Food Service τ. 136

στους χώρους του εστιατορίου σας είναι να δη- μιουργήσετε ένα σχετικό stand που θα φιλοξενεί συσκευασμένες προτάσεις επιδόρπιων, ιδανικές για takeaway! Σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί αποδοτικά ο συσχετισμός της επιθυμίας με την εικόνα, την ευκολία και την ταχύτητα. Η γεύση… πάει (και) online Λογικά έχετε διαπιστώσει σε πλήθος από (διε- θνείς, κυρίως) αλυσίδες φαγητού (λ.χ. πιτσαρίες ή fast food) πως έχουν αναγάγει την προβολή και προώθηση των προτάσεων επιδόρπιου τους και online, στις παραγγελίες που λαμβάνουν προς διανομή. Για την ακρίβεια, μόλις ο e-πελάτης τους φτάσει στο βήμα κατά το οποίο πραγματοποιεί «checkout», η φωτογραφία ενός άκρως γευ- στικού, φρεσκοψημένου όσο και λαχταριστού brownie κάνει τη (δελεαστική) εμφάνισή του ως πιθανή επιλογή για προσθήκη στη συνολική πα- ραγγελία. Με βάση εκτενείς μελέτες, το όπου σημείο ενός website έχει τοποθετηθεί και εμφανίζεται μια φωτογραφία ενός dessert μπορεί να επη- ρεάσει –καταλυτικά, μάλιστα– το ποσοστό των πελατών που θα το επιλέξουν! Όσο κι εάν ηχεί περίεργα, ακόμη και η πλέον ανεπαίσθητη αλ- λαγή μπορεί να αποδειχθεί… χρυσοφόρα για τα ταμεία σας. Βλέπετε, η λογική του cross-selling –σχεδόν– πάντοτε αποδεικνύεται αποδοτική και μάλιστα σε ό,τι αφορά τα επιδόρπια, καθώς οι πελάτες χρειάζονται κάτι να τους απενεχοποιήσει και να τους κάνει να ενδώσουν στη γλυκιά αμαρ- τία του dessert. Όταν η νοσταλγία… συναντά το συναίσθημα και τη λογική Σε αρκετές up-scaled περιοχές αστικών κέ- ντρων, απαιτείται μια διαφορετική προσέγγιση σε ό,τι αφορά το επιδόρπιο. Αυτό είναι αναγκαίο, καθώς σ’ αυτές τις περι- οχές οι καταναλωτές είναι περισσότερο ευαισθη- τοποιημένοι σχετικά με τη σιλουέτα, το βάρος και την εμφάνισή τους και επιφυλακτικοί απέναντι στην πρόσληψη ζάχαρης και θερμίδων. Ένα εξαιρετικό «εργαλείο» σε αυτή την προ- σπάθεια είναι η επένδυση στις παιδικές αναμνή- σεις. Τότε, όταν οι σημερινοί ενήλικες πελάτες σας ήταν παιδιά και το τελευταίο για το οποίο ενδιαφέρονταν ήταν η (υπερ)υγιεινή διατροφή, απολαμβάνοντας τη συνολικότερη μοναδική εμπειρία. Πρέπει, δηλαδή, να κάνετε επίκληση στο συναίσθημα των παιδικών τους χρόνων και να τους κάνετε να συνδέσουν το γλυκό με την εποχή της αθωότητας. Ενδεχομένως, λοιπόν, να δημιουργήσετε προ- τάσεις που θα αντικαθιστούν τη ζάχαρη λ.χ. με το μέλι ή τις βιομηχανοποιημένες μαρμελάδες με φυσικές, homemade και οι πρώτες ύλες, όπως φράουλες, κεράσια, βερίκοκα, να προέρχονται απ’ τον κήπο ή το μποστάνι σας. Ο «X» factor του Instagram Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, η εικόνα κυριαρχεί σε κάθε έκφανση της καθημερινής, προσωπικής, όσο και επιχειρηματικής ζωής. Όσο κι εάν σας φαίνεται «τραβηγμένο», δώστε δη- μιουργική έμφαση σε ελκυστικά στην εμφάνιση desserts, τα οποία μπορούν να αποτυπωθούν φωτογραφικά με εξαιρετικά δελεαστικό τρόπο! Μετά τα υπόλοιπα είναι εύκολα, καθώς μπορείτε να τα προωθήσετε στα social media... and let the magic happens! Εάν η πρότασή σας θερμιδικά και φωτογρα- φικά είναι καλή, τα social media θα κάνουν τα υπόλοιπα. Θα πρέπει να έχετε κατά νου οι φω- τογραφίες σας να… ωθούν τους πελάτες να τις προωθήσουν στα δικά τους social media, δημι- ουργώντας το κατάλληλο buzz. < SALES 80 ‘ ‘ Αυτά είναι τα dessert που ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες των συνειδητοποιημένων πελατών εστιατορίων. Ελαφριά γλυκά, θρεπτικά, με light συστατικά και πιστοποιημένη πηγή προέλευσης. Καλώς ήλθατε, λοιπόν, στον… κόσμο των «νέων» επιδόρπιων και γλυκών!

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=