Food Service τ. 136

Προσπαθήστε, μέσω των μηνυμάτων σας, να προωθήσετε και να επισημάνετε τους όρους και τα χαρακτηριστικά της ευκολίας, της μοναδικότητας και της υψηλής ποιότητας των πιάτων σας, τη μο- ναδική υπηρεσία εξυπηρέτησης που παρέχετε κ.ά. Ακόμη πιο πειστική θα είναι η περίπτωση κατά την οποία θα φροντίσετε, ώστε να δικαιολογείτε, με συγκεκριμένα παραδείγματα ή αναφορές, την ορθότητα των επιχειρημάτων–προωθητικών μηνυμάτων σας. Μην αμελήσετε να προσφέρετε εκπτωτικά κουπόνια ή εν γένει πελατοκεντρικά προνόμια, ώστε να παρακινήσετε το καταναλω- τικό κοινό, είτε ανήκει στην υφιστάμενη πελατεία σας είτε όχι, να δοκιμάσει την επιλογή της online παραγγελιοληψίας. Τα… άγια social media Φροντίστε να χρησιμοποιήσετε όμορφες, «κα- θαρές» και εύκολες στον διαμοιρασμό φωτο- γραφίες των πιάτων σας, σχεδιάστε και υλοποι- ήστε διαγωνισμούς που θα έχουν διττό σκοπό, δηλαδή προσέγγιση συγκεκριμένου κοινού και διατύπωση ξεκάθαρων λόγων–στόχων, συνερ- γαστείτε και αξιοποιήστε ορισμένους influencers και, τέλος, συνδέστε το κοινό που ακολουθεί την επιχείρησή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύ- ωσης με το online σύστημα παραγγελίας σας, κάθε στιγμή και με κάθε ευκαιρία. Σκεφτείτε «έξυπνα» σε ό,τι αφορά τις τεχνολογικές σας επιλογές Αποτελεί κοινό τόπο πως, αυτή τη στιγμή, στην αγορά διατίθενται αναρίθμητες λύσεις και εφαρμογές που πραγματοποιούν τη διαδικα- σία της online παραγγελιοληψίας, καθεμία με τις δικές της τεχνολογικές ιδιαιτερότητες, πλεο- νεκτήματα, λειτουργικότητα, προσαρμοσμένες απαιτήσεις στο μενού, θέματα ενοποίησης και ποικίλους όρους και τρόπους πληρωμής. Είναι βέβαιο δε πως, όταν συνδέετε το ηλε- κτρονικό σας σύστημα παραγγελιών με το λο- γισμικό POS του εστιατορίου σας, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα. Όταν οι πε- λάτες σας κάνουν κλικ στην επιλογή της ολο- κλήρωσης της παραγγελίας («checkout») σε ένα σύστημα, τότε οι παραγγελίες προωθούνται απευθείας στο σύστημα POS, έτσι ώστε το προ- σωπικό σας να μη χρειάζεται να τις αναζητήσει ή μεταγράψει από κάποιο τρίτο σύστημα. Ένα ολοκληρωμένο σύστημα απαιτεί, επίσης, μόνο ένα μενού –αυτό που επιλέγετε–, αποφεύγοντας αχρείαστα κόστη και λειτουργίες. Μια ιδιαίτερα πρακτική και αρκούντως θετική πτυχή του online συστήματος παραγγελιοληψίας σας εκ μέρους του καταναλωτικού κοινού έχει να κάνει με τη δυνατότητα το τελευταίο να επιλέξει τον τρόπο που το εξυπηρετεί να την πραγματο- ποιήσει μέσω σταθερού τηλεφώνου, φορητού υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητού τηλεφώνου. Και αυτό, καθώς στους πελάτες προσφέρετε την ευ- καιρία να μη δεσμεύονται από την τοποθεσία, την ώρα και το timing, μετουσιώνοντας την επιθυμία τους σε πράξη και λειτουργώντας από την αρχή της διαδικασίας με απελευθερωμένο σκεπτικό, δίχως αγκυλώσεις και περιορισμούς! Πώληση στο… πιάτο, δηλαδή! < MARKETING 50 ‘ ‘ Προσπαθήστε, μέσω των μηνυμάτων σας, να προωθήσετε και να επισημάνετε τους όρους και τα χαρακτηριστικά της ευκολίας, της μοναδικότητας και της υψηλής ποιότητας των πιάτων σας, τη μοναδική υπηρεσία εξυπηρέτησης που παρέχετε κ.ά. Ακόμη πιο πειστική θα είναι η περίπτωση κατά την οποία θα φροντίσετε, ώστε να δικαιολογείτε, με συγκεκριμένα παραδείγματα ή αναφορές, την ορθότητα των επιχειρημάτων­ προωθητικών μηνυμάτων σας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=