Food Service τ. 136

4 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ �������������� 8 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Mark Moriarty: Τα αλκοολούχα ποτά καθορίζουν το σύγχρονο fooding�������������������������������� 14 Ο Mark Moriarty, Global Gastronomer της Diageo, «ανοίγει» τα χαρτιά του αποκλειστικά στο περιοδικό μας. IDEAS Brunch ��������������������������������� 20 Το νέο γαστρονομικό trend κερδίζει έδαφος. ΑΦΙΕΡΩΜΑ Εξοπλισμός κουζίνας σε χώρους μαζικής εστίασης ���� 22 Όταν οι επισκέπτες εστιατορίων δίνουν τα εύσημα στον chef, ξεχνούν ότι μέρος των συγχαρητηρίων πρέπει να δοθεί και στις εταιρείες που εξοπλίζουν την κουζίνα. Ζύμη ������������������������������������ 34 Έξι εταιρείες συγκεντρώνουν τα νέα προϊόντα που παρουσιάζουν στην αγορά της εστίασης, έχοντας ως βάση τη ζύμη. FORWARD THINKING Στην εποχή του experiential eating ������������� 42 Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δίνεται στην παροχή κι απόλαυση μοναδικών εμπειριών dining, σε σημείο τέτοιο που το κοινό δηλώνει διατεθει- μένο να πληρώσει παραπάνω, προκειμένου να τις βιώσει και να τις γευτεί. MARKETING Ζητούμενα επιτυχίας: Ανάπτυξη κι ευτυχισμένοι πελάτες �������������������������������� 48 3+1 «πρέπει» που οφείλετε να εφαρμόσετε ενόψει της προσθήκης online παραγγελειο- ληψίας. OPERATIONS Φοβάστε την πώληση;��������� 52 Μην αναμένετε, αλλά επιλέξτε «φουλ επίθε- ση», για να απευθυνθείτε στους πελάτες σας! ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Τα αλκοολούχα ποτά καθορίζουν το σύγχρονο fooding Ο Mark Moriarty, Global Gastronomer της Diageo, «ανοίγει» τα χαρτιά του αποκλειστικά στο περιοδικό μας. ΑΦΙΕΡΩΜΑ Εξοπλισμός κουζίνας σε χώρους μαζικής εστίασης Όταν οι επισκέπτες εστιατορίων δίνουν τα εύσημα στον chef, ξεχνούν ότι μέρος των συγχαρητηρίων πρέπει να δοθεί και στις εταιρείες που εξοπλίζουν την κουζίνα. 14 22

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=