Page 64 - Food Service τ. 118

FOOD
Service
64
νέα
προϊόντα
Αυτόματος αποχυμωτής
φρούτων
H Α. & Δ. ΒΑΡΑΝΑΚΗΣ παρουσιάζει στους
επαγγελματίες της καφεστίασης και
στους ξενοδόχους το πλέον λειτουργικό
και ευέλικτο μηχάνημα της αγοράς, F-
compact, του ισπανικού οίκου FRUCOSOL.
Εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανο-
ξείδωτο ατσάλι, εξοπλισμένο με πλαστικό
δοχείο περισυλλογής απορριμμάτων.
Όμορφος σχεδιασμός με πορτοκαλί λε-
πτομέρειες, που μας δίνει τη δυνατότητα
να τοποθετήσουμε το μηχάνημα σε εμφα-
νές σημείο, ώστε να μπορεί ο καταναλω-
τής να βλέπει τη διαδικασία παραγωγής.
Ιδανικό για επιχειρήσεις που δεν έχουν
ευχέρεια χώρου και θέλουν να προσφέ-
ρουν ένα υγιεινό και υψηλής ποιότητας
προϊόν. Σε αντίθεση με τις μικρές του δια-
στάσεις (29x36x72,5cm) είναι ικανό να σας παρέχει μία σημαντική ποσότη-
τα προϊόντος (10-12 πορτοκάλια/λεπτό, διαμέτρου 70mm). Εύκολο και γρή-
γορο στον καθαρισμό ώστε να έχουμε πάντα το χώρο μας και το στύφτη μας
καθαρό κατά τη διάρκεια μίας απαιτητικής ημέρας!
H BAKEHELLAS
προτείνει νέες γεύσεις
cookies
Η BAKEHELLAS ακολουθώντας την αυθεντική αμερικανική συντα-
γή δημιούργησε 3 διαφορετικές γεύσεις σε cookies (βανίλια με
κομμάτια σοκολάτα, σοκολάτα με κομμάτια σοκολάτας και βρόμη
με σταφίδες). Απευθύνονται σε όλους τους επαγγελματίες πελά-
τες που θέλουν να έχουν φρεσκοψημένα και ζεστά cookies όποτε
τα χρειάζονται.
Nέο λαχταριστό
κουλούρι cheese cake
από την alfa!
Η alfa, η εταιρεία που oι καταναλωτές εμπιστεύονται καθημερινά για την
υψηλή ποιότητα και τη νοστιμιά των προϊόντων της, φέρνει ένα νέο, γλυ-
κό κουλούρι με διπλή γέμιση: cream cheese και μαρμελάδα με φρούτα
του δάσους! Σε συνδυασμό με την τριφτή ζύμη, το γευστικό αποτέλεσμα
θυμίζει ένα απολαυστικό, σπιτικό cheese cake! Φτιαγμένο, όπως πάντα,
με αγνά υλικά και σηματοδοτημένο με αναγνωρίσιμα σύμβολα ανώτερης
ποιότητας. Περισσότερες πληροφορίες για τα σύμβολα ποιότητας alfa
είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Νέα προϊόντα για την
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ –
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ Μ. ΑΒΕΕ
H γκάμα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΖΥΜΗΣ εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα
προϊόντα, προσφέροντας στους επαγγελματίες περισσότερες ευκαι-
ρίες προσέγγισης με τους απαιτητικούς καταναλωτές. Όλα τα προϊό-
ντα ακολουθούν τη φιλοσοφία που έχουν διαμορφώσει οι νέες συνθή-
κες καταναλωτικής συμπεριφοράς, για το πρωινό, το σνακ ή το ελα-
φρύ γεύμα στη δουλειά. Η παρασκευή τους διέπεται από τη φιλοσο-
φία της εταιρείας για προϊόντα υψηλής ποιότητας, με «προδιαγρα-
φές» την υγιεινή αλλά και τη νοστιμιά που ξεχωρίζει. Το σουσαμένιο
κουλούρι Θεσσαλονίκης (απλό ή γεμιστό), τα μίνι τριγωνάκια, τα μίνι
τριφτά (με 4 γεμίσεις), τα donuts, τα pretzels είναι ενδεικτικές κατη-
γορίες νέων προϊόντων τα οποία αποκαλύπτουν την επόμενη μέρα
στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ που αναπτύσσεται συνεχώς.