Food Service τ. 136

IDEAS 20 Το νέο γαστρονομικό trend κερδίζει έδαφος Brunch Όλο και περισσότερα νέα γαστρονομικά trends ξεπηδούν στο πιάτο του Έλληνα με τελευταίο κι ιδιαίτερα διαδομένο το brunch, το διαφορετικό είδος πρωινού που έχει κερδίσει την προτίμηση των foodies. Από τη Στέλλα Αυγουστάκη Β λέπετε με σνομπισμό αυτή την «αμερικανιά» που αριθμεί περισσότερo από 100 χρόνια στα πιάτα όλου του κόσμου; Με το παρόν άρθρο θα αλ- λάξετε γνώμη! Μπορεί οι foodies στη χώρα μας να το ανακαλύ- πτουν τα τελευταία χρόνια, όμως, στην κοινότητα των chef, το brunch, που ξεκίνησε στην Αγγλία τον 19 ο αιώνα κι έγινε διάσημο στις ΗΠΑ τη δεκαετία του 1930, αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά γευστικά πεδία, για να εκφράσουν την δη- μιουργικότητα τους, φτιάχνοντας νέες συνταγές. Αυτή τη στιγμή έχει δημιουργηθεί στην Αμερική –κι όχι μόνο– μια ολόκληρη βιομηχανία που αφορά αυτό το εξελιγμένης μορφής γεύμα που προέκυψε από το συν- δυασμό του πρωινού με το μεσημεριανό κι είναι πλήρως εναρμονισμένο με τις σύγχρονες τάσεις διατροφής, οδη- γώντας τους πελάτες σε μοναδικές γευστικές περιπέτειες.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=