Food Service τ. 136

Σ ήμερα, οι καταναλωτές έχουν μια πε- ρισσότερο μελετημένη και μετρημένη προσέγγιση σε ό,τι έχει να κάνει με το επιδόρπιο, σε σχέση με το παρελθόν. Η σκέψη που φαίνεται να επικρατεί στο μυαλό των πελατών των εστιατορίων όταν φτάνει η ώρα του επιδορπίου είναι: «Με ποια αφορμή και τρόπο θα ζητήσω να επιλέξω επι- δόρπιο, δίχως να προκαλέσω τα (αρνητικά) σχό- λια και τις ματιές των συνδαιτυμόνων μου;». Το επιδόρπιο λοιπόν, θα λέγαμε πως θεωρείται ταμπού, καθώς η εποχή ευνοεί το healthy living και οι φανατικοί της ζάχαρης νιώθουν ενοχές να παραγγείλουν. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα για εσάς μείωση εσόδων. Τα κλασικά επιδόρπια που κυκλοφορούν ακό- μη στην αγορά έχουν υψηλά επίπεδα ζάχαρης, εντούτοις, όπως προαναφέραμε, υπάρχει ένα αξιόλογο και διαρκώς αυξανόμενο ποσοστό πε- λατών που επιλέγει πιο υγιεινές προτάσεις, οι οποίες συνδυάζουν απόλαυση και χαμηλά λιπα- ρά. Οι σύγχρονοι, συνειδητοποιημένοι διατρο- φικά καταναλωτές προτιμούν μια διατροφή που συμβάλλει στον υγιεινό τρόπο ζωής, χωρίς λίπη και γλυκαντικές ουσίες, αλλά και χωρίς καμία έκ- πτωση σε επίπεδο γεύσης. Προτιμούν μικρότερα είδη επιδόρπιων, τα οποία μπορούν να μοιραστούν με συγγενείς, φίλους και συναδέλφους. Δείχνουν δηλαδή την προτίμησή τους σε επιδόρπια που προσφέρουν SALES Πώς να ενισχύσετε δραστικά τις πωλήσεις σας μέσω του dessert Η νέα εποχή του επιδόρπιου ανατέλλει! Η έννοια της αλλαγής είναι συνυφασμένη με τη δημιουργία, την αναγκαιότητα, τη ζήτηση, τη διαφοροποίηση και την ευρύτερη εξέλιξη. Εξάλλου, ό,τι δεν αλλάζει συνήθως… πεθαίνει! Κάτι που συμβαίνει και στον τομέα των επιδορπίων! Ένα από τα βασικά ερωτήματα που προκύπτει αβίαστα έχει να κάνει με το ποιοι παράγοντες επηρεάζουν και εν γένει διαμορφώνουν το «νέο» επιδόρπιο σήμερα. Το θέμα, ωστόσο, είναι με ποιον τρόπο θα κάνετε το επιδόρπιό σας ακαταμάχητο! 76

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=