Page 18 - PC Master τ. 291 preview

R
eview
75
PC Master
ρακτήρας εντελώς διαφορετικός από
όλους τους περασμένους πρωταγωνιστές
της σειράς, όπως και από πολλούς γνω-
στούς πειρατές που έχουν περάσει από την
ιστορία και τη μεγάλη οθόνη. Ο εν λόγω
καπετάνιος ηγείται της κεντρικής ιστορίας,
αποτελώντας μία από τις πιο συμπαθείς και
εμβληματικές περσόνες που έχουν περά-
σει από το cast του παιχνιδιού. Δεν δείχνει
να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τον αγώνα
μεταξύ των Assassin’s και των Templars,
ούτε για κάποια άλλη φιλοσοφία του δόγ-
ματος. Για να καταλάβετε το μέγεθος της
αδιαφορίας του όμως, αναλογιστείτε πως η
πρώτη σκηνή του παιχνιδιού και κατά συ-
νέπεια η πρώτη μας επαφή με τον Edward
γίνεται καθώς εκείνος κυνηγάει έναν
Assassin. Αφού τον σκοτώνει και του κλέ-
βει τα ρούχα, οδεύει προς μία ομάδα
αντρών, ώστε να παραδώσει κάποιες ευαί-
σθητες πληροφορίες με αντάλλαγμα ένα
πενιχρό ποσό χρημάτων. Στη συνέχεια, κα-
θώς η ίδια ομάδα αντρών συγκεντρώνεται
για να οργανώσει ένα σατανικό σχέδιο επί-
θεσης, ο Ed τους αγνοεί επιδεικτικά, προ-
σπαθώντας μόνο να κλέψει τα πορτοφόλια
τους. Όπως είναι προφανές, λοιπόν, ο νέος
πρωταγωνιστής μας δεν είναι καθαρόαιμος
Ασασίνος και δεν θα διστάσει να προδώσει
ή να σκοτώσει κάποιον, στην περίπτωση
που το αντάλλαγμα ικανοποιεί το πουγκί
του. Αρκετά αργότερα βέβαια αυτό αλλά-
ζει, όπως και η θέση του ήρωα, αλλά ακό-
μα και αυτή αφήνει πολλά αδιευκρίνιστα
ερωτήματα, τα οποία προφανώς θα απα-
ντηθούν σε επόμενους τίτλους.
ΕΠΟΜΕνΟΣ ΣΤΑθΜΟΣ:
ΚΑΡΑϊβΙΚΗ
Το υγρό στοιχείο πρωταγωνιστεί σε αυτό
τον τίτλο, αλλάζοντας κατά πολύ το
gameplay του παιχνιδιού, φέρνο-
ντας την ξηρά σε δεύτερη μοίρα.
Αυτό σίγουρα αποτελεί μία μεγά-
λη ανανέωση, ενώ δεν παραλείπονται οι
γνωστές action, stealth και platforming
αξίες που κουβαλάει το όνομα Assassin’s
Creed. Ταξιδεύουμε λοιπόν στην Καραϊβι-
κή, τον πόλο έλξης των πειρατών και των
κουρσάρων. Το setting της περιοχής αποδί-
δεται με εξαιρετική λεπτομέρεια και καλο-
δουλεμένα textures, ενώ δεν απουσιάζουν
και οι γνωστές φυσιογνωμίες από την ιστο-
ρία, όπως μας έχει συνηθίσει άλλωστε η
σειρά. Έτσι, αρκετοί γνωστοί πειρατές κά-
νουν την εμφάνισή τους στο Black Flag,
όπως ο Μαυρογένης και ο Charles Vane.
Όπως κάθε sandbox game που σέβεται τον
εαυτό του, έτσι και το AC4 προσφέρει έναν
εξαιρετικά μεγάλο ανοιχτό κόσμο για εξε-
ρεύνηση, με μία αξιόλογη ποικιλία από
side quests αλλά και ανυποψίαστους περα-
στικούς για pick-pocketing. Ακόμα και μετά
από 30 ώρες χορταστικού gameplay, στα
πλαίσια των απαιτήσεων του main
campaign, το παιχνίδι θα κρατήσει σίγουρα
απασχολημένους για πολύ παραπάνω τους
φιλόδοξους looters. Ψάρεμα, κυνήγι, καπε-
τανιλίκι, κανονιές και κολύμπι είναι μερικές
μόνο από τις δραστηριότητες του παίκτη
όσον αφορά στις θαλάσσιες περιοχές. Η
ξηρά είναι γνώριμη, ενώ κρατά σταθερές
τις αξίες του ανελέητου τρεξίματος, των
stealthy εξοντώσεων, καθώς οι θάμνοι και
ο έξυπνος σχεδιασμός των περιοχών ενδεί-
κνυνται για leaps of faith, σκαρφαλώματα
και κάθε είδους... ταρζανιά που απαιτείται
κατά τη διάρκεια των καταδιώξεων. Ο πρω-
ταγωνιστής μας θα κληθεί να εξερευνήσει
καλοσχεδιασμένες περιοχές, όπως η Αβά-
να, η Nassau, το Kingston, ναούς των Μά-
για και πολλά μικρά νησιά.
ΑλλΟΣ γΙΑ ΤΗ βΑΡΚΑ ΜΑΣ;
Ας μιλήσουμε όμως για το παρόν και φυ-
σικά δεν εννοώ άλλον από τον κόσμο του
Animus. Σε κάθε τίτλο της σειράς καλούμα-
στε να αναβιώσουμε τις αναμνήσεις των
προγόνων του Desmond Miles. Στο Black
Flag λοιπόν, αυτή η διαδικασία διαφοροποι-
είται λίγο, μέσω της εταιρείας Abstergo. Η
εν λόγω εταιρεία διερευνά τις αναμνήσεις
των ανθρώπων της εποχής του 18ου αιώνα,
με σκοπό να δημιουργήσει προϊόντα ψυχα-
γωγίας με ιδιαίτερο ρεαλισμό και ακρίβεια
γεγονότων για την απόδοση της συγκεκρι-
μένης χρονικής περιόδου. Έτσι λοιπόν,
εμείς αναλαμβάνουμε το ρόλο του Sample
17,
ο οποίος εργάζεται στην Abstergo ανα-
βιώνοντας τις μνήμες του Desmond μέσα
από τον παππού του, Edward Kennway. Στο
σημείο αυτό οφείλουμε να ομολογήσουμε
ότι η συγκεκριμένη προσθήκη στην πλοκή
του παιχνιδιού είναι αρκετά επιτυχημένη
και ευφάνταστη, δίνοντας μία νέα πνοή
στην περιήγηση του Animus. Πολλές και
χορταστικές είναι οι αποστολές της
Abstergo, οι οποίες φυσικά δεν είναι υπο-
χρεωτικές, αλλά επιβραβεύουν καλά τον
παίκτη. Για παράδειγμα, σε μία άκρως απαι-
τητική αποστολή από αυτές έπρεπε να σκο-
τώσουμε τέσσερις εχθρούς στη σειρά, χρη-
σιμοποιώντας τα gold pistols, κάτι που προ-
ϋπέθετε αρκετά βήματα μέχρι να πετύχου-
με το στόχο μας. Στο τέλος, όμως, τα αντι-
κείμενα που ξεκλειδώθηκαν ήταν δυνατά
εργαλεία που λειτούργησαν προνομιακά
για τη συνέχεια του παιχνιδιού.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Το gameplay του τίτλου από τη σκοπιά
του χειρισμού δεν θα προβληματίσει τις πα-
λιές καραβάνες, ούτε και τους μη μυημέ-
νους. Τα control keys δεν διαφέρουν από
τους προκατόχους του παιχνιδιού, ενώ τα
γνωστά WASD εξυπηρετούν την περιήγηση
και το mouse τη δράση. Με το «Ε», ο χαρα-
κτήρας μας αλληλεπιδρά με τα αντικείμενα
του περιβάλλοντος, με το «Space» αναπηδά
και με το «Shift» τρέχει ελεύθερα (το αμφι-
λεγόμενο free run). Θα σταθώ λίγο στο τε-
λευταίο, αφού είναι ένα από τα στοιχεία
Ο καλός ο καπετάνιος από την αλογοουρά φαίνεται.
Να το συζητήσουμε, ρε παιδιά.
Η χρονομηχανή του
παιχνιδιού φέτος μας
τοποθετεί στη χρυσή
εποχή της πειρατείας,
κάπου στο 1715.