Page 6 - PC Master τ. 294 preview

PC Master
46
Το ξέρατε πως
τα γουρούνια είναι
φυσικώς αδύνατο να
κοιτάξουν τον ουρανό;
Γνωρίζατε πως το Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες
κατέχει το ρεκόρ του βιβλίου που έχει κλαπεί
από βιβλιοθήκες περισσότερο από
οποιοδήποτε άλλο βιβλίο; Έχετε επίγνωση
του γεγονότος πως από όλα τα θηλαστικά
στον πλανήτη, οι αρσενικές νυχτερίδες
έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά
ομοφυλοφιλίας; Γεγονότα που δεν θα
σας χρειαστούν ποτέ και που δεν
σας ενδιαφέρουν καν. Επειδή
μας αρέσουν πολύ,
μαζέψαμε μερικά που
αφορούν video games
και σας τα
παρουσιάζουμε! Τα
μισά θα τα έχετε
ξεχάσει σε πέντε
λεπτά, εγγυημένα!
Το να ήσουν indie εν έτει 2008 δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Παρά
την κριτική επιτυχία των Penumbra: Overture και Black Plague, η
σουηδική Frictional Games έπρεπε γρήγορα να φτιάξει το νέο της
παιχνίδι – η σειρά δεν πούλησε αρκετά, οι publishers ήταν στην κα-
λύτερη περίπτωση δύσπιστοι, ενώ τα ταμεία κάθε μέρα που περνού-
σε άδειαζαν επικίνδυνα. Ο Thomas Grip, ένας από τους κύριους
developers του παιχνιδιού, περιγράφει τα άγχη της δημιουργίας του
best seller Amnesia: The Dark Descent στο 5σέλιδο άρθρο του στο
«
Escapist Magazine» (το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ:
The-Terrifying-Tale-of-Amnesia). Η εταιρεία πέρασε από πολλά – αλ-
λαγές στους publishers, αλλαγές στο προσωπικό που ασχολούνταν
με το νέο project, αλλαγές και στο είδος του παιχνιδιού. Όντας
απελπισμένοι στην αναζήτησή τους για λεφτά, είτε από επιδοτήσεις
SPOILERS AHEAD
#
1
Το Amnesia: TheDarkDescent
επρόκειτο ναήταν ένα
escape-the-roompoint and click!
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη