Page 17 - PC Master τ. 294 preview

R
eview
PC Master
74
M
ια φορά κι έναν καιρό,
ήταν το Dark Souls 1.
Ένα παιχνίδι που κυκλο-
φόρησε το 2011 από τη
FromSoftware για το
Playstation 3 και το Xbox
360
και έδωσε νέο νόημα στην έννοια «δύ-
σκολο παιχνίδι». Οι ακόλουθοι της εταιρείας
από τα πρώτα –αμιγώς κονσολάδικα– βή-
ματά της (Demon’s Souls, King’s Field se-
ries) ήταν σαφώς προϊδεασμένοι, αλλά το
μεγάλο μπαμ έγινε με το DS1. Το παιχνίδι
έλαβε θετικότατες στο σύνολό τους κριτι-
κές και όλοι σχεδόν εξύμνησαν την εθι-
στική δυσκολία, το sense of accomplish-
ment που σου δημιουργούσε η υπέρβαση
του κάθε εμποδίου, το λεπτομερέστατο
σύστημα μάχης και τον παράδοξο, σκοτει-
νό κόσμο. Δημιουργήθηκε ένα φανατικό
κοινό και μία ολόκληρη community ούρ-
λιαζε διαδικτυακώς για port σε PC.
Όπερ και εγένετο το 2012. Αλλά με έναν
απαράδεκτο τρόπο, καθώς η έκδοση που
βγήκε ήταν ουσιαστικά αυτή των κονσο-
λών, με μηδαμινές διαφοροποιήσεις. Αφε-
νός το παιχνίδι ήταν ουσιαστικά unplayable
χωρίς χειριστήριο, καθώς η υποστήριξη του
mouse ήταν αισχρή, και αφετέρου για την
κίνηση της κάμερας αναγκαζόσουν να χρη-
σιμοποιήσεις πληκτρολόγιο. Σε συνδυασμό
με όλα τα άλλα πλήκτρα που απαιτούνταν,
ο χρήστης ή μετατρεπόταν σε χταπόδι ή
παράταγε το παιχνίδι. Επίσης, η ανάλυση
ήταν κλειδωμένη στα 1024x768, ενώ δεν
υπήρχαν περαιτέρω graphic options, πετώ-
ντας στα σκουπίδια τις δυνατότητες του
PC. Το όλο φιάσκο ήταν κατανοητό λόγω
της μηδενικής εμπειρίας της FromSoftware
με παιχνίδια υπολογιστών, αλλά δεν ήταν
με κανέναν τρόπο αποδεκτό.
Όταν ανακοινώθηκε το Dark Souls 2, κά-
που το 2012, η εταιρεία υποστήριξε πως το
παιχνίδι θα κυκλοφορούσε και σε PC έκδο-
ση, η οποία θα ήταν σαφώς βελτιωμένη σε
σχέση με αυτή του πρώτου game, καθώς
είχε μάθει από τα λάθη της. Εντέλει, ενάμι-
ση μήνα μετά τους κονσολάδες, ήρθε η
ώρα να δούμε και οι PC gamers το DS2 στις
οθόνες μας. Άξιζε η αναμονή, και το κυριό-
τερο, σήκωσαν τα μανίκια οι προγραμματι-
στές της εταιρείας όσο χρειαζόταν για να
μπορούμε να απολαύσουμε αυτό τον τίτ-
λο σαν άνθρωποι;
THE WELL OF SOULS
Στο Dark Souls 2 ξεκινάς ως ένας Undead
στον κόσμο του Drangleic. Το Drangleic
ήταν κάποτε ένα εύρωστο βασίλειο (κατ’
αντιστοιχία με το Lordran του DS1), το
οποίο όμως έχει παρακμάσει και ερημωθεί
ύστερα από μία αλληλουχία γεγονότων
που αρχικά είναι αρκετά ασαφή. Ένα από
αυτά είναι και η εξάπλωση της undead κα-
τάρας, η οποία πλέον βαραίνει τους εναπο-
μείναντες κάτοικους. Μετά το υπέροχο ει-
σαγωγικό cinematic, εμφανίζεσαι σε ένα
σκοτεινό άλσος και σύντομα συναντάς το
σπίτι τριών γριών, των Fire Keepers, και συ-
νομιλώντας με αυτές δημιουργείς το χαρα-
κτήρα σου. Λίγο αργότερα και ενώ έχεις
περάσει την tutorial περιοχή (tutorial είναι
ευφημισμός, ακόμη κι εδώ υπάρχουν ψήγ-
ματα της τεράστιας δυσκολίας του παιχνι-
διού), θα βρεθείς στη Majula, η οποία είναι
και το κυρίως hub του Dark Souls 2, κατά
κάποιον τρόπο το «σπίτι σου», όπου θα επι-
στρέφεις για leveling, αγοραπωλησίες ή
απλώς για ένα διάλειμμα από τις ανελέη-
τες «κανονικές» περιοχές.
Στη Majula συναντάς διάφορους NPC’s,
μεταξύ των οποίων και η γνωστή από το
πρώτο της σειράς Emerald Herald. Αυτή εί-
ναι που σου λέει κάποια πράγματα παραπά-
DARK SOULS 2
Ο εφιάλτης επιστρέφει
Του Χρυσόστομου «Athotep» Τσαπραΐλη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core2 Duo E8400 3GHz, 4GB RAM,
GeForce GTX 650 2GB, Windows 7 64-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Παρά την παλαιότητα του μηχανήματος,
το παιχνίδι έτρεξε άψογα, ακόμη και σε
μεγάλες αναλύσεις.
Από το Intro του παιχνιδιού.
Ξύπνησα το λευκό ιππότη. Αντίο, κόσμε...
Από το character creation.