Page 66 - Food Service τ. 113

FOOD
Service
66
gourmet
club
ΔΙΜΗΝΙΑΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΓΙΑ THN ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑΣΗ KAI TH ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ
(015812)
Διευθύνων σύμβουλος:
Νίκος Μανούσος
Διεύθυνση marketing:
Λουκία Ταλιαδώρου
Διεύθυνση παραγωγής:
Ζοζέφ Φίλο
Διεύθυνση πωλήσεων:
Νίκος Κατσιμπάρος
Νομικός σύμβουλος:
Γιάννης Τζίφας
Υπεύθυνος λογιστηρίου:
Πέτρος Καρποδίνης
Λογιστήριο:
Ζαμπέτα Τούρλου, Ελίνα Ημερίδου
Κυκλοφορία:
Χρύσανθος Μαντούβαλος
Συνδρομές:
Ιωάννα Σιμήρη
Γραμματεία:
Άννα Μπαλτσαβιά
Εκτύπωση - Βιβλιοδεσία:
M. ΣΠΥΡΟΥ
ΛΟΧΑΓΟΥ ΔΕΔΟΥΣΗ 1 & ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 304 - 155 62 ΧΟΛΑΡΓΟΣ
T:
210 9238672-5
-
F:
210 9216847
-
E:
-
W:
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική, περιληπτική, κατά παράφραση ή διασκευή/απόδοση του περιεχομένου του Food Service, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό,
φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια της Compupress A.E., όπως ορίζει ο νόμος 2121/1993, η Διεθνής Σύμβαση της Βέρνης περί πνευματικής ιδιοκτησίας και οι κανόνες
Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Kίνα
Μετά την ανάδειξη της πόλης από την Unesco ως της πρώτης πε-
ριοχής της Ασίας που κατακτά τον τίτλο Πόλη της Γαστρονομίας,
τώρα οι τοπικοί φορείς επικεντρώνονται στο να διαδώσουν ακόμη
περισσότερο την τοπική κουζίνα. Το προάστιο Chengdu της πόλης
Sichuan κατέκτησε τον τίτλο το 2010, ενώ μόλις άλλη μία πόλη έχει
λάβει αντίστοιχη διάκριση, η Popayan στην Κολομβία, το 2005.
Η Chengdu είναι μία πόλη 13,5 εκατ. κατοίκων, οι οποίοι δηλώνουν
λάτρεις του φαγητού και της γαστρονομικής κουλτούρας.
Με ραγδαία ανάπτυξη σε επίπεδο υποδομών και επενδυτικά προ-
γράμματα από πλευράς της κυβέρνησης, η πόλη μέσα σε λίγα χρό-
νια δημιούργησε πρόσθετα έσοδα της τάξης των 13,7 δισ. γιουάν
(1,7
δισ. ευρώ περίπου). Τα κριτήρια για την αναγνώριση μίας πό-
λης ως Γαστρονομικής Πόλης από την Unesco είναι να διαθέτει μία
ιδιαίτερα ανεπτυγμένη κουζίνα, η οποία να είναι χαρακτηριστική
της περιοχής, να υποστηρίζεται από την τοπική μαγειρική κοινωνία,
να αξιοποιεί τους τοπικούς πόρους και να χρησιμοποιεί για την πα-
ρασκευή των πιάτων παραδοσιακές τεχνικές μαγειρικής.
Παράλληλα, μία πόλη, προκειμένου να αναγνωρισθεί από την
Unesco, θα πρέπει να έχει μακρά ιστορία στη διοργάνωση γαστρο-
νομικών εκδηλώσεων και να επιδεικνύει αφοσίωση στη διατροφική
εκπαίδευση των πολιτών της μέσα από προγράμματα σε σχολές
μαγειρικής.
Αγώνα για διεθνή αναγνώριση πραγματοποιεί τον τελευταίο χρόνο η πόλη Chengdu της Κίνας
προκειμένου να προσελκύσει μεγάλο αριθμό τουριστών λόγω της ιδιαίτερης κουζίνας της.
Chengdu: Νέο κέντρο της γαστρονομίας
Εκδότης:
Νίκος Μανούσος
Αρχισυντάκτης:
Μάγδα Πειστικού
Επιστημονικός συνεργάτης:
Γιώργος Παλησίδης
Ειδικοί συνεργάτες:
Νίκος Κρινής, Μαριάννα Μακρύγιαννη,
Αλέξανδρος Χαραλαμπόπουλος
Συνεργάτες:
Σπυριδούλα Ζέρβα, Aλεξία Γεωργάτου, Δημήτρης Μελένιος, Λυγερή Αγγελάκη
Υπεύθυνη Διαφήμισης:
Δέσποινα Προβιδάκη
Art director:
Μαίρη Λυμπέρη
Υπεύθυνος D.T.P.:
Βασίλης Ευσταθίου
D.T.P.:
Νατάσσα Αντωνιάδου, Θεοδώρα Λαμπρινού
Διόρθωση:
Αγγελική Ματζαβίνου
Πιάτα από την παραδοσιακή κουζίνα της Chengdu.