Username
Password
Food Service

Το «Food Service» είναι το επαγγελματικό-επιχειρηματικό περιοδικό στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στον τομέα της μαζικής εστίασης, της βιομηχανίας και του εμπορίου τροφίμων και ποτών.
Εκδίδεται από το έτος 2000 και αποτελεί τον πιο αξιόπιστο και αντικειμενικό σύμβουλο για τους F&B Managers και τους επαγγελματίες της μαζικής εστίασης. Η ύλη και η θεματολογία του περιοδικού επικεντρώνονται στην αγορά του food service-catering, της επαγγελματικής εστίασης και του χονδρεμπορίου τροφίμων και ποτών.

Έναρξη Κυκλοφορίας:
2000

Συχνότητα Έκδοσης:
Διμηνιαίο

Αρχισυντάκτις:
Μάγδα Πειστικού

Τεύχος 150

Το θέμα εξωφύλλου αυτού του τεύχους είναι αφιερωμένο στη νέα γενιά μαγείρων που έχει ήδη κάνει αισθητή την παρουσία της στην εγχώρια εστίαση. Δέκα Millennials chefs και pastry chefs συστήνονται στο κοινό του περιοδικού, μοιράζονται τις ιστορίες τους και το όραμά τους για τη γαστρονομία. Λίγο πριν από το νέο έτος, η νέα γενιά δηλώνει παρούσα στις επαγγελματικές κουζίνες και δημιουργεί ένα κλίμα αισιοδοξίας ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες!

 
Τεύχος 149
 Το παρόν τεύχος φιλοξενεί έναν πρωτοπόρο της διεθνούς γαστρονομίας, τον Rene Frank, που πρόσφατα αναδείχθηκε ως ο καλύτερος pastry chef του κόσμου για το 2022. Οι απόψεις του αποτελούν σίγουρα τροφή για σκέψη, όχι μόνο ως προς το περιεχόμενο αλλά και ως στάση ζωής. Σεμνά και ταπεινά…
Τεύχος 148
 Στο παρόν τεύχος, το κεντρικό θέμα είναι αφιερωμένο στη σύγχρονη ελληνική ζαχαροπλαστική και στους ανθρώπους της, οι οποίοι έχουν γνώση, όραμα και διάθεση να δημιουργούν με συνέπεια και σεβασμό, προσφέροντας ολοκληρωμένες γευστικές εμπειρίες. Μιλούν για τις τάσεις και τις προκλήσεις της τέχνης που υπηρετούν και παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους. 
Τεύχος 147
 Οι πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις σε Ρωσία και Ουκρανία μονοπωλούν την επικαιρότητα, καθιστώντας οποιοδήποτε άλλο γεγονός λιγότερο άξιο αναφοράς. Αν και η αρχή του νέου έτους δημιούργησε προσδοκίες για ένα θετικότερο οικονομικό περιβάλλον, οι συνθήκες δείχνουν να μην επιτρέπουν γρήγορη αλλαγή του κλίματος προς αυτή την κατεύθυνση. Ο προβληματισμός εντάθηκε ακόμη περισσότερο εξαιτίας της ρωσο-ουκρανικής κρίσης που συνετέλεσε στην αύξηση του κόστους των πρώτων υλών. Αλεύρι, σιτηρά, μαγειρικά έλαια, κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν ήδη ξεκινήσει την ανοδική τους πορεία με καταναλωτές και επιχειρηματίες να εντοπίζουν τις πρώτες διαφοροποιήσεις στις τιμές πώλησης των αγαθών. 
Τεύχος 146
Στο παρόν τεύχος, το κεντρικό θέμα είναι αφιερωμένο στο σήμερα και ειδικότερα στο παρόν της ελληνικής γαστρονομίας φιλοξενώντας τις απόψεις τριών ανθρώπων του κλάδου. Την κεντρικό θέμα συνοδεύουν ρεπορτάζ για τα βιοδιασπώμενα προϊόντα, τις σάλτσες και τα dips, τα γλυκά του φθινοπώρου και μια συνέντευξη του διάστερου Νίκου Ρούσσου.
Τεύχος 145
 Στο τρέχον τεύχος του «Food Service» το θέμα του εξωφύλλου είναι αφιερωμένο στους μάγειρες που προσπαθούν να δημιουργούν καθώς και να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα σε διάφορους προορισμούς της Ελλάδας, πόλεις ή νησιά. Φιλοξενούνται πιάτα από τα μενού τους, τα οποία οι ίδιοι –σε πείσμα των καιρών– κατάφεραν να προετοιμάσουν έγκαιρα, σε μια σαιζόν που αναμένουν να είναι ελάχιστα καλύτερη από την περσινή κακή.
Τεύχος 144
H δυσάρεστη περιπέτεια της πανδημίας θα αφήσει «σημάδια» πίσω της. Η εστίαση σε όλο τον πλανήτη καταγράφει σημαντικές απώλειες. Στο παρόν τεύχος που κρατάτε στα χέρια σας, επιχειρήσαμε να καταγράψουμε τους «κραδασμούς» που προκάλεσε η πανδημία ανά τον κόσμο, αλλά και τους τρόπους που διαχειρίστηκαν την κρίση οι επαγγελματίες.
 
Τεύχος 143
 Ο καιρός πέρασε, οι προκλήσεις στη χώρα μας σε επίπεδο υγείας αντιμετωπίστηκαν εξαιρετικά αποτελεσματικά, η κοινωνία άντεξε, έστω κι εάν πληγώθηκε. Και να ’μαστε εδώ! «Ανοίγουμε και πάλι». O χρόνος για μια ακόμη φορά αναμένεται να αποτελέσει τον καταλυτικό παράγοντα ο οποίος θα «διευθετήσει» με τον δικό του, σκληρό ή όχι, έντονο ή ανεπαίσθητο τρόπο τις πολλές «ανορθογραφίες» που καταγράφονται και ταλαιπωρούν την αγορά, τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες εν γένει.
Τεύχος 142
 Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, η αναγκαιότητα για εκπαίδευση, κατάρτιση, γνώση κι εξυπηρέτηση αποτελεί πρωτίστως προϋπόθεση επιβίωσης και δευτερευόντως εύρυθμης λειτουργίας. Μια σύντομη περιήγηση να πραγματοποιήσετε σε 2-3 χώρους μαζικής εστίασης, θα διαπιστώσετε από πρώτο χέρι -την τραγική είναι αλήθεια- κατάσταση που επικρατεί στο ζήτημα του απασχολούμενου προσωπικού. Ερασιτεχνισμός στο έπακρο, άγνοια ακόμη και επί των βασικών στοιχείων, ανασφάλεια, εργασία -περίπου- με το ζόρι. Βέβαια, εάν προβείτε σε μια αναλυτική όσο κι ανεπηρέαστη προσέγγιση, θα διαπιστώστε πως τα πάντα εκκινούν κι εκπορεύονται από τους ίδιους τους επαγγελματίες. 
Τεύχος 141
 Στο τεύχος αυτό προσπαθούμε να σας βοηθήσουμε αποτελεσματικά, προκειμένου να πληροφορηθείτε, να διερευνήσετε, να ζυγίσετε και να κατασταλάξετε σχετικά με τις επερχόμενες σύγχρονες διεθνείς τάσεις, τον ρόλο του digital στη διαμόρφωση της νέας εστιατορικής σκηνής, τη σημασία της αειφορίας, τη δυναμική της φυτοφαγίας, τη σημασία της εκπαίδευσης, τη βαρύτητα που αναμένεται να παίξει ο αστάθμητος παράγοντας του προσωπικού των επιχειρήσεων κ.ο.κ.  
Τεύχος 140
 Tο καταναλωτικό κοινό έχει αναπτύξει τα γευστικά του κριτήρια, διαθέτει γνώση, ενημερώνεται, ζητά και τολμά!
Σε αυτό το πλαίσιο, καταγράφεται η ραγδαία άνοδος των εναλλακτικών, περισσότερο υγιεινών μορφών κρέατος, του veganism, της τοπικής παραγωγής, των πάσης φύσεως condiments που ενσωματώνουν κι αξιοποιούν λιγότερο επεξεργασμένα και περισσότερο φυσικά συστατικά
Τεύχος 139
 Στο ανανεωμένο αυτό καλοκαιρινό τεύχος του Food Service, θα βρείτε ενα εκτενές αφιέρωμα στις Σαλτσες και τα dressings, καθώς και μία αναλυτική παρουσίαση της νέας τάσης στο χώρο της vegan διατροφής με προϊόντα κρέατος χωρίς... κρέας, προϊόντα που έχουν ήδη έρθει στην Ελλάδα από δύο διανομείς.
Επιπλέον, το τεύχος αυτό είναι γεμάτο από νέες στήλες στις οποίες παρουσιάζονται άνθρωποι, εστιατόρια, τάσεις και προϊόντα, για τις οποίες θα θέλαμε την αποψή σας. που μπορείτε να στείλετε στο mail του περιοδικού, fs@compupress.gr
Τεύχος 138
 Χρονικά, το φετινό Πάσχα λειτουργεί (άτυπα) ως συνεκτικός δεσμός–πύλη της καλοκαιρινής περιόδου για τη συντριπτική πλειοψηφία των τουριστικών προορισμών της πατρίδας μας. Γιατί, μπορεί ορισμένες περιοχές να έχουν εισέλθει εδώ και λίγο καιρό στην καλοκαιρινή (διευρυμένη όσο και ζητούμενη για τους πολλούς) σαιζόν, εντούτοις η χώρα στο μεγαλύτερο μέρος της ετοιμάζεται να υποδεχτεί κατά το προσεχές χρονικό διάστημα αυτό που έχει αποδειχτεί στην πράξη ως το πλέον πολύτιμο περιουσιακό της στοιχείο σε επίπεδο εσόδων: το τουριστικό ρεύμα!
Τεύχος 137
Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουμε την αίσθηση πως ως εγχώρια αγορά κι εν γένει οικονομικό τοπίο βρισκόμαστε κάπου… in between, όπως συχνά–πυκνά αναφέρουν και οι Αγγλοσάξονες. Κάπου στο περίπου, εάν επιλέγαμε μια πιο ελεύθερη απόδοση ελληνιστί.  In between εκλογών, μέτρων, παροχών, περικοπών, σχεδίων για πορεία προς τα μπροστά, ανασχέσεων κι εμποδίων, καθυστερήσεων, εκτόξευσης κι ακινησίας.   Το in between δεν είναι απαραίτητα πάντοτε αρνητικό, καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις αναζητούμε τη χρυσή τομή, την κατάλληλη πορεία, το ανάλογο timing, ακόμη και τις ιδανικές –κατά το δυνατόν– συνθήκες. 
Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, το επιχειρείν, όπως κι ο τουρισμός κι οι πάσης φύσεως επενδύσεις πάντοτε επιζητούν μια αίσθηση ασφαλείας, σιγουριάς κι ηρεμίας σε κάθε… μέτωπο. Την ίδια στιγμή, εξαιρετικά χρήσιμη είναι κι η ύπαρξη μιας προοπτικής, και δη κατά το δυνατόν πιο ξεκάθαρης, η οποία κι εκτείνεται σε σημαντικό χρονικό βάθος, καθώς με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται μια συνέχεια, δίχως δυσάρεστες και κοστοβόρες ανατροπές.
Τεύχος 136
 Είθισται το τέλος μιας χρονιάς κι η «αυγή» μιας καινούργιας να αποτελεί το πλέον κατάλληλο σημείο, που η πλειοψηφία προβαίνει σε έναν (σύντομο, είναι αλήθεια) απολογισμό των 365 ημερών που πέρασαν και ταυτόχρονα «γεμίζει» τις… σελίδες της αισιοδοξίας της με όνειρα, στόχους, σχέδια και σκοπούς για τις καινούργιες 52 εβδομάδες που βρίσκονται μπροστά της. 
Τα τελευταία αρκετά χρόνια, κατά τα οποία και σοβεί η οικονομική κρίση, ένα από τα κυρίαρχα στοιχεία στο επιχειρηματικό σκηνικό είναι αυτό της μετριότητας. Έστω και… χρυσής! Δηλαδή, η λογική που ακούγεται ολοένα και συχνότερα είναι αυτή του: «Ε, ας καταφέρουμε να επιβιώσουμε και βλέπουμε…».
Λάθος! Και δη σοβαρό, το οποίο και δύναται να περιορίσει δραστικά τη μελλοντική προοπτική σας, η οποία εδράζεται στο σήμερα, στις κινήσεις και στους σχεδιασμούς σας. Παράλληλα, εγκυμονεί ο κίνδυνος να τεθεί ο –άτυπος– πήχης των προσδοκιών σας σε (βολικά) χαμηλά επίπεδα, συμπαρασύροντας ολόκληρο το οικοδόμημά σας προς τα κάτω.
Τεύχος 135
 Σ΄ αυτό το τεύχος, ο Πρόεδρος του ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς, μας μιλά για το Κέντρο Γαστρονομίας, το οποίο στεγάζεται στους χώρους του ΚΕΚ της ΓΣΕΒΕΕ στην Αθήνα. Ακόμα, θα βρείτε αφιερώματα για τα καταστήματα χονδρικής Cash & Carry, τα οποία κατόρθωσαν να εξελιχθούν εν μέσω κρίσης και συνεχίζουν να αποτελούν μία
Τεύχος 134
 Έφτασε η στιγμή που (σίγουρα) πολλοί από εσάς αναμένατε με προσμονή, αδημονία και αγωνία. Η θερινή, και έντονη τουριστική περίοδος, η οποία, όπως και συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, αναμένεται να κινηθεί σε ακόμη πιο υψηλά επίπεδα εν συγκρίσει με τα αμέσως προηγούμενα έτη και καλοκαίρια. 
Τεύχος 133
Horeca 2018: Citius, altius, fortius
4+1 τάσεις της επόμενης εστιατορικής ημέρας
“Γλυκιά” απόλαυση ολόκληρη την ημέρα!
Στον… αστερισμό του GDPR
Φρέσκα βότανα στην κουζίνα σας
Λεφτά υπάρχουν! Βρίσκονται στις αποθήκες σας
Το νέο burger διεκδικεί την θέση του στην αγορά
Eataly: Πρωτοποριακή προσέγγιση ενός κεντρικού concept
Η εστιατορική σκηνή διέρχεται κρίση ταυτότητας
9+1 Do’s και Don’ts
Ποια τα “μυστικά” των food stylists
Αλλάζει (και πόσο) το marketing στο μέλλον;
 
Τεύχος 132
Πάντοτε, η συγκεκριμένη χρονική περίοδος αποτελεί ιδανικό σημείο για μια “βαθιά βουτιά” στα εσώψυχά μας, για περισυλλογή, για πολλαπλές σκέψεις, για σχεδιασμούς της επόμενης ημέρας, για την αναζήτηση σημείων… στήριξης με το βλέμμα στο μέλλον, για την στοχοθέτηση νέων προκλήσεων, για αυτοκριτική και την ταυτόχρονη επισήμανση τρωτών σημείων, αστοχιών, αλλά και αναποτελεσματικών κινήσεων και ενεργειών που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της χρονιάς που… φεύγει και φυσικά το πώς θα αποφευχθούν σε αυτόν που έρχεται.  
Τεύχος 131
 Κρατάτε στα χέρια σας ένα πλήρως ανανεωμένο τεύχος του Food Service, το οποίο, όπως και οι υπόλοιπες επαγγελματικές εκδόσεις της Compupress Α.Ε., εισέρχεται στην… 2.0 εποχή. Περισσότερα προσεχώς!
Τεύχος 129
Tο τρέχον τεύχος έχει ως κεντρικό του θέμα τέσσερις  γυναικείες ιστορίες μαγειρικής, προσπαθώντας να δώσει απάντηση σε μία ερώτηση-στερεότυπο: «Η μαγειρική έχει ταυτότητα;». Ακόμη, ενημερωθείτε για την επικαιρότητα και για το όραμα της Θεσσαλονίκης ως γαστρονομικής πρωτεύουσας μέσω της τέχνης του φαγητού δρόμου, διοργανώνοντας το 1st Thessaloniki Street Food Festival. Τέλος, θα μάθετε τα πάντα για τα Φεστιβάλ Γαστρονομίας/Οίνου. 
 
Καλή ανάγνωση! 
 
Τεύχος 128
 Η Ελλάδα στα μενού του κόσμου
Στο τρέχον τεύχος, τρεις ειδικοί στο χώρο του τουρισμού και της γαστρονομίας σε Ελλάδα και εξωτερικό αρθρογραφούν για το θέμα προσφέροντας τη δική τους οπτική για το μέλλον και τις προοπτικές της οικονομίας. Ακόμα, διαβάστε τα νέα της επικαιρότητας και ενημερωθείτε για το διαγωνισμό Young Chef 2016 και το Worldchefs Congress & Expο 2016. Τέλος, μάθετε πώς τα social media λειτουργούν ως μέσο προώθησης για τις επιχειρήσεις εστίασης.
Καλή ανάγνωση! 
Τεύχος 127
 Οι εξελίξεις στον κλάδο των super market είναι ραγδαίες με το 60% του τζίρου να συγκεντρώνεται σε πέντε αλυσίδες. Το Food Service ανοίγει τον φάκελο και πραγματοποιεί ρεπορτάζ το οποίο και παρουσιάζει στο παρόν τεύχος. Η υπόλοιπη θεματολογία του τεύχους είναι αφιερωμένη σε θέματα της επικαιρότητας, παρουσιάσεις νέων προϊόντων και ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις με τον Adam Kοντοβά και τον chef Ευρώπης Κωνσταντίνο Μουζάκη. 
 
Καλή Ανάγνωση!
Τεύχος 126
 Στο παρόν τεύχος του Food Service η καινοτομία και η επιχειρηματικότητα στην μαζική εστίαση έχουν τον πρώτο λόγο. Ποιες επιχειρήσεις άνοιξαν τον δρόμο στην εγχώρια επιχειρηματικότητα και ποια είναι η πραγματική έννοια της καινοτομίας; Οι απαντήσεις βρίσκονται στο θέμα εξωφύλλου  αυτού του τεύχους μαζί με την συνέντευξη του pastry chef Αλέξανδρου Αλεξίου, ένα αφιέρωμα στη διεθνή κουζίνα, νέα και ειδήσεις από τον εγχώριο κλάδο. 
Καλή ανάγνωση!
Τεύχος 125
 Το τελευταίο τεύχος του έτους είναι αφιερωμένο στις τάσεις των ροφημάτων το 2016. Τι πίνουν οι καταναλωτές το 2016; Ποιες είναι οι δημοφιλέστερες γεύσεις στα ροφήματα σε όλο τον κόσμο; Ένα εκτενές ρεπορτάζ με ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Στο ίδιο τεύχος φιλοξενούνται ιδέες για μάρκετινγκ, οι τελευταίες εξελίξεις στη νομοθεσία και ένα διαφορετικό άρθρο από τον chef Ben Provis!
Τεύχος 124
 
Burger. Το εξώφυλλο αυτού του τεύχους είναι αφιερωμένο στην αναβίωση ενός θρύλου! Από τις ΗΠΑ έως τη Σκωτία και από την Ιαπωνία έως την Ελλάδα, ο θρύλος δείχνει να αναβιώνει αποκτώντας νέους υποστηρικτές στο βωμό της ποιότητας και της απενεχοποιημένης εκτροφής του βόειου κρέατος.
Ακόμα, στο τεύχος αυτό θα διαβάσετε για τον Michito Kaneko, τον καλύτερο bartender για το 2015, για τον... ταλαιπωρημένο ΦΠΑ στην εστίαση, για ένα οδοιπορικό στην έκθεση Anuga 2015 στην Κολωνία, για την Νομοθεσία Τροφίμων και πολλά άλλα!
Τεύχος 122
Oι γευστικές προβλέψεις του 2015 αποτελούν το κεντρικό θέμα του τρέχοντος τεύχους. Το ρεπορτάζ παρουσιάζει τις πρώτες ύλες, πρωτότυπες και μη, που αναμένονται να κάνουν την εμφάνισή τους στις κουζίνες όλου του κόσμου τη φετινή χρονιά.  Ακόμη στη θεματολογία του τεύχους περιλαμβάνονται πρωτότυπες ιδέες για ελληνικό brunch αλλά και για μενού με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα τα οποία δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για το Food Service. Το τεύχος ολοκληρώνεται με τις συνεντεύξεις των διακεκριμένων Γιάννη Μπαξεβάνη, Renato Mekolli  και του απερχόμενου προέδρου της WACS, Gissur Gudmundsson.
Καλή Ανάγνωση!
 
Τεύχος 121
Στο τεύχος Δεκεμβρίου που κυκλοφορεί το κεντρικό θέμα  του περιοδικού είναι αφιερωμένο στα γλυκά των Χριστουγέννων. Pastry chef από όλη την Ελλάδα, συνδράμουν με τις γευστικές τους εμπνεύσεις γεμίζοντας το Food Service γεύσεις και αρώματα. Την θεματολογία του τεύχους συμπληρώνουν οι συνεντεύξεις των Διονύση Αλέρτα και Γιώργου Στυλιανιουδάκη ενώ κυρίαρχο ρόλο κατέχει η παρουσίαση της γαστρονομίας του Δήμου Αμφίπολης!
Καλές γιορτές και καλή Ανάγνωση!
Τεύχος 120
Η τέχνη που καταφέρνει να μετατρέψει την κολοκύθα σε  εντυπωσιακό γλυπτό.πριν οι δείκτες του ρολογιού δείξουν 12.00 παρουσιάζεται στο παρόν τεύχος του Food Service! To καλλιτεχνικό σκάλισμα έχει την τιμητική του και γίνεται θέμα εξωφύλλου ενώ η υπόλοιπη θεματολογία του τεύχους περιλαμβάνει βόλτες στο μουσείο σοκολάτας, στο Oktoberfest αλλά και στο Mount Athos Area KOUZINA, συνέντευξη με τον chef Μιχάλη Νουρλόγλου και μία έρευνα για τα παραδοσιακά Ελληνικά Προϊόντα Κρέατος. 


Καλή Ανάγνωση!
Τεύχος 119
Γευστικές και πρωτότυπες ιδέες για μεζέδες που «συνοδεύουν» ιδανικά το τσίπουρο είναι το κεντρικό θέμα του τεύχους 119. Επίσης στο παρόν τεύχος φιλοξενείται ο chef Δόξης Βεκρής, παρουσιάζονται οι τρέχουσες τάσεις στην μαζική εστίαση και μία σημαντική έρευνα για την πολυσυζητημένη γλουτένη. Η θεματολογία του τρέχοντος Food Service ολοκληρώνεται με ένα αφιέρωμα στους τρόπους υπολογισμού της αξίας ενός εστιατορίου αλλά και η παρουσίαση των καλύτερων εστιατορίων διεθνώς…Καλή Ανάγνωση! 
Τεύχος 118
Το παρόν τεύχος του Food Service αφιερώνει το κεντρικό του θέμα στις σούπες και στην αξιοποίησή τους από τους επαγγελματίες της εστίασης. Το εν λόγω πιάτο αποτελεί, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, ένα ανέλπιστο έσοδο για την επιχείρηση. Οι τρόποι αξιοποίησής του αλλά και ενδεικτικές προτάσεις παρουσιάζονται στο εν λόγω αφιέρωμα.
Τεύχος 117
Η τρούφα θεωρείται από πολλούς ως ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα υλικά στη σύγχρονη γαστρονομία.  Το τεύχος 117 του Food Service αφιερώνει το κεντρικό του θέμα στην τρούφα και στην ορθή αξιοποίησή της. Παράλληλα στο παρόν τεύχος φιλοξενούνται οι συνεντεύξεις του Έκτορα Μποτρίνι και του Γρηγόρη Χέλμη, μία έρευνα για το ελληνικό πρωϊνό, ειδήσεις από την επικαιρότητα και προϊοντικές παρουσιάσεις.
Τεύχος 116
Το παρόν τεύχος του Food Service φιλοξενεί στο θέμα εξωφύλλου του την ελληνική μπίρα. Εγχώριοι παραγωγοί από κάθε περιοχή της Ελλάδας, επενδύουν στην μικροζυθοποιία και κατακλύζουν την αγορά με μοναδικά προϊόντα μπίρας, μετατρέποντας το προϊόν σε νέο success story. Στην υπόλοιπη θεματολογία του τεύχους περιλαμβάνονται οι αποκλειστικές συνεντεύξεις των Γκίκα Ξενάκη και Μαρίνου Κοσμά, μία περιήγηση στην διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga, παρουσιάσεις νέων προϊόντων και ένα αφιέρωμα στον τοπικό οινικό πλούτο της Νεμέας.
Τεύχος 115
Οι γευστικές προτάσεις των ελληνικών εστιατορίων αποτελούν το κεντρικό θέμα του Food Service αυτού του μήνα. Περισσότερα από 30 εστιατόρια συμμετείχαν στην έρευνα της επιστημονικής ομάδας του περιοδικού, δίνοντας το στίγμα της νέας ελληνικής κουζίνας. Τοπικές πρώτες ύλες, ξεχωριστά υλικά και μοναδικοί συνδυασμοί αναδεικνύουν την εγχώρια γαστρονομία συντελώντας στην ενίσχυση της εθνικής οικονομίας. Η υπόλοιπη θεματολογία του τεύχους περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεντεύξεις των Άκη Πετρετζίκη και Michel Roux, άρθρο του Γ. Καββαθά και προτάσεις νέων προϊόντων. Καλή ανάγνωση!
Τεύχος 114
Το παρόν τεύχος του Food Service έχει ως κεντρικό του θέμα τη Νέα Ελληνική Κουζίνα. Ποιοι είναι οι κύριοι εκπρόσωποι της εγχώριας μαγειρικής σκηνής και κατά πόσο θα επαναφέρει την ελληνική κουζίνα στο διεθνή γαστρονομικό χάρτη; Ακόμη το τεύχος 114 του Food Service φιλοξενεί στις σελίδες του τις νέες πρωτοβουλίες ελληνικών φορέων για την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας αλλά και αφιερώματα στις διεθνείς εκθέσεις γαστρονομίας την τρέχουσα περίοδο.  Καλή σας ανάγνωση!!!
Τεύχος 113
Στο τελευταίο τεύχος του χρόνου, το Food Service παρουσιάζει όλες τις αλλαγές στη νομοθεσία για τις υπό ίδρυση επισιτιστικές επιχειρήσεις. Ακόμη, η θεματολογία αυτού του τεύχους φιλοξενεί ένα εκτενές ρεπορτάζ για την ασύρματη παραγγελιοληψία, έναν πλήρη οδηγό για γευσιγνωσία οίνου και μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση με τα γλυκά του χειμώνα. Τέλος όπως σε κάθε τεύχος του Food Service οι αναγνώστες του, μπορούν να ενημερωθούν για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στη διεθνή και εγχώρια εστίαση.
Τεύχος 112
Το κεντρικό θέμα αυτού του τεύχους είναι αφιερωμένο στις εθνικές κουζίνες της παγκόσμιας γαστρονομικής σκηνής με ορισμένες εξ αυτών να θεωρούνται σταθερές αξίες ενώ άλλες ως «ανερχόμενες δυνάμεις». Η υπόλοιπη θεματολογία, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ρεπορτάζ για τα μενού των Ολυμπιακών Αγώνων, ένα αφιέρωμα στο Ελληνικό Πρωϊνό, μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον chef του Μ.Βρεταννία, κ. Σωτήρη Ευαγγέλου, προτάσεις εξοπλισμού για τη μαζική εστίαση αλλά και ιδέες για μάρκετινγκ εστιατορίων εν μέσω κρίσης. Καλή Ανάγνωση και Καλό καλοκαίρι!
Τεύχος 111
Στο παρόν τεύχος του Food Service η καινοτομία και η επιχειρηματικότητα έχουν τον πρώτο λόγο. Πώς ένα εστιατόριο μπορεί να
Τεύχος 110
Η διεθνής επισιτιστική αγορά επηρεασμένη από τις αλλαγές στη διατροφή των καταναλωτών προτείνει γρήγορα, οικονομικά και «μικρά» γεύματα. Στο παρόν τεύχος του Food Service παρουσιάζεται η νέα αυτή τάση και προτείνονται εναλλακτικοί τρόποι εφαρμογής της στα ελληνικά εστιατόρια. Η υπόλοιπη θεματολογία του τεύχους περιλαμβάνει τα συχνότερα λάθη των εστιατορίων στην κοστολόγηση των πιάτων, τις τρέχουσες επιδοτήσεις για επισιτιστικές επιχειρήσεις και μια αποκλειστική συνέντευξη του David Kaplan,ο οποίος διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Τέξας την φιλοσοφία του φαγητού με τη βοήθεια αρχαίων ελληνικών κειμένων!
Τεύχος 109
Το πρώτο τεύχος του χρόνου είναι αφιερωμένο στην αρχαία ελληνική κουζίνα και στο πώς η ίδια μπορεί να συμβάλει στην δημιουργία ταυτότητας της ελληνικής εστίασης. Στην υπόλοιπη θεματολογία του τεύχους περιλαμβάνονται οι εκθέσεις τροφίμων και ποτών του 2012, ρεπορτάζ για το επώνυμο ελληνικό κρασί και για τα τρέχοντα επιδοτούμενα προγράμματα αλλά και μια συνέντευξη της Νταϊάνας Κόχυλα που θα συζητηθεί…
Τεύχος 108
Οι επιπτώσεις του νέου ΦΠΑ στη μαζική εστίαση έρχονται σε πρώτο πλάνο στο τεύχος Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου. Το Food Service πραγματοποίησε ρεπορτάζ στην ελληνική επισιτιστική αγορά και παρουσιάζει τις απόψεις των εκπροσώπων του κλάδου για το θέμα... Η θεματολογία του τεύχους περιλαμβάνει ακόμη πρόσφατες ειδήσεις από τη διεθνή αγορά, εμπορικά αφιερώματα, ιδέες για πρωτότυπα εστιατόρια και μια συνέντευξη του chef Νίκου Καραθάνου!
Τεύχος 107
Στo τεύχος Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου, οι επαγγελματίες chef, προβλέπoυν τις τάσεις των menu oι οποίες φαίνεται να επηρεάζονται από την ελληνική παράδοση... Στην υπόλοιπη θεματολογία του τεύχους περιλαμβάνονται η χειμερινή ανακαίνιση, τα επαγγελματικά αυτοκίνητα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και μια αποκλειστική συνέντευξη της Iron Chef των ΗΠΑ, Cat Cora!
Τεύχος 106
Με αφορμή τους Special Olympics που διοργανώθηκαν πρόσφατα στην Ελλάδα, το θέμα της προσβασιμότητας και των Α.με.Α. ήρθε και πάλι στην επικαιρότητα. Έτσι, το παρόν τεύχος του «Food Service» εστιάζει στους τρόπους που η ελληνική μαζική εστίαση μπορεί να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες (ως οφείλει) στην αναδυόμενη αυτή αγορά, η οποία στην Ελλάδα μόνο ξεπερνά τα 500.000 άτομα! Στην θεματολογία του τεύχους Ιουλίου-Αυγούστου, περιλαμβάνονται ακόμη προτάσεις έτοιμων γευμάτων, σαλατών και dressings, το ετήσιο αφιέρωμα για την τουριστική εκπαίδευση και συνεντεύξεις  διακεκριμένων Ελληνίδων chef. Καλή ανάγνωση!
Τεύχος 105
To εδεσματολόγιο ή menu του εστιατορίου μετατρέπεται σε εργαλείο μάρκετινγκ και αυξάνει τα έσοδα της επιχείρησης! Το τεύχος Μαϊου-Ιουνίου του Food Service, παρέχει χρηστικές και οικονομικές συμβουλές για απλές, εύκολες και γρήγορες αλλαγές στα μενού των εστιατορίων, τα οποία δεν πρέπει να θεωρούνται απλοί κατάλογοι παρουσίασης πιάτων αλλά αποδοτικά μέσα προβολής. Όπως κάθε μήνα, η θεματολογία του παρόντος τεύχους πλαισιώνεται από έρευνες αγοράς, ρεπορτάζ, προϊοντικές προτάσεις και συνεντεύξεις επαγγελματιών του κλάδους. Καλή ανάγνωση!
Τεύχος 104
Η μαγειρική τέχνη γίνεται θέμα τηλεοπτικών εκπομπών, συζήτησης και αντιπαράθεσης....Με αφορμή την αύξηση δημοτικότητας των εν λόγω εκπομπών, επαγγελματίες του χώρου παίρνουν θέση και μιλούν στο Food Service ξεκινώντας ένα νέο κύκλο συζητήσεων. Αλλα θέματα που απασχολούν την επικαιρότητα του κλάδου Τροφίμων και Ποτών, όπως είναι η μοναστηριακή γαστρονομία, η θερινή ανακαίνιση αλλά και η οικολογική μαγειρική φιλοξενούνται στο παρόν τεύχος μαζί με τάσεις και προτάσεις για τυροκομικά προϊόντα, σαρακοστιανά εδέσματα και προϊόντα παγωτού.
Τεύχος 103
To παρόν τεύχος του Food Service, φιλοξενεί πανελλαδική έρευνα σε επιχειρήσεις μαζικής εστίασης με στόχο την αποτύπωση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης στον κλάδο. Ποιά τα προβλήματα των επιχειρήσεων και πώς τα αντιμετωπίζουν οι chef; Οι απαντήσεις δίνονται στην πρώτη έρευνα που διεξάγεται στον κλάδο της μαζικής εστίασης για το νέο έτος. Αλλα θέματα που φιλοξενούνται στο Food Service Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου είναι οι κλαδικές εκθέσεις τροφίμων και ποτών σε όλο τον κόσμο, οι τελευταίες τάσεις στη συσκευασία των τροφίμων, το βιολογικό κρέας και η βιομηχανική ψύξη.
Τεύχος 102
Με τις γιορτές πρό των πυλών, το FOOD SERVICE, περιλαμβάνει εκτενές αφιέρωμα για τα εορταστικά κρασιά που προτείνουν οι Ελληνες παραγωγοί. Στο παρόν τεύχος, το περιοδικό πραγματοποιεί έρευνα αγοράς και παρουσιάζει τις τελευταίες τάσεις στα προϊόντα καφέ, αλλαντικών αλλά και στις στολές προσωπικού.
Ρεπορτάζ για τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά της μαζικής εστίασης μετά την καθολική απαγόρευση του καπνίσματος και πλήθος άλλων θεμάτων της επικαιρότητας φιλοξενούνται στο ίδιο τεύχος.
Τεύχος 101
Οι τελευταίες εξελίξεις στην αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων μεσούσης της οικονομικής κρίσης αλλάζουν το σκηνικό δίνοντας ταυτόχρονα το στίγμα της νέας εποχής στην επιχειρηματική κοινότητα. Ακόμη στο ίδιο τεύχος, παρουσιάζονται τα μενού του χειμώνα και οι νέες τάσεις στα εστιατόρια της Ελλάδας και της διεθνούς αγοράς. Τέλος, η χειμερινή ανακαίνιση, τα όργανα ελέγχου και τα συστήματα αυτόματης παραγγελιοληψίας είναι ορισμένα μόνο από τα θέματα που περιλαμβάνονται στο παρόν τεύχος.
Τεύχος 100
Το Food Service συμπληρώνει 100 τεύχη και με την ευκαιρία προχωρεί σε μια μεγάλη έρευνα για το πώς επηρέασε – και επηρεάζει – η οικονομική κρίση την ελληνική μαζική εστίαση. Στο ίδιο τεύχος θα βρείτε μια σειρά από θέματα που καλύπτουν όλο το εύρος του τομέα του food service στην Ελλάδα.
Τεύχος 99
Δημιουργήστε, οργανώστε και χωροθετείστε την ιδανική κουζίνα. Η μπίρα ανακάμπτει και ξεκινά θετικά το 2010. Ασφάλεια και υγιεινή στην παραγωγή και τη συσκευασία τροφίμων. Ο maitre της Natural Cuisine Pietro Leemann μιλά στο FS. Κατεψυγμένα τρόφιμα, μια λύση ανάγκης που έγινε αναγκαία λύση.
Τεύχος 98
 Ελληνικό κρασί: προοπτικές, ταυτότητα και πρόοδος μετ’  εμποδίων. Ο πρόεδρος του ΣΕΒΤ Ευάγγελος Καλούσης σε μια εφ’ όλης της ύλης  συνέντευξη. Ρεπορτάζ από την 23η έκθεση τροφίμων και ποτών. Η αγορά  του παγωτού και οι προοπτικές της. Αφιέρωμα στην θερινή ανακαίνιση. Το ελληνικό  τυρί σε τροχιά ανόδου.
Τεύχος 97
Η ελληνική εστίαση συνεχίζει να καπνίζει, επτά μήνες μετά τα αντικαπνιστικά μέτρα. Χρηματοδοτήσεις: πιο δύσκολη η εξεύρεση χρήματος για νέες επιχειρήσεις. GDA, η «ταυτότητα» των τροφίμων. Αφιέρωμα: βιομηχανική ψύξη. Χρυσή κουζίνα, νέο σύστημα πιστοποίησης/επιβράβευσης καταστημάτων εστίασης.
Τεύχος 96
Το τίμημα της ευημερίας. Αλλαγές στη διεθνή αγορά τροφίμων  λόγω του αναπτυσσόμενου κόσμου. Chef’s story: Guy Savoy.  Guest chef: Γιάννης Λουκάκος. Υγιεινή και διασφάλιση ποιότητας. Καφές και ροφήματα, επιλεγμένα προϊόντα. Πότε ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει το κρασί που παρήγγειλε.
Τεύχος 95
Οι γευστικές δοκιμές ως μοχλός αύξησης των πωλήσεων  εμφιαλωμένου κρασιού στα εστιατόρια. Somellier’s story:   Γιάννης Καϋμενάκης. Guest chef: Μάνος Ζουρνατζής. Η μάχη του Εσπρέσο ανάμεσα σε αλυσίδες  και ανεξάρτητα καφέ.. Finger  food, ευκαιρία για μεγάλα κέρδη. Σαμπάνια, η  αυτοκράτειρα πασών των εορτών.  
Τεύχος 94
Μεταμοντέρνα κουζίνα: Χημεία ή αλχημεία; Τα νέα δεδομένα της  σύγχρονης κουζίνας. Grant Achatz, ένας μάγος της κουζίνας. Γεωργιάννα Χιλιαδάκη, το νέο πρόσωπο της ελληνικής μαγειρικής τέχνης.  Αφιερώματα: αλλαντικά, φρέσκα ελληνικά κρασιά, επαγγελματικά οχήματα.