, θυμίζοντας σε αυτόν τον τομέα
τη διάρθρωση της single player campaign
του StarCraft 2. Η Black Hole θα μπορούσε
εύκολα να πέσει στην παγίδα της δημιουρ-
γίας ενός παιχνιδιού αποκλειστικά για τους
hardcore οπαδούς της σειράς, αλλά φρόντι-
σε να καλύψει τις ανάγκες όλων των παι-
κτών και της αξίζουν συγχαρητήρια.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Όχι, μην ανατριχιάζετε, το σενάριο του
Heroes VI δεν έχει καμία σχέση με την
ομώνυμη κωμική (ναι, είναι κωμική) σειρά
του Alpha, απλώς η single player campaign
αφηγείται την ιστορία της δυναστείας των
Griffins, η οποία διασπάστηκε από εσωτερι-
κές έριδες και διαμάχες. Όταν ο πατριάρ-
χης των Griffins, Duke Slava, δολοφονείται,
τα πέντε παιδιά του εμπλέκονται σε μία
λυσσαλέα μεταξύ τους κόντρα, καθώς οι
υποψίες για τον υπαίτιο της δολοφονίας
τούς οδηγούν σε μετωπική σύγκρουση.
Ωστόσο, πίσω από το δράμα της οικογένει-
ας των Griffins κρύβεται μία υποχθόνια δύ-
ναμη που απειλεί την ύπαρξη ολόκληρου
του κόσμου του Ashan. Το σενάριο δεν
έχει να παρουσιάσει κάτι ιδιαίτερο, καθώς
βασίζεται στα γνωστά fantasy κλισέ που
έχουμε δει σε πολλούς άλλους τίτλους,
αλλά η εξέλιξη της ιστορίας και οι καλο-
φτιαγμένες cutscenes αρκούν για να βά-
λουν τον παίκτη στο κλίμα του παιχνιδιού
και να συντηρήσουν το ενδιαφέρον του
καθ’ όλη τη διάρκεια του single player. Αξί-
ζει εδώ να σημειώσουμε ότι η campaign
χωρίζεται αρχικά σε πέντε μικρότερες
campaigns (έξι αν συνυπολογίσουμε τη
σύντομη tutorial campaign), σε καθεμία
από τις οποίες θα αναλάβετε το ρόλο ενός
Όταν μία μονάδα προκαλεί μεγάλη ζημιά, η κάμερα ζουμάρει στη δράση για να δείξει το χτύπημα.
Η τοπογραφία κάθε περιοχής αλλάζει ανάλογα
με την παράταξη. Η εικονιζόμενη περιοχή ανή-
κει, όπως είναι προφανές, στους δαίμονες του
Inferno.
Το interface μέσω του οποίου αγοράζουμε
creatures στις πόλεις, είναι μεν χρηστικό, όμως,
δείχνει πολύ πιο φτωχό σε σχέση με τις μεγαλο-
πρεπείς town screens του παρελθόντος.
Oι βετεράνοι των Heroes
δεν θα αντιμετωπίσουν
κανένα πρόβλημα
προσαρμογής.