Username
Password
Mini Market

 Το περιοδικό "Mini Market & Μικρή Λιανική" απευθύνεται στον επαγγελματία της αγοράς της Μικρής Λιανικής με στόχο την έγκυρη ενημέρωσή του σε σχέση με τα δρώμενα του χώρου. Στόχος της συντακτικής ομάδας είναι κάθε μήνα να ενημερώνει τον επαγγελματία αναγνώστη για τις τάσεις και τα νέα προϊόντα της αγοράς, να προτείνει λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο επαγγελματίας του χώρου της Μικρής Λιανικής και να συμβάλλει τελικά στην αύξηση των εσόδων του και στη μείωση του κόστους του. 

Έναρξη Κυκλοφορίας:
2016

Συχνότητα Έκδοσης: 
Διμηνιαίο

Αρχισυντάκτης:
Βάιος Τασούλας 

Τεύχος 32

 Το 2021 ξεκίνησε με την πανδημία του κορωνοϊού να συνεχίζει να επηρεάζει την καθημερινότητά μας, αλλά και τα καταστήματά σας, μαζί με ολόκληρη την αγορά. Τα προβλήματα παραμένουν για τα μίνι μάρκετ, και τα οικονομικά δεδομένα μοιάζουν ξανά πολύ δύσκολα για εσάς τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» επικοινώνησε με τις μεγάλες τράπεζες της χώρας, για να κάνει μια έρευνα αγοράς στις χρηματοδοτικές λύσεις που διατίθενται αυτή τη στιγμή για τα καταστήματα.

Τεύχος 31
 Η πανδημία του κορωνοϊού συνεχίζει να «σκεπάζει» ολόκληρο τον πλανήτη, αλλά και την αγορά, με τις εξελίξεις γύρω από αυτόν να επηρεάζουν ακόμη τα πάντα. Η Ελλάδα δεν γλίτωσε και τη δεύτερη καραντίνα, με τα οικονομικά προβλήματα να μεγεθύνονται για όλους. Σε αντίθεση με το πρώτο «κύμα», μάλιστα, είναι μειωμένα και τα ψώνια των καταναλωτών, εξαλείφοντας έτσι κι ένα από τα «θετικά» που είχαν τα μίνι μάρκετ την περίοδο της άνοιξης.
Τεύχος 30
 Η φετινή φθινοπωρινή σαιζόν μπήκε με το δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορωνοϊού να βρίσκεται σε εξέλιξη κι ουδείς γνωρίζει τι κατάσταση θα έχουμε μπροστά μας.
Το σίγουρο είναι πως έχει προκληθεί σημαντική ζημιά στην οικονομία και για τον λόγο αυτό το «Mini Market & Μικρή Λιανική» ήρθε σε επαφή με φορείς και παράγοντες της αγοράς, με στόχο να δώσει την εικόνα της, αλλά και συμβουλές για την καλύτερη διαχείριση της κρίσης. 
Τεύχος 29
O κορωνοϊός και τα προβλήματα που δημιούργησε στον τουρισμό της Ελλάδας έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα σε ολόκληρη την αγορά. Τα μίνι μάρκετ ήταν στην πλειονότητά τους από τους ευνοημένους της καραντίνας, αλλά σύμφωνα και με το σχετικό ρεπορτάζ του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική», η κίνηση έχει ήδη επιστρέψει στα συνηθισμένα, με νέες προκλήσεις να βρίσκονται μπροστά στους επαγγελματίες της αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό, στο 29ο τεύχος του περιοδικού καταγράφουμε και τις νέες τάσεις που φαίνεται να δημιουργούνται στη μικρή λιανική, με την άνοδο των ελληνικών προϊόντων, αλλά και των καινοτόμων ιδεών, όπως τα μίνι μάρκετ - εστιατόρια που έχουν αρχίσει να καθιερώνονται στο εξωτερικό.
Τεύχος 28
 Η Ελλάδα, μαζί με ολόκληρο τον πλανήτη, αντιμετώπισε μία πρωτοφανή περίοδο με την πανδημία του κορωνοϊού και την καραντίνα των πολιτών, η οποία επηρέασε σε τεράστιο βαθμό και τις επιχειρήσεις. Στον τομέα των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής υπήρξαν θετικά κι αρνητικά αποτελέσματα, όπως ανέφεραν στο περιοδικό μας κι οι ίδιοι οι επαγγελματίες της αγοράς. Στα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν από τον κορωνοϊό έχει εστιάσει γενικότερα η συγκεκριμένη έκδοση του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική», στην οποία και θα βρείτε τις πρώτες έρευνες για την κατάσταση που διαμορφώθηκε σε σούπερ και μίνι μάρκετ αυτή την ιδιαίτερη περίοδο, αλλά και πολλά ακόμη ειδικά θέματα. 
Τεύχος 27
 Το ξεκίνημα της άνοιξης βρίσκει τα καταστήματα της μικρής λιανικής στο μεταίχμιο από τα προϊόντα του χειμώνα σε αυτά του καλοκαιριού, την ώρα που τα νηστίσιμα είναι μια περισσότερο ευκαιριακή επιλογή για κάποιους από εσάς, με περιορισμένο χρόνο εκμετάλλευσης. Κάπως έτσι, όμως, τα ράφια βρίσκονται διαρκώς σε… κίνηση, με διάφορους κωδικούς να περνούν από αυτά και, ως εκ τούτου, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, σας παρουσιάζουμε πλήθος προϊόντων που ίσως αξίζει να εξετάσετε κατά τη διάρκεια αυτής της κατανομής.
Τεύχος 26
 Το 2020 αυξάνει τις προσδοκίες για τη βελτίωση των οικονομικών δεδομένων στις επιχειρήσεις, με αρκετές φορολογικές ελαφρύνσεις να έχουν ήδη «περάσει» από τη νέα κυβέρνηση, δημιουργώντας ελπίδες για μεγαλύτερα κέρδη και στον «ταλαιπωρημένο» κλάδο της μικρής λιανικής. 
Στο πλαίσιο αυτό, στο 26ο τεύχος του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική» εστιάζουμε σε αυτό το στόχο, παρουσιάζοντας νέες ευκαιρίες για τα καταστήματα, αλλά κι εξηγώντας τι ισχύει με το μείζον ζήτημα των λεγόμενων έξτρα προμηθειών σε κάρτες κινητής τηλεφωνίας, τσιγάρα και γενικά στα POS. Πρόκειται για ένα ζήτημα που μας έχετε θέσει πολλοί από εσάς κι έτσι το αναλυτικό ρεπορτάζ μας φιλοδοξεί να σας δώσει όλες τις απαντήσεις
Τεύχος 25
 Η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς πλησιάζει κι είναι μία καλή ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε τη… διάθεση των καταναλωτών για ψώνια. Είναι η καλύτερη περίοδος για να ενισχύσετε -όσο έχετε τη δυνατότητα- τα ράφια των καταστημάτων σας, προσφέροντας τις περισσότερες δυνατές επιλογές. Στο πλαίσιο αυτό, στο 25ο τεύχος του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική» θα δείτε πολλά νέα προϊόντα από βασικές κατηγορίες, για να πάρετε ιδέες και να τσεκάρετε τι κινείται στην αγορά. Τα αφιερώματά μας αφορούν τα Ζυμαρικά, τα Αλλαντικά και τα Γαλακτοκομικά, τρεις κλάδους που παρουσιάζουν άνοδο κι ανανεώνονται διαρκώς, όσον αφορά την γκάμα των κωδικών τους.
Τεύχος 24
Η έναρξη της νέας σαιζόν είναι ιδανική, για να ενισχύσετε τα ράφια σας, ενόψει των επόμενων μηνών, και στο 24ο τεύχος μας θα δείτε πολλά νέα προϊόντα και προτάσεις για τα μαγαζιά σας. Τα αφιερώματά μας περιλαμβάνουν σημαντικούς κλάδους για τα μίνι μάρκετ, τα ψιλικατζίδικα και τα περίπτερα, όπως τα Snacks, η ποικιλία των οποίων αυξάνεται διαρκώς, τα Ζαχαρώδη που είναι το «δυνατό χαρτί» της μικρής λιανικής, τα Παιχνίδια, που έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους, αλλά και τα Καπνικά Προϊόντα, ο τζίρος των οποίων παραμένει μεγάλος.
Από εκεί και πέρα, το ρεπορτάζ «τρέχει», και στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, θα διαβάσετε για το νέο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με την ιχνηλασιμότητα στα τσιγάρα, αλλά και τον σάλο που έχει ξεσπάσει με το ηλεκτρονικό τσιγάρο.
Τεύχος 23
Στο τεύχος αυτό θα βρείτε πολλές προτάσεις για να αυξήσετε τη γκάμα των προϊόντων σας, αλλά και να μειώσετε τα έξοδά σας. Οι νέες τάσεις στην αγορά θέλουν και τους Έλληνες καταναλωτές να στρέφονται στην πιο υγιεινή διατροφή κι έτσι τα βιολογικά προϊόντα, τα vegan, αλλά και τα χωρίς γλουτένη, είναι κατηγορίες που θα πρέπει να εισέλθουν στο «ραντάρ» σας άμεσα.
Αξίζει να διαβάσετε και το μεγάλο μας αφιέρωμα στα αναψυκτικά, τα οποία και αποτελούν το Νο1 προϊόν ειδικά τώρα το καλοκαίρι, με τις επιλογές να αυξάνονται διαρκώς για τους επαγγελματίες της λιανικής. 
Τέλος, μη χάσετε στο συγκεκριμένο τεύχος, την έρευνα αγοράς που πραγματοποίησε το περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική, στους εναλλακτικούς παρόχους ενέργειας. Η πλειοψηφία των μίνι μάρκετ φαίνεται ότι έχει ήδη «φύγει» από τη ΔΕΗ, καθώς υπάρχει οικονομικό όφελος, το οποίο ακόμη κι όταν δεν είναι μεγάλο, δεν παύει να αποτελεί περιττή δαπάνη, αν κάποιος επιλέξει τον δημόσιο πάροχο.
Τεύχος 22
 Βρισκόμαστε πια μια «ανάσα» από την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, η οποία αλλάζει τα δεδομένα για πολλά μίνι μάρκετ, ειδικά σε παραθαλάσσιες περιοχές και νησιά, που στην Ελλάδα δεν είναι και λίγα. Τα προϊόντα ψυγείου έχουν, πλέον, τον πρώτο λόγο κι αποτελούν σημαντικό «όπλο» για την προσέλκυση καταναλωτών στα καταστήματά σας. Για τον λόγο αυτό, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, έχετε τη δυνατότητα να διαβάσετε αναλυτικά αφιερώματα για τις δύο κορυφαίες προϊοντικές κατηγορίες του τζίρου σας σε αυτό το διάστημα, τις μπίρες και τα παγωτά.
Παράλληλα, μη χάσετε το μεγάλο μας αφιέρωμα στα Sugar Free Drinks, τα ροφήματα δηλαδή χωρίς ζάχαρη, τα οποία κι έχουν αρχίσει να αυξάνονται στα ράφια, τόσο λόγω της νέας νομοθεσίας όσο και της «στροφής» των καταναλωτών προς αυτά.
Τεύχος 21
Ο χειμώνας τελείωσε και σιγά σιγά περνάμε στην καλοκαιρινή περίοδο, η οποία είναι πάντα καλύτερη και για τα δικά σας καταστήματα, τα οποία κι ενισχύουν τις πωλήσεις ψυγείου κι όχι μόνο.
Στο πλαίσιο αυτό, τα δύο μεγάλα μας αφιερώματα σε αυτό το τεύχος έχουν να κάνουν με το νερό και τη νέα επιλογή του vitamin water, ενώ ειδική μνεία γίνεται στο κρύο τσάι και τον κρύο καφέ. Προϊόντα, δηλαδή, που καταγράφουν ανοδική τάση, αντικαθιστώντας παραδοσιακά αναψυκτικά με ζάχαρη, καθώς πολλοί καταναλωτές στρέφονται πια σε πιο υγιεινές επιλογές. Επίσης, σας παρουσιάζουμε πολλά νέα προϊόντα, καθώς στην έκθεση Athens Cannabis 2019 καταγράψαμε νέες επιλογές για μίνι μάρκετ. Και, βεβαίως, με τη Food Expo 2019 να βρίσκεται προ των «πυλών», σας δίνουμε μία… γεύση, για όσα μπορείτε να βρείτε εκεί, από τις 16 έως τις 18 Μαρτίου 2019.
Τεύχος 20
 Tο νέο έτος δημιουργεί, όπως πάντα, προσδοκίες για καλύτερες ημέρες και στα καταστήματά σας. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική εστίασε στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας σε νέες κατηγορίες προϊόντων, αλλά και τάσεις που δείχνουν το μέλλον και σας επιτρέπουν να... προλάβετε τις εξελίξεις, αλλά και να σχεδιάσετε ίσως την επόμενη ημέρα για το κατάστημά σας.
Έτσι, στο πρώτο τεύχος του 2019 υπάρχουν αφιερώματα για τη νέα αγορά φυτικών ροφημάτων, αλλά και για τις υπερτροφές ή superfoods, που έχουν αρχίσει να κερδίζουν τη θέση τους στο ράφι και της μικρής λιανικής, αφού η ζήτηση για τέτοιου είδους προϊόντα αυξάνεται διαρκώς.
Επίσης, μια καταγραφή των λογισμικών της αγοράς, που εξειδικεύονται πλέον και στα μίνι μάρκετ, θα σας δώσει ιδέες για την καλύτερη διαχείριση της επιχείρησής σας. 
Μη χάσετε όμως και την παρουσίαση της Viva Wallet, η οποία και υπόσχεται να λύσει ένα τεράστιο πρόβλημα για εσάς τους ιδιοκτήτες καταστημάτων, αφού προσφέρει μηδενική προμήθεια στα POS και τις αγορές μέσω καρτών.
 
Τεύχος 19
Tο τεύχος αυτό περιλαμβάνει αφιέρωμα για την αγορά των παιχνιδιών και τις εταιρείες που τα προμηθεύουν στα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα.
Παράλληλα, μπορείτε να διαβάσετε αντίστοιχα θέματα για τα καπνικά και τα αξεσουάρ τους, τις νέες συσκευασίες που έρχονται στα ράφια σας, αλλά και τα ζυμαρικά, στα οποία φαίνεται ότι έχουν στραφεί τα τελευταία χρόνια της κρίσης οι Έλληνες, σύμφωνα και με τις σχετικές έρευνες της αγοράς.
Από εκεί και πέρα, το περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική, όπως και το minimarketmag.gr έδωσαν το παρόν σε δύο πολύ σημαντικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η έκθεση του κλάδου μας πραγματοποιήθηκε φέτος υπό την ονομασία Market Expo και Έκθεση Περίπτερο και πολλοί επαγγελματίες της αγοράς πέρασαν κι από το δικό μας χώρο, μέσα στο Metropolitan Expo, ενώ στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, θα διαβάσετε όλα όσα συνέβησαν, αλλά και όσα μας είπαν οι εκθέτες και εν δυνάμει προμηθευτές σας. Δικό μας απεσταλμένο είχαμε όμως και στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών στο Παρίσι, τη Sial 2018, όπου πολλές ελληνικές επιχειρήσεις ξεχώρισαν με τα προϊόντα τους.
Τεύχος 18
 Με νέα ονομασία, η Market Expo & Περίπτερο –πια– διεξάγεται φέτος από 5 έως 7 Οκτωβρίου, με αρκετούς νέους εκθέτες από ολόκληρη την Ελλάδα. Στο τεύχος, λοιπόν, που κρατάτε θα βρείτε έναν αναλυτικό οδηγό για όσα μπορείτε να δείτε ως επισκέπτες της έκθεσης, αλλά και να πάρετε μια «γεύση» για όσα θα παρουσιαστούν εκεί σε περίπτωση που δεν καταφέρετε να δώσετε το «παρών».
Από εκεί και πέρα, στο 18ο τεύχος του «Mini Market & Μικρή Λιανική», έχουμε αναδείξει μία σειρά από επιχειρηματικές προτάσεις που έχουν αρχίσει να «ανθίζουν» στη χώρα μας, όπως τα μίνι μάρκετ που προσφέρουν και καφέ takeaway.
Αξίζει, επίσης, να διαβάσετε το αφιέρωμά μας στα snacks, τα οποία αποτελούν κατεξοχήν προϊόντα για τα μίνι μάρκετ, αλλά και τα ρεπορτάζ μας για τις νέες τραπεζικές υπηρεσίες και προϊόντα που αφορούν μικρούς επιχειρηματίες.
Τέλος, όπως κάθε φορά, έχουμε συνομιλήσει με ανθρώπους της αγοράς, που έχουν σημαντικά πράγματα να πουν για την αγορά και τις εταιρείες τους, παρουσιάζοντάς σας νέα προϊόντα που μπορείτε να τοποθετήσετε και στα ράφια σας.
Τεύχος 17
Στο 17ο τεύχος του περιοδικού Mini Market & Μικρή Λιανική, μπορείτε να διαβάσετε αφιερώματα για τα Αναψυκτικά, το Νερό, αλλά και το νέο
Τεύχος 16
Στο τεύχος αυτό μπορείτε να διαβάσετε αφιερώματα για τα Ενεργειακά Ποτά, καθώς και για τα προϊόντα Pet Food, τα οποία αποτελούν σίγουρα μία κατηγορία που χρήζει καλύτερης αξιοποίησης. Επίσης, ένα εκτενές αφιέρωμα για τις Μικρές Ζυθοποιίες, που έχουν αρχίσει να… φυτρώνουν πια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, σας παρουσιάζει γνωστές και άγνωστες νέες ετικέτες, που ίσως αξίζει να δοκιμάσετε στα ψυγεία σας.
Από εκεί και πέρα, στο τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, θα ενημερωθείτε και για την επιτυχημένη έκβαση της έκθεσης Food Expo 2018, που μαζί με την Oenotelia, αναδείχτηκε φέτος σε διοργάνωση ευρωπαϊκών προδιαγραφών, προσελκύοντας μεταξύ άλλων και πάνω από 4.000 επαγγελματίες από την αγορά των μίνι μάρκετ και γενικότερα του λιανεμπορίου.
Τέλος, «must read» είναι τα ρεπορτάζ μας για τις εξελίξεις στο μείζον ζήτημα των POS, που έχουν φέρει ανισορροπία στον κλάδο της μικρής λιανικής, αλλά και για τις αλλαγές που πρέπει να προσέξετε στις φορολογικές δηλώσεις του 2018.
Τεύχος 15
Στο τεύχος αυτό, μπορείτε να ενημερωθείτε για όλες τις εξελίξεις γύρω από το μείζον ζήτημα της χρήσης POS, το οποίο και φαίνεται να απασχολεί όλους σε μεγάλο βαθμό. 
Επιπλέον, θα διαβάσετε ένα εκτενές ρεπορτάζ με τις πρώτες αντιδράσεις και τα αποτελέσματα της επιβολής του περιβαλλοντικού τέλους για τις πλαστικές σακούλες, ενώ ο οικονομικός μας σύμβουλος, σας ενημερώνει για τις δύο νέες ρυθμίσεις για την εξόφληση οφειλών, στο δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Επίσης, μια σειρά από αφιερώματα για τα προϊόντα που μπαίνουν σε πρώτο πλάνο στα καταστήματά σας αυτή την εποχή, έχουν ως στόχο να σας ενημερώσουν, αλλά και να σας δώσουν ιδέες για την καλύτερη αξιοποίησή τους και την αύξηση των κερδών σας.
Τα Σαρακοστιανά, οι μπάρες δημητριακών, αλλά και κυρίως τα παγωτά, είναι τα «όπλα» σας τις ημέρες που διανύουμε και εμείς σας παρουσιάζουμε όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε γύρω από αυτά. 
 
Τεύχος 14
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Πλημμύρες: Ολοκληρωτική καταστροφή στη Δυτική Αττική

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Απαραίτητο γρανάζι στο λιανεμπόριο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Αναπτήρες και ασφάλεια
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 9ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού
ΑΦΙΕΡΩΜΑ Αλλαντικά Οι Έλληνες προτιμούν τα εγχώρια αλλαντικά
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ICAP: Ανέκαμψε η παραγωγή ασφαλίστρων στη χώρα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ «All in store» στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης
ΑΦΙΕΡΩΜΑ Ζαχαρώδη Προϊόντα Οι καραμέλες δεν γνωρίζουν κρίση
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Υγιεινά σνακ από την Naturetech
ΕΡΕΥΝΑ Πολυκαναλικές τάσεις στις αγορές τους οι Έλληνες
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ MARKETING Inbound Marketing: Η σωστή digital προώθηση
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Η Augmented Reality ...και στο μίνι μάρκετ της γειτονιάς
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Το περίπτερο σε άλλες εποχές
ΕΡΕΥΝΑ ΙΕΛΚΑ Το τέλος της πλαστικής σακούλας
Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ Σούλα Σπυροπούλου, Αργυρούπολη
Τεύχος 13
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Φάρμακα στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος

ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Γάλα, γιαούρτι και τυρί: Αυξομειώσεις στις πωλήσεις τα τελευταία χρόνια
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Ποτοποιία ΑΙΓΑΙΟΝ: Η παράδοση συναντά τη δημιουργία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ηλεκτρονικά τσιγάρα «Be Posh»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Είδη ατομικής υγιεινής: Πάντα σε ζήτηση από τους καταναλωτές. 
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ Θανάσης Ντούτσης: «Δύσκολα τα χρόνια της κρίσης»
ΑΦΙΕΡΩΜΑ SNACKS Μεγαλώνει η ποικιλία των snacks
ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ Καλαθάς: Βιολογικός καπνός
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Το μέλλον του ντελίβερι
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Η ελληνική ιδέα των περιπτέρων στο εξωτερικό
ΕΡΕΥΝΑ ΙΕΛΚΑ Η χρησιμότητα των Web Analytics στο σύγχρονο λιανεμπόριο
Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ Νίκος Νικολόπουλος & Ναταλί Μαρίνα Δούλου - Μοσχάτο
Τεύχος 12
ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ 1 χρόνος Mini Market & Μικρή Λιανική
Ένας χρόνος πέρασε από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το πρώτο τεύχος του Mini Market & Μικρή Λιανική. Το ταξίδι του περιοδικού μέσα στη χρονιά ήταν άκρως ενδιαφέρον, καθώς μέσα από τις δικές σας παρατηρήσεις και συμβουλές μάθαμε πολλά πράγματα για τον κλάδο της μικρής λιανικής.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ Έκθεση Super Market, Mini Market & Περίπτερο
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ Καφές, Τσάι, Σοκολάτα: Τα νέα στην αγορά ροφημάτων 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Συσκευασμένα γλυκά: Ποικιλία για τους πελάτες σας

Επιπλέον:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Mercedes-Benz Επαγγελματικά αξιόπιστα αυτοκίνητα
ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΟΓΟΙ Pom Star: Ένας χυμός αστέρι
ΕΡΕΥΝΑ ΙΕΛΚΑ Αύξηση στις αγορές… με μειωμένες δαπάνες
Τεύχος 11
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Έκθεση Super Market, Mini Market και Περίπτερο
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ Διατήρηση της τιμής σε χαμηλά επίπεδα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ  Οι νέες τάσεις στο χώρο των παιχνιδιών
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Γιώργος Γεροβασιλείου: Σαλάτες ΑΛΦΑ ποιότητας
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΚΡΑΣΙ Το κρασί… κρασάκι αν δεν κοπεί ο ΕΦΚ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Κρύος καιρός: Προϊόντα πρώτης γραμμής για τη συγκεκριμένη περίοδο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ Τιμοθέα: Το σημείο αναφοράς του Νέου Ψυχικού
SUCCESS STORY Pal Electronic Cigarettes: Το shop-in-shop που έκανε τη διαφορά
ΑΦΙΈΡΩΜΑ ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ Ανοδική η εγχώρια αγορά 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Νέοι κανόνες σε διακίνηση-εμπορία προϊόντων
ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ PROFILE Μάκης Τσιούδης: Ποιότητα και συμφέρουσα τιμολογιακή πολιτική
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Απολύμανση: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε!
ΕΡΕΥΝΑ ΙΕΛΚΑ Χαμηλές οι τιμές στα τρόφιμα
ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ Thirsty Fruits: Αποξηραμένα φρούτα
ΕΡΕΥΝΑ Αγοραστική εμπειρία καταναλωτών: Θετική στην πλειοψηφία της
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ MARKETING Παράγοντες επιρροής καταναλωτή
ΕΡΕΥΝΑ Πλαστική σακούλα: Έρχεται το τέλος της;
Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ Δημήτρης Δροσάκης – Θεσσαλονίκη 
Τεύχος 10
 ΡΕΠΟΡΤΑΖ Ασφάλειες: Προστασία από τα «κακώς κείμενα»

 ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ: Η γλυκιά απόλαυση που πάντα ζητούν οι καταναλωτές
 ΡΕΠΟΡΤΑΖ  Αλαλούμ με τα POS: Εν αναμονή διευκρινίσεων η τοποθέτησή τους στα μίνι μάρκετ
 ΡΕΠΟΡΤΑΖ Αποξηραμένα φρούτα: Εύκολη επιλογή για σνακ
 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ Market Center: Στόχος η διαφορετικότητα
 ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΛΑΔΙ: Άνοδος στην τιμή του ελαιολάδου
 ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ Μέλι Σίθων: Ένα ποιοτικό μέλι που κάνει τη διαφορά
 ΡΕΠΟΡΤΑΖ Σχολικά είδη: Προτάσεις για τους μικρούς πελάτες σας
 ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ PROFILE ΑΦΟΙ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ: Άμεση εξυπηρέτηση και αξιοπιστία!
Τεύχος 9
Στη θεματολογία του διπλού μας τεύχους θα διαβάσετε για τα Cash & Carry που υπάρχουν στην Ελλάδα και τα προϊόντα που διαθέτουν, καθώς και μια έρευνα αγοράς για τις ταμειακές μηχανές, για αυτούς που θέλουν να αναβαθμίσουν το σύστημα που έχουν ή απλώς για αυτούς που σκέφτονται να κάνουν μια νέα αγορά. Επίσης, θα δείτε ενδιαφέροντα χρηστικά ρεπορτάζ, που αφορούν τους αποθηκευτικούς χώρους, αλλά και το βάψιμο του μαγαζιού σας. Δεν θα μπορούσε να λείπει μια αναφορά για τη νέα μανία που λέγεται spinners, ενώ θα διαβάσετε και άκρως ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις από ανθρώπους του χώρου σας.
Τεύχος 8

Στο τεύχος Ιουνίου, με αφορμή την έναρξη του καλοκαιριού, ειδικά για τα καταστήματα που βρίσκονται σε παραθαλάσσιες και τουριστικές περιοχές, ερευνήσαμε τα προϊόντα που έχουν απήχηση και μπορούν να επιφέρουν επιπλέον κέρδος.
Άρρηκτα συνδεδεμένο με το καλοκαίρι είναι και το ούζο για τους Έλληνες καταναλωτές και γι’ αυτό αποφασίσαμε να σας ενημερώσουμε για την εικόνα της αγοράς αποσταγμάτων.
Εξίσου ενδιαφέροντα θα βρείτε και τα ρεπορτάζ για τους αυτόματους πωλητές καρτών κινητής τηλεφωνίας, καθώς και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που μπορείτε να ενσωματώσετε στους κωδικούς σας.
Τεύχος 7
 
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Paylink: Αύξηση των εσόδων σας με το brand της Western Union
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΜΠΙΡΕΣ: Μεγάλες και μικρές ζυθοποιίες της Ελλάδας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Intale Point: Λογισμικό για τη μικρή λιανική
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ: Σωτήρης Μυλωνάς: «Με κομμένα φτερά»
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ & ΧΥΜΟΙ: Ελληνικά προϊόντα με χαμηλές τιμές αναζητούν οι καταναλωτές
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Βιολογικά προϊόντα – Μια δοκιμή που αξίζει!
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Χάρης Μαυράκης: «Τα ελληνικά αποστάγματα στο έλεος της φορολογίας»
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΑΛΑ & ΓΙΑΟΥΡΤΙ: Σταθερή η αγορά γιαουρτιού… σε πτώση το γάλα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Χύμα προϊόντα – Μια νέα πρόταση
ΜΙΚΡΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Captain A – Παραδοσιακά ηδύποτα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Mini Market στο facebook
ΕΡΕΥΝΑ ΙΕΛΚΑ: Έτοιμα γεύματα – Ισχυρή αγορά
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: Τι πρέπει να προσέξουν στο Ε3 οι μικρές επιχειρήσεις
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: Εσείς ρωτάτε… οι ειδικοί απαντούν
Τεύχος 6
Aφιέρωμα: Παγωτό – Ένα προϊόν που δεν γνωρίζει ηλικία: Το δροσερό γλύκισμα με γεύση βανίλια, σοκολάτα, μπανάνα, φράουλα και εκατοντάδες άλλες γεύσεις κρατάει τα σκήπτρα όσον αφορά τις επιλογές των καταναλωτών τώρα που αρχίζει η άνοδος του υδραργύρου. Αναλυτικό αφιέρωμα στα είδη και στις εταιρείες παραγωγής και προμήθειας.
Ρεπορτάζ: Food Expo – Η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων & Ποτών: Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στην Ελλάδα, αλλά και τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη του είδους της στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης. Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία των εκθετών, αλλά και η προσέλευση των επισκεπτών. Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ.
Ρεπορτάζ: Μίνι μάρκετ ως Ταχυδρομικό Πρακτορείο: Όσες περισσότερες υπηρεσίες παρέχει ένα μίνι μάρκετ τόσο περισσότερο κόσμο προσελκύει. Βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τις «προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος» των ΕΛΤΑ, τις κατηγορίες αλλά και τις προϋποθέσεις ένταξης.
Μικροί Παραγωγοί – Μελισσοκομική Δωδεκανήσου: Η Μελισσοκομική Δωδεκανήσου ΑΕΒΕ είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και τυποποίησης προϊόντων Μέλισσας στα Δωδεκάνησα, καθώς και η μοναδική που παράγει το παραδοσιακό γλυκό της Ρόδου, το μελεκούνι. Βρείτε στο τεύχος Απριλίου εκτενές αφιέρωμα για τη «γλυκιά» εταιρεία της Ρόδου.
 
Επιπλέον:
Αφιέρωμα: Εξοπλισμός – Χρήσιμες συμβουλές
PONY X PRESS – Διανομή σε χίλια σημεία
Παρουσίαση: ASTRACARD 
 
Τεύχος 5
Στο τεύχος Μαρτίου του Mini-Market & Μικρή Λιανική μην χάσετε: 
Αφιέρωμα - Εμφιαλωμένα νερά: Μαζί με την άνοιξη έρχονται και οι πιο ζεστές μέρες και τη τιμητική τους έχουν τα εμφιαλωμένα νερά. Ένα πολύ σημαντικό προϊόν για κάθε mini-market λόγω της μεγάλης κατανάλωσης και του μεγάλου κέρδους που αφήνει.
Ρεπορτάζ - Ληστείες στα mini-market: Ποιά είναι η κατάσταση που βιώνουν καθημερινά οι ιδιοκτήτες και οι εργαζόμενοι των mini-market που αισθάνονται ανυπεράσπιστοι, και ποιές οι χρήσιμες συμβουλές της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ρεπορτάζ - Κάρτες Κινητής Τηλεφωνίας: Οι κάρτες κινητής τηλεφωνίας είναι από τα προϊόντα που συνδέουν τα σημεία μικρής λιανικής με το καταναλωτικό κοινό, αλλά η διάθεσή τους συμφέρει;
Μικροί Παραγωγοί - Δημήτρης Μητράκος - ΥΑΜΑΣ: Η καινοτομία παντρεύτηκε την παράδοση και δημιουργήθηκαν τα
Τεύχος 4
Στο τεύχος αυτό θα βρείτε προϊόντα για τη Σαρακοστή αλλά και αφιερώματα όπως τα ζαχαρώδη προϊόντα και τα αρτοπαρασκευάσματα. Επιπλέον, ένα χρήσιμο αφιέρωμα για τα καπνικά αξεσουάρ, ώστε να δείτε τις επιλογές που έχετε, ανάμεσα σε εκατοντάδες προϊόντα. Με αφορμή την πρόσφατη ληστεία σε μίνι μάρκετ στον Άγιο Παντελεήμονα πραγματοποιούμε έρευνα αγοράς για κάμερες ασφαλείας, ώστε να πάρετε μια ιδέα για το τι υπάρχει και θα διαβάσετε ένα ρεπορτάζ για βιβλία, με αφορμή σταντ που συναντήσαμε σε μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ. Τέλος, θα έχετε την ευκαιρία να δείτε έξυπνες ιδέες προώθησης και προβολής της επιχείρησής σας, αλλά και τι πρέπει να προσέξετε όσον αφορά παραβάσεις, για να αποφύγετε τα «τσουχτερά» πρόστιμα.
 
Τεύχος 3
Τo «Mini Market & Μικρή Λιανική» απευθύνεται στον επαγγελματία της αγοράς της Μικρής Λιανικής με στόχο την έγκυρη ενημέρωσή του όσον αφορά τα δρώμενα του χώρου.
Διαβάστε στο τρίτο τεύχος:
ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΩΝ & ΠΩΛΗΣΕΩΝ: Ένας χρήσιμος οδηγός με εταιρείες του χώρου
ΈΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ: Προϊόντα λογισμικού για την διαχείριση της επιχείρησης σας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Πειρατικά προϊόντα
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΙ & ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ ΣΗΜΑΤΩΝ: Πόσο ασφαλείς νιώθετε στο κατάστημα σας;
ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ: Μειώστε τα κόστη της ΔΕΗ
ΙΟΒΕ: Επιπτώσεις αύξησης τσιγάρων
ΕΣΠΑ: Επενδυτικά Προγράμματα για την λιανική 
Τεύχος 2
To «Mini Market & Μικρή Λιανική» απευθύνεται στον επαγγελματία της αγοράς της Μικρής Λιανικής με στόχο την έγκυρη ενημέρωσή του όσον αφορά τα δρώμενα του χώρου. 
Διαβάστε στο δεύτερο τεύχος:
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Κρασί
Πρώτη επιλογή των Ελλήνων καταναλωτών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:
Αυτόματοι πωλητές: Εναλλακτική ευκαιρία κέρδους
Παγκρήτια Τράπεζα
Μιλτιάδης Παυλής: «Είμαστε κοντά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Clever point
Δίκτυο για την εξυπηρέτηση διαδικτυακών αγορών
SUCCESS STORY: ΑΦΟΙ ΚΑΝΑΚΑ
Ρυζοπαραγωγοί τρίτης γενιάς
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Επιγραφές & Ταμπέλες
Το «πρόσωπο» του καταστήματος σας
MARKETING: Εξυπηρέτηση πελατών
Χρήσιμες συμβουλές για ευχαριστημένους καταναλωτές
Τεύχος 1
Το περιοδικό για τους επαγγελματίες του χώρου των Mini Markets 
To «Mini Market & Μικρή Λιανική» απευθύνεται στον επαγγελματία της αγοράς της Μικρής Λιανικής με στόχο την έγκυρη ενημέρωσή του όσον αφορά τα δρώμενα του χώρου. Στόχος της συντακτικής ομάδας είναι κάθε μήνα να ενημερώνει τον αναγνώστη για τις τάσεις και τα νέα προϊόντα της αγοράς, να προτείνει λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο επαγγελματίας του χώρου και να συμβάλλει τελικά στην αύξηση των εσόδων του και στη μείωση του κόστους του.
Στο πρώτο τεύχος: 
Αφιέρωμα: ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ POS – Τώρα τα βάζουμε όλοι! 
Συνέντευξη: Δημήτρης Παναγούλιας – Η «Ευρώπη» αλλάζει το τοπίο διανομής 
Ρεπορτάζ: Έκθεση Super Market, Mini Market & Περίπτερο 2016
Success Story: Καθολικά αποδεκτή η Green Cola
Θέμα: Μέτρα για το λαθρεμπόριο καπνού