Page 14 - PC Master τ. 293 preview

PC Master
66
Του Παύλου Δημόπουλου
Π
ρόκειται για ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα games της χρονιάς, έχει κερδίσει αρκετά
βραβεία στην περασμένη Ε3 και γενικά είναι ένας τίτλος που έχει προκαλέσει τεράστιο
hype, από την ημέρα που ανακοινώθηκε η ανάπτυξή του κιόλας. Τον περασμένο μήνα
λάβαμε πρόσκληση για την κλειστή beta παιχνιδιού, για να κάνουμε ένα πρώτο hands-
on σε έναν από τους πιο «βαρύγδουπους» τίτλους της χρονιάς…
Όταν ήρθε ο κωδικός πρόσκλησης στην κλειστή beta του Titanfall, η πρώτη μου σκέψη
ήταν σε ποιον συντάκτη θα τη δώσω, καθώς είναι γνωστή η πλήρης αδιαφορία που
μου προξενούν τα FPS, αλλά και η απέχθεια που αισθάνομαι για οτιδήποτε έχει να
κάνει με Mechs, αλλά και με PvP-only MMOs. Όπως καταλαβαίνετε, όλα συνηγο-
ρούσαν υπέρ του να ξεφορτωθώ όσο το δυνατό γρηγορότερα το συγκεκριμένο κω-
δικό από τα χέρια μου, καθώς δεν υπήρχε ούτε μία πτυχή του παιχνιδιού που να
μου προξενεί οποιοδήποτε ενδιαφέρον. Και εκεί ακριβώς ήταν τελικά η πρόκληση.
Δεν μπήκα καν στη διαδικασία ανάθεσης του άρθρου, καθώς είχα τη φαεινή ιδέα
να θέσω στον εαυτό μου την τεράστια αυτή πρόκληση, να δω δηλαδή κατά πόσο
θα μπορούσα να ασχοληθώ σοβαρά με ένα παιχνίδι, το οποίο με προδιαθέτει
αρνητικά ήδη από τα θεμελιώδη στοιχεία του, και κατά πόσο θα μπορέσω να
είμαι αμερόληπτος για αυτό.
Η αλήθεια είναι πως το ξεκίνημα της εμπειρίας μου στην beta του
Titanfall ήταν μάλλον κακό, καθώς για μία ολόκληρη ημέρα σχε-
δόν δεν κατάφερα να συνδεθώ καν στους servers του παιχνι-
διού, παρά το γεγονός ότι είχα λάβει ενημέρωση πως αυτοί
είχαν ανοίξει κανονικά. Οι servers είχαν καταρρεύσει για
επτά ολόκληρες ώρες, αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι,
από τη στιγμή που το θέμα επιλύθηκε κι έπειτα, δεν ξανα-
συνάντησα το παραμικρό πρόβλημα στο συγκεκριμένο θέμα, το
αντίθετο θα έλεγα. Ο server ήταν μονίμως γεμάτος κόσμο και ποτέ δεν χρειάστη-
κε να περιμένω περισσότερo από 10 δευτερόλεπτα για να συνδεθώ σε κάποιο
ματς. Ποτέ δεν έμαθα τι ακριβώς είχε συμβεί, πάντως η αντίδραση έδειξε να ήταν
άμεση και 100% αποτελεσματική, κερδίζοντας σημαντικούς πόντους για την υπο-
στήριξη του παιχνιδιού, εν όψει της κυκλοφορίας του.
Όντας μέσα στην beta πλέον άρχισα πολύ σύντομα να αντιλαμβάνομαι ότι τε-
λικά ή πρόκληση που είχα θέσει στον εαυτό μου δεν ήταν κάτι σπουδαίο, καθώς
το Titanfall είναι πραγματικά καλό! Πολύ σύντομα, ακόμη κι εγώ άρχισα να με-
τράω τα δευτερόλεπτα μέχρι να ξανακατέβει ο Titan μου, για να αρχίσω ξανά να
σκορπίζω τον όλεθρο! Εντάξει, αυτό είναι σχετικό, καθώς είναι μάλλον μνημει-
ώδης η n00bοσύνη μου σε τέτοιους είδους παιχνίδια, όμως αυτό που έχει σημα-
σία και δεν περίμενα με τίποτα να συμβεί είναι ότι το Titanfall με διασκέδασε
πραγματικά, παρ’ όλη την αρνητική μου προδιάθεση απέναντί του. Εντάξει, εί-
ναι γεγονός ότι το matchmaking του ήταν τραγικό, με όλες τις «παιδικές ασθέ-
νειες» των νέων MMOs παρούσες. Γιατί δεν είναι δυνατόν σε κάθε μάχη να είναι
όλα τα μονοψήφια levels συγκεντρωμένα στη μία ομάδα και όλα τα διψήφια
στην άλλη, το αποτέλεσμα θα είναι (όπως και ήταν) τραγικά μονόπλευρο. Βέβαια
δεν του το «κράτησα μανιάτικο», καθώς το συγκεκριμένο φαινόμενο είναι σχεδόν
κανόνας σε κάθε PvP-only MMO πριν από την κυκλοφορία του. Στις λίγες περιπτώ-
σεις όμως που το matchmaking έφτιαχνε τις ομάδες σωστά και η έκβαση της μάχης
γινόταν αμφίρροπη, το Titanfall πραγματικά αποδείκνυε πόσο καλοφτιαγμένο είναι και
πόσο μεγάλη επιτυχία μπορεί να έχει.