Food Service τ. 136

Η πτυχή της διαθεσιμότητας του χρόνου παίζει καθοριστικό ρόλο στη σημερινή πραγματικό- τητα, κάτι που οφείλετε να λάβετε σοβαρά υπόψη σας, όταν θα αποφασίσετε να προ- σθέσετε την ιδιαίτερα κρίσιμη λειτουργία της online παραγγελιοληψίας στις παροχές σας. Διαδικασία, που χρήσιμο θα ήταν να μην την αντιμετωπίσετε ως… αναγκαίο –περίπου– κακό, αλλά ως έναν τρόπο να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, ικανοποιώντας ταυτόχρονα το πελατειακό σας κοινό. Προκειμένου να ακολουθήσετε – και δη με επιτυχία– μια τέτοια λογική, οφείλετε πρώτα να εφαρμόσετε μια σειρά από βήματα, ενέργειες και προπαρασκευαστικές πρακτικές, οι οποίες με τη σειρά τους θα σας… δείξουν τον δρόμο που θα σας οδηγήσει στα κέρδη. Θεωρείτε πως η online παραγγελιοληψία ταιριάζει με την επιχείρησή σας; Σε πρώτη φάση, θα πρέπει να καταγράψετε το επιχειρηματικό σας μοντέλο και να σημει- ώσετε τυχόν ιδιαιτερότητες που διακρίνουν τη λειτουργία σας. Εξυπακούεται πως, στις ημέρες μας, η διαδικασία της διαδικτυακής παραγγε- λίας φαγητού, είτε με τη μορφή του takeaway είτε του delivery, δεν εξαντλείται ή απευθύνεται αποκλειστικά στις επιχειρήσεις fast food. Κάθε άλλο! Μάλιστα, στην περίπτωση κατά την οποία η υφιστάμενη πελατεία σας έχει εμφανίσει και το ανάλογο ενδιαφέρον, είτε δυνητικοί πελάτες σας θα ενδιαφέρονταν να τη διαθέτετε, τότε από μόνη της η ζήτηση μπορεί να… ξεπληρώσει την όποια επένδυση απαιτείται εκ μέρους σας. MARKETING 3 + 1 «πρέπει» που οφείλετε να εφαρμόσετε ενόψει της προσθήκης online παραγγελειοληψίας Το στοιχείο της άνεσης (convenience) χαρακτηρίζει την καθημερινότητα σημαντικού ποσοστού του μέσου πληθυσμού. Σε αυτή τη λογική εντάσσονται η άμεση διαθεσιμότητα ενός… ωκεανού πληροφοριών και δεδομένων στα smartphones, η υλοποίηση πληρωμών με το πάτημα ενός κουμπιού, η παρακολούθηση on demand τηλεοπτικού προγράμματος κ.ο.κ. 48 Ζητήματα επιτυχίας: Ψηφιακή ανάπτυξη και ευτυχισμένοι πελάτες!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=