Food Service τ. 136

68 H προτίμηση στα cocktails ολοένα και αυ- ξάνεται, καθώς περίπου 400 εκατομμύρια νέοι καταναλωτές τα επιλέγουν έναντι άλλου ποτού κατά την έξοδό τους και όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ευρώπη και η Αμε- ρική βρίσκονται στις πρώτες θέσεις κατανάλωσης cocktail, ενώ τα τελευταία πέντε χρόνια η κατα- νάλωση στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή έχει αυξηθεί κατά 26%, στην Ασία κατά 15% και στην Κίνα κατά 22%. Το ιδιαίτερο είναι ότι αυτές οι χώρες που παραδοσιακά είναι πιο πιστές σε δικά τους τοπικά ποτά, έχουν υποκύψει στη γοητεία των cocktails. Το green lifestyle και το bio eating, εξάλλου, που αρχίζει και υιοθετείται από όλο και μεγαλύ- τερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού διεθνώς, δεν περιορίζεται, όπως όλα δείχνουν, στην επι- λογή του φαγητού, αλλά προχωρά και σε αυτή του ποτού, δεδομένου και του αντίκτυπου που έχουν οι επιλογές τόσο στο σώμα όσο και στο περιβάλλον. Επίσης, οι καταναλωτές είναι πλέον πιο υπο- ψιασμένοι και ζητούν το κάτι παραπάνω σε όλες τις υπηρεσίες, καθώς, μέσω των social media γνωρίζουν τους νέους τρόπους δημιουργίας και τα προϊόντα που αναδύονται στην αγορά των fine drinks, ώστε να παραγγέλλουν το κάτι διαφορετι- κό από ένα τζιν με τόνικ ή ουίσκι με πάγο. Η συμβολή των bartenders Σε αυτή την κατεύθυνση σημαντικό ρόλο έπαι- DRINKS Cocktails Ευκολία, πρωτοτυπία και ωριμότητα! «Μυηθείτε» στις σύγχρονες τάσεις που ισχύουν στα μπαρ – Προϊόντα, προτάσεις, γευστική εμπειρία! Αν και η έξοδος για cocktail ήταν μέχρι τώρα γυναικεία υπόθεση, αυτό μοιάζει να αλλάζει πλέον, καθώς υπάρχει διάθεση από το καταναλωτικό κοινό για δοκιμή πιο σύνθετων fine drinks, η κατασκευή των οποίων απαιτεί τεχνογνωσία και….style! Από τη Στέλλα Αυγουστάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=