Page 21 - PC Master τ. 294 preview

R
eview
PC Master
82
T
ην Jessica Chobot σίγουρα τη
γνωρίζετε οι περισσότεροι
από τη δουλειά της στο IGN
και νομίζω ότι αντιλαμβάνε-
στε πως αποτελεί αδιαμφι-
σβήτητα μία ωραία παρουσία.
Τη Zombie Studios, από την άλλη, τη γνω-
ρίζετε ενδεχομένως από την εικοσαετή
πλέον παρουσία της στο χώρο του
gaming και μάλλον στο μυαλό των περισ-
σότερων έρχεται ευκολότερα το πρόσφα-
το πολύ καλό Blacklight: Retribution, πέ-
ρα από τη σειρά «Spec Ops» που αποτελεί
το πνευματικό παιδί της.
Η συνεργασία των δύο παραπάνω, λοι-
πόν, μας φέρνει κατά έναν περίεργο τρόπο
ένα αμιγώς Survival Horror τίτλο, στα χνά-
ρια των Slender: The Arrival και Outlast, το
Daylight. Η κυρία Chobot σαν άλλη
Roberta Williams ανέλαβε καθήκοντα συγ-
γραφέα και η Zombie Studios υλοποιεί το
πρώτο θα λέγαμε ουσιαστικά next-gen παι-
χνίδι τρόμου, υπό την έννοια ότι ντεμπου-
τάρει σε αυτό η ολοκαίνουργια Unreal
Engine 4 (να τη χαιρόμαστε και καλό
gaming, παιδιά!), ενώ ο τίτλος κυκλοφορεί
και στο PS4. Οι «περγαμηνές» του Daylight,
όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι διόλου
αμελητέες, ωστόσο πάμε να δούμε αν θα
καταφέρει τελικά να αποτελέσει το νέο...
φεστιβάλ τρόμου που περιμέναμε.
SARAH, ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΩΣ!
Η πρωταγωνίστρια του Daylight είναι
μία γυναίκα, η Sarah, για την οποία αρχικά
δεν έχετε καμία περαιτέρω πληροφορία.
Ουσιαστικά το παιχνίδι ξεκινά όταν ανα-
κτάτε τις αισθήσεις σας μέσα σε ένα σκο-
τεινό, εγκαταλελειμμένο και αρκετά
spooky παλιό νοσοκομείο-άσυλο. Χωρίς
να γνωρίζετε τίποτα σε αυτό το σημείο,
έχετε στη διάθεσή σας απλώς ένα
smartphone (με touchscreen, με χάρτη,
με φακό και με τα όλα του!) και μέσα από
αυτό σας καθοδηγεί μία μυστηριώδης φω-
νή, με σκοπό να ξεδιπλώσετε τα μυστικά
που κρύβονται στους διαδρόμους και
στους χώρους του κτηρίου και να ανακα-
λύψετε φυσικά το πώς συνδέεται η Sarah
με όλα αυτά.
Το σενάριο ακολουθεί στάνταρ θα λέ-
γαμε horror μονοπάτια και παρ’ όλο που
διαθέτει αρκετά κλισέ, καταφέρνει τελι-
κά να στήσει ένα επαρκώς ζοφερό σκηνι-
κό. Μην περιμένετε βεβαίως κάποια τρο-
μερή ανατροπή ή κάτι το διαφορετικό,
καθώς η αγαπητή Jessica μάλλον δεν θέ-
λησε να καινοτομήσει ιδιαίτερα, όσο να
χρησιμοποιήσει κλασικές θεματολογίες
για να δομήσει μία κλασική ιστορία τρό-
μου, η οποία θα μπορούσε να λειτουργή-
σει τελικά, εάν το Daylight δεν μαστιζό-
ταν από διάφορα άλλα θέματα. Κοινώς,
το απλώς αρχετυπικά τρομακτικό σενά-
ριο δεν είναι καν το μεγαλύτερο πρόβλη-
μα του παιχνιδιού!
DAYLIGHT
Ψάχνοντας τον τρόμο!
Του Γρηγόρη «Rjhe» Βούλγαρη
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i5 3570, 8GB RAM, GTX 650Ti,
Windows 7 64bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Έτρεχε αρκετά ομαλά με όλες τις ρυθμί-
σεις στο μέγιστο.
Μία έκρηξη σπάει πάντα την ανία.
Η χλωρίδα έχει αγκαλιάσει την είσοδο.
Το νοσοκομείο,
όπως το βλέπει ένας
Έλληνας ασθενής.