Το περιοδικό "Mini Market & Μικρή Λιανική" απευθύνεται στον επαγγελματία της αγοράς της Μικρής Λιανικής με στόχο την έγκυρη ενημέρωσή του σε σχέση με τα δρώμενα του χώρου. Στόχος της συντακτικής ομάδας είναι κάθε μήνα να ενημερώνει τον επαγγελματία αναγνώστη για τις τάσεις και τα νέα προϊόντα της αγοράς, να προτείνει λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο επαγγελματίας του χώρου της Μικρής Λιανικής και να συμβάλλει τελικά στην αύξηση των εσόδων του και στη μείωση του κόστους του.
Έναρξη Κυκλοφορίας:
2016
Συχνότητα Έκδοσης:
Διμηνιαίο
Αρχισυντάκτης:
Βάιος Τασούλας
Η πανδημία του κορωνοϊού συνεχίζει να «σκεπάζει» ολόκληρο τον πλανήτη, αλλά και την αγορά, με τις εξελίξεις γύρω από αυτόν να επηρεάζουν ακόμη τα πάντα. Η Ελλάδα δεν γλίτωσε και τη δεύτερη καραντίνα, με τα οικονομικά προβλήματα να μεγεθύνονται για όλους. Σε αντίθεση με το πρώτο «κύμα», μάλιστα, είναι μειωμένα και τα ψώνια των καταναλωτών, εξαλείφοντας έτσι κι ένα από τα «θετικά» που είχαν τα μίνι μάρκετ την περίοδο της άνοιξης.