Page 19 - PC Master τ. 279 preview

R
eview
93
PC Master
στον 47 ανατέθηκε η δολοφονία της.
Αφού κάνει την καρδιά του πέτρα και
βλέπει την –κατά κάποιο τρόπο– φίλη
του να κείτεται αιμόφυρτη και να αργο-
πεθαίνει, η Diana του αναθέτει την προ-
στασία μίας κοπέλας, την οποία η
Agency αναζητά για άγνωστους λόγους.
Έτσι, ο φαλακρούλης μας εξαφανίζεται
με την κοπελιά ανά χείρας και ξεκινά
ένα εντυπωσιακό κυνηγητό με στόχο την
εύρεση της αλήθειας.
Τα κίνητρα για την επιλογή του Hitman
να εκπληρώσει την ευχή της Diana γίνο-
νται γρήγορα γνωστά, αλλά στην πορεία
του παιχνιδιού χάνεται ο στόχος μας. Αυ-
τό γιατί κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς
μας θα συναντήσουμε μερικά κοινωνικά
αποβράσματα με έντονο το αίσθημα της
μισανθρωπίας, που σιγά-σιγά θα συνδε-
θούν ο ένας με τον άλλον, με έναν κοινό
παρονομαστή ως στόχο: τον Hitman και
την κοπέλα που προστατεύει. Αυτήν τη
φορά, οι δημιουργοί δοκίμασαν μία πιο κι-
νηματογραφική αφήγηση, ακόμα καλύτε-
ρη από αυτή που είδαμε στο Blood Mon-
ey. Η κάμερα δίνει περισσότερη έμφαση
στους δευτεραγωνιστές, προκαλώντας
μας με την «αρρώστια» που τους διακατέ-
χει, ενώ μικρότερο ρόλο παίζει ο σιωπη-
λός και αινιγματικός Hitman.
AbsOluTEly lEThAl
Το core gameplay του Absolution δεν
διαφέρει από τα προηγούμενα παιχνίδια
της σειράς – τουλάχιστον όχι σε σημαντι-
κό βαθμό. Ξεκινάει η πίστα, βρίσκουμε το
στόχο μας, τον σκοτώνουμε όσο πιο αθό-
ρυβα γίνεται και… βουρ για την έξοδο.
Έλα όμως που το Hitman: Absolution εί-
ναι story-driven. Ο πράκτωρ 47 προσπαθεί
να ξεφύγει από τα τσιράκια της Agency
και παράλληλα κυνηγά στυγνούς εγκλη-
ματίες. Ένα περίπλοκο παιχνίδι κρυφτού-
κυνηγητού τον άφησε… άνεργο και χωρίς
εργοδότη, οπότε οι πιστοί οπαδοί της σει-
ράς καλά θα κάνουν να ξεχάσουν τα
briefings που μας έδινε η Diana, τα intel
και την επιλογή του οπλοστασίου μας.
Ανάλογα με το περιβάλλον μας, το παιχνί-
δι μας προτρέπει να αυτοσχεδιάσουμε για
να εκπληρώσουμε το στόχο μας και σε
αυτό συμβάλλουν κάποια νέα gameplay
elements. Πρώτο και καλύτερο, το cover
system. Δεν έχουμε να πούμε τίποτα βα-
ρύγδουπο για αυτό, παρά μόνο ότι είναι
αποτελεσματικό, σωτήριο, αν και λίγο δύ-
στροπο σε ορισμένες περιπτώσεις.
Το παιχνίδι, καλώς ή κακώς, ξεφεύγει
από τις νόρμες στις οποίες μας συνήθισε
όσον αφορά στο gameplay και το γυρί-
ζει στο cover-based 3rd person shooter,
αλλά μόνο στη θεωρία. Το Absolution
μπορεί να μοιάσει με shooter, με τη βοή-
θεια του cover system, όμως κάτι τέτοιο
αποθαρρύνεται έντονα από το παιχνίδι
και επιστρατεύεται το νέο rating system
(
το οποίο ανανεώνεται σε πραγματικό
χρόνο) για να πείσει τους πολεμοχαρείς
παίκτες να συμμορφωθούν. Το σύστημα
αυτό μας ανταμείβει πλουσιοπάροχα με
μπόλικους πόντους για τη σιωπηλή
εξουδετέρωση των στόχων μας και την
εκπλήρωση objectives, αλλά κάνει και
κάτι εξαιρετικά σπαστικό: αφαιρεί πό-
ντους για την εξουδετέρωση φρουρών.
Μπροστά στους χιλιάδες πόντους που
θα δώσει το παίγνιο για τη δολοφονία
του στόχου, όλοι οι παίκτες μετά χαράς
θα θυσιάσουν μερικά κατοστάρικα. Αλλά
γιατί; Η, σιωπηλή πάντα, εξουδετέρωση
φρουρών κρίνεται απαραίτητη πολλές
φορές για την εκπλήρωση ενός objec-
tive, αλλά το παιχνίδι μας θέλει να είμα-
στε όσο πιο αποτελεσματικοί γίνεται. Τα
penalty που μας επιβάλλει το παιχνίδι
μπορούν να ελαχιστοποιηθούν αν δεν
σκοτώνουμε αθώους πολίτες, αν κρύ-
βουμε τα πτώματα και γενικότερα αν
τους βγάζουμε από τη μέση με σιωπηλό
τρόπο. Επίσης, διάφορα challenges
υπάρχουν σε κάθε segment μίας απο-
στολής, τα οποία δεν έρχονται με τη
μορφή βαρετών collectibles αλλά ως
αντικείμενα και ενέργειες που πρέπει να
Καταπληκτικός διαγωνισμός «pC Master»!
Εντοπίστε τον Hitman και κερδίστε πλούσια
δώρα!
Αϋπνίες, ε; Έχω τη λύση!
Τι dungeon-crawling και κίτρινα χταπόδια… Vent-crawling, κυρίες και κύριοι!
Το sneaking είναι η πιο
αποτελεσματική και
παράλληλα
δυσκολότερη
προσέγγιση που
μπορούμε να
επιλέξουμε.
Παρά τα ελαττώματά του, το Hitman: Absolution παραμένει ένα εξαιρετικό παιχνίδι. Υπάρχει
όμως ένα ψεγάδι που με εκνευρίζει τα μάλα και το οποίο με οδήγησε ουκ ολίγες φορές σε
ultra-ragequit mode. Κρατηθείτε: nO QUICk-sAVEs! Σε Hitman παιχνίδι. Τι στο καλό… κά-
πνιζαν; Αντ’ αυτού, έχουμε ένα πενιχρό checkpoint system, όπου πρέπει να βρούμε τα save
stations που βρίσκονται εξαιρετικά καλά κρυμμένα στο level και να τα ενεργοποιήσουμε. Αλ-
λά δεν είναι μόνο αυτό: οι εχθροί που καθαρίσατε ξαναγεννιούνται και η ρουτίνα της Α.Ι. επι-
στρέφει στο κανονικό! Οπότε, αν δημιουργήσατε έναν αντιπερισπασμό και ενεργοποιήσατε
checkpoint, όλα θα επιστρέψουν στο κανονικό και… φτου όλα από την αρχή.
CHECkpOInt systEM: WtF R U tHInkInG?